ff een korte uitleg: je moet in het begin een toyota kopen, een oud ding, die komt goed mee!!! daarmee kun je in de 1e sectie makkelijk winnen. Daarna heb je steeds meer poen, koop je een evo VII of zo, win je de tweede en derde(na wat tunen) makkelijk mee. Dan win je ergens een lelijke en langzame oranje "sportwagen" en die verkoop je voor 327.000 of zo.. koop of tune verder en dan krijg je die ford gt. die is supersnel, koop vervolgens de ford concept car en tune hem up naar 720 pk, leuke is dat er bijna niet mee te rijden is zonder traction controle etc. Maar toch. ik ben nu bij de license met die domme fuck jaguar e-type, het lukt niet echt.
ik heb voor de event races een corvette, maar kom niet door al die license heen, heb d'r nog maar één en die chronicle mode vind ik niks je wint met elke auto met 'n halve ronde voorsprong of ligt dit aan mij?
heb de chronicle mode nog niet geprobeerd. maar voor de license etc moet je gewoon blijven proberen, je ziet dat de rondes je steeds beter afgaan!!! corvette stingray? of normale?
ik heb 'n normale corvette, en win alle races met maakt niet uit wat voor auto met 'n half rondje voorsprong maar met die license lukt 't me niet