[XOne] [Centraal] internet delen/ Internet Connection Sharing / ICS

Discussie in 'Games' gestart door Da BjOrN, 15 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou een router kopen. Als je meerdere pc's wilt aansluiten dan ben heb je een verkeersagent nodig om dit te regelen. Om beter te kunnen helpen heb ik eigenlijk een provider naam en een modem naam nodig om er zeker van te zijn dat je modem een modem is en geen router
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zal 't wel 's aan m'n pa vragen, hij heeft dat hier allemaal geregeld. ;)
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: IP Failed
    Welke provider?: @Home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Genoeg dit is het probleem niet.

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Arris als het kan
    Modem type?: Waaraan kun je dit zien
    USB/ Ethernet?:USB dacht ik

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Dat weet ik niet. Hoe zie ik dat?
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Die met windows standaard zit.

    Router

    Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Wat heb je geprobeerd?:
    Waar stopt de test?:
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):
     
  4. Hallinger59

    Hallinger59 Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb een groot gedeelte gelezen van alle threads die er gegeven zijn. Maar ik snap het nog steeds niet waarom het niet werkt bij mij.

    Ik heb een laptop aangesloten op het internet met een linksys Wireless G. Als ik zoeken naar connecties doe op mijn xbox 360, vindt hij de eerste twee gegevens, adapter + wireless modem, maar hij kan maar geen ip adress vinden en DNS lukt dan ook niet.

    Ik krijg het dus niet voor elkaar om op live te komen. Ik heb een kabel abonnoment bij casema, een normale variant.

    Kan iemand mij helpen toch op live te komen?

    Alvast bedankt!\

    Gr Jerry
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje .
    Ik heb Chello Extreem en ik wil na mijn modem een switch zetten om zo mijn internet te verdelen .
    Als ik nu mijn computer uit zet , kan ik dan wel nog op Xbox Live ?
    Ik ben van plan om deze switch te kopen .

    En aangezien straks de Wii uit komt wil ik deze ook op de switch aan sluiten . \o/
     
  6. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem zoals velen hier natuurlijk.

    Situatie:

    Heb een xbox360 naast mijn laptop geplaatst ( of andersom ) en ik heb wireless in ons huis.. dus dacht ik het wireless signaal op mijn laptop te regelen waardoor ik deze via netwerkkabeltje kon doorlussen naar mijn xbox360 zodat ik online kan. Ik heb inmiddels de webkey van ons netwerk ingevoer maar hij kan geen ip vinden (of krijgt die niet toegeschreven) heb dhcp aanstaan en ook automatische ip.... Wie helpt?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou als ik jou was een wireless adapter kopen voor de 360 ... doorlussen via een draadloos netwerk is niet een stabiele oplossing. Als je het toch wilt proberen moet je een netwerk brug maken zie ... xbox 360 live vragen thread eerste post
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Telkens als ik mn 360 opstart kan hij geen verbinding maken met live. Hij moet altijd de test connection doen en daarna werkt hij pas als hij aangeeft dat alles in orde is. Maar als ik mn 360 de volgende dag bijvoorbeeld opstart kan hij weer geen verbinding maken en moet ik dus weer die test connection doen. Iemand een idee wat er fout kan zijn?
     
  9. Wolfie

    Wolfie Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    OK ik zit thuis met een PC en een playstation 2
    sorry ik weet dat dit xbox world is
    maar is het mogelijk om op mijn PC en tegelijkertijd mijn playstation 2 op het internet te zitten?
     
  10. freakshow

    freakshow Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    :probleem - router blokkeert xbox 360 en wil niet verder dan Checking Avialabilty ( Gamertag ) maar kan wel bepaalde updates downloaden?!

    :Modem - Motorola, provider @home

    :Router - Sweex Broadband router LB000020 - http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/LB000020/Xbox_Live_360.htm

    : Dingen die ik allemaal heb gedaan/geporbeerd

    Volgens de werkwijze van portforward gevolgt, en kreeg daarna een leuke foutmelding genaamd " The public port can not be 88. Because it will have a collision with the home gateway webservice" naja leuk daarna heb ik het nog eens geprobeerd maar heb ik eerst de router gereset en ipconfig /realese en ipconfige /renew, weer proberen zelfde fout daarna netstat -n gedaan en gekeken als er al een andere ip wat eindigt op 88, geen 1 tussen gevonden. daarna heb ik mijn xbox recht toe recht aangesloten op de modem, en krijg hem nu niet eens verder dan IP addres bij de Test netwerk settings, terwijl alles op automatisch staat. BVD ( heeft bijna de neiging om hem in de sloot tegooien )
     
  11. svendehaan90

    svendehaan90 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen ik heb een xbox 360 gekocht en een zoon gold kaart voor 3 maanden maar ik kom er niet helemaal uit met xbox live ik wil online maar ik heb net mijn ip adres ingevoerd maar dan geeft hij een fout bij DNS hij vraagt om een secomdary DNS ik weet niet ik daar aan moet komen kan iemand me helpen want ik wil call of duty online doen :D
     
  12. svendehaan90

    svendehaan90 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen???
     
  13. svendehaan90

    svendehaan90 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen
     

Deel Deze Pagina