Heb een probleempje met mijn Xbox!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyberPunk, 23 mrt 2002.

  1. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik aan het spelen ben, dan knippert mijn beeld en dan is het spel opeens veel groter, en dit gebeurt soms nooit, soms om de minuut en soms een paar keer en daarna niet meer.. En het gebeurt meestal als hij aan het laden is(als die er al zijn), of het gebeurt als ik een andere game in de box stopt, het gebeurt bij HALO, DOA3, THPS3 en PGR.
    Ik heb een Sony Breedbeeld 100Hertz tv, heb mijn instellingen op widescreen en PAL60 Aan staan.. Iemand een oplossing, ALvast bedankt.. PS. het gebeurt meestal als ik hem 2 uur aan heb staan...=(
     
  2. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    Ahhhhhhhhhhh


    is het niet om te janken:'-( :'-( :'-(

    dat probleem had een vriend van me ook

    die had ook een sony tv nu een ander merk
    logich toch dat hij dat doet sony pleestation

    hoe oud is je tv eigenlijk misschien misselijk geintje van sony(kan toch?)

    :+
     
  3. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je een breedbeeld tv hebt, ligt het er waarschijnlijk aan dat de beeldmodi automatisch switchen. Ik denk dat je de beeldmodus niet op automatisch moet zetten, maar op full of zoiets dergelijks :+
     
  4. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    daar ligt het denk ik niet aan. Ik heb een philps tv ook 100hz en staat op autoscreen. Geen problemen mee
     
  5. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad. ik heb een philips breedbeeld en daar doet hij het ook, maar 1 keer en dan is het weer goed. want bij iets 'nieuws' stelt hij zich automatisch weer in.
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    mooi dat ik een 55 cm "normale" tv in me kamer heb en 50 Hz .. dus ik heb denk ik geen Probleem met me mooie nieuwe LG tv :9 .. LG is best goed merk vind ik (op dit moment is het beeld Mooi/scherp/ en geluid Sehr Gut )

    Terwijl beneden een 70+ cm breedbeeld 100 hz staat ..

    maarja daar mag me Xbox niet ]:-
     
  7. mvdzwaan

    mvdzwaan Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd zonder PAL60 ?
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    speel ook op Sony 72 cm breedbeeld 100 hertz

    hey hallo...
    heb zelf ook een Sony breedbeeld 72 cm 100hertz....model type : 28 fx 60 geloof ik...xbox staat op 60 hertz....met nieuwe game springt hij eenmaal op smartzoom.....ik neem dan de afstansbediening klik op het beeldoptie knopje (is blauw gekleurd knopje)....stel met mijn joystick van de afstandsbediening in op fullscreen en klaar is klara....niet vergeten om te bevestigen met "ok" moet bij mij door de joystick van de afstandsbediening in te drukken....en dan heb ik nergens last van hoor ! sppelt perfect zonder van beeldformaat te verspringen en hardstikke scherp beeld , dit met de standaard meegeleverde scart !

    groetjes, Ron.
    suc6 ermee...ik hoop dat ik je wat verder geholpen heb !}:]
     
  9. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde model(uiteraard de 82cm uitvoering}:] )
    ook kwestie van bijstellen af en toe, niks aan de hand.
     
  10. Fabian

    Fabian Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoeft niet elke keer hoor jongens. Als je in het system menu zegt dat je GEEN automatisch beeld wil hebben op de specifieke scart aansluiting kan je dat gewoon op manual zetten. Werkt bij de mijne ook goed, Sony 28FX60

    Greetz Fab
     
  11. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahha, heb gister me hele ab doorgespit. Dat kloppet.:)
     
  12. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    mijn probleem is dat ik hem nog niet heb:+
     
  13. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo, bedankt voor de info jongens. Nu moet ik nog een nieuwe afstandsbediening kopen voor mijn tv, die was ik kwijt, gebruikte tijdelijk een universele.. Thanks..:p
     

Deel Deze Pagina