Need for Speed: Carbon developer: EA Games publisher: Electronic Arts genre: racing release datum: rond november? Er komt natuurlijk weer een nieuwe NFS, de eerste info over de game is nu ook bekend. bron: xbox360only.nl Het is natuurlijk zo'n uitmelktitel, maar ze hebben wel altijd nieuwe auto's en nieuwe functies in petto. Ik kijk er in ieder geval al weer naar uit. Hopelijk komt er snel meer informatie/plaatjes uit over deze titel Limited Edition: Drie extra auto's Tien extra tuning kits Zes nieuwe races Tien extra stickers Drie Challenge races Drie extra Drift circuits Een Making Of video Eerste filmpje www.needforspeedcarbon.com > photo mode > ( inloggen) > garage dan zal ik zelf maar aftrappen: ( server doet het nu niet dus screens komen later)
uuhm dat durf ik zo niet te zeggen ... maar volgens mij een nissan 200sx ... en anders moet je ff op ign.com kijken daar staat / stond een car list van carbon
Het is natuurlijk een stomme vraag, maar kmoet het toch vragen. je hebt zeker Live nodig? lol. laat maar zitten kweet het al. kga mn fotocamera maar eens nuttig maken morgen.
naja moet wel eerlijk zeggen, vind dit deel de beste van de reeks, maarik zal wel ff kijken voor foto, kheb tot nu toe alle cars van de bosses ( hoe je het ook schrijft) gehaald..moet nog 1tje
Staan bij je wagens kiezen in je schuilplaats, staan ze er niet bij dan heb je te maken met een bug maar dat lijkt me sterk. Weet je ook wel zeker dat je de autopapieren gewonnen hebt? Dit zit onder 1 van de 4 vraagteken beloningskaarten..
Hmm dan zal het denk ik wel daaraan liggen, want ik kan me niet herinneren dat ik die papieren gekregen heb
is ook niet raar om te denken dat je bij ze verslaan de auto al krijgt, maarja weet je nu waar het aan ligt
Hehe idd Heb inmiddels een nieuwe wagen gekocht, een Mercedes uit de Tier 2 klasse....zal binnenkort eens shots posten
Ik zie geen inches staan als ik aan het tunen ben dus ik heb geen flauw idee waar ik mee bezig ben....doe alles op het oog en als ik het er leuk uit vind zien dan vind ik het wel best Ik en verstand van auto's =
hier die van mij dan: dit was een db9 die nogal kapot was en zo kreeg ik hem in foto mode staat rechts op het scherm als je je velgen gekozen heb