[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

  1. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je in welke act je zit?
     
  2. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het spel echt vet :D, toennet een hele tijd online co-op gedaan super gewoon

    heb wel toen 1 bug gehad: nadat we bijden dood waren kweeg ik een zwart scherm en kon de poppentjes zien staan allemaal maar bug was herstel toen we weer opnieuw bijden doodgingen en weer speelden.
     
  3. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je in het menu kijken bij load previous acts (of chapters) en daar zie je welke je al helemaal voltooid hebt. En als je dan een beetje logisch nadenkt dan weet je wel waar je bent. ;)
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gears of war zonet gespeeld en man ik moet zeggen: Wat een graphic`s.
    Wat een actie! En wat zijn je maatjes dombo`s :p ( ach..niet iedereen is snugger ) Wel vreemd. Vijand is erg slim, maar je maatjes niet. ( opzettelijk? )

    Ik heb nu wel ff: ff een pauze, biertje pakken ff tv kijken...en XBOX 360 maar weer ff aan doen!
     
  5. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb GoW nu een uurtje of 3 gespeeld en moet helaas concluderen dat het wel een goede game is maar niet meer dan dat. GFX zijn zeer ok maar de gameplay is verre van vernieuwend.
     
  6. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet maar mijn eerste opinie is dat ik nooit meer een pre-order doe omdat ik nu gewoon belazert ben door de makers van het spel aangezien zij mensen die pre-orderen totaal niet waarderen en anderen voortrekken :) Altijd leuk, vaste klanten slecht behandelen.
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, nu mijn second opinion. Dit spel is bruut :D MP is echt megagaaf, de graphics kwamen ook meer tot hun recht in een iets donkere kamer. Maar die MP is echt zeer gaaf. De sfeer is top daarin, en dat trappen of doorzagen van de mensen die al gewond liggen op de grond is bruut :D Co-op moet ook zooo bruut zijn.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan na het spelen van act 1 heel erg kort zijn: dit is de beste game die ik ooit heb gespeeld. Wat een bijzonder waanzinnig bruut spel. _O_
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind act 2 ook heel erg gaaf gedaan, kreeg een beetje het pitch black gevoel! Geweldig spel met sublieme beuk actie! Heerlijk! Nog nooit zo'n intens spel meegemaakt, tis misschien niet allemaal even vernieuwend, maar het speelt gewoon zo heerlijk!
     
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een uurtje gespeeld en het is precies wat ik ervan had verwacht. Leuke shooter met waanzinnig goede graphics maar qua gameplay niet echt vernieuwend. Neemt niet weg dat dit een leuk spel is maar naar mijn mening niet zo briljant als vele beweren.

    Heb de multiplayer nog niet kunnen testen, moet eerst nog een draadloze ontvanger kopen om op Live te kunnen komen.
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je overweldigend... :+

    overal lees ik "doe hem in hardcore" nou ben ik al meer van de Techno dus na een poosje kutte & sterven ben ik toch maar ff casual begonnen 8)

    Als ik het wat meer in mijn vingers heb gooie we de harcore wel an :D
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik doe een level gewoon eerst op casual en daarna op hardcore. :)
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik doe het op hardcore maar ik ga voor sommige checkpoints wel is 3 keer ofzo dood:p Mja sommige stukken kom ik wel goed door en casual is wat te makkelijk:)
     
  14. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Uurtje er op zitten... Schitterende gfx, moet wel erg wennen aan de controls / de gameplay. Als dat kwartje valt en het 'zonder nadenken' gaat wordt het pas echt tof denk ik.

    Ook ik startte hardcore (gezien alle verhalen hier) maar ben vrij snel naar casual gegaan want ik kwam niet echt ver :)
     
  15. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan? Is hij kapot gegaan of is hij nu lekker warm :)
     
  16. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs op Casual ben ik al een tweetal keren dood gegaan in de eerste act.8)

    Ik ben er wel heel erg blij mee dat ik ook xbox live heb, de multiplayer vind ik eigenlijk toch wel een stuk leuker dan de singplayer. (heb de coop nog niet geprobeerd)
     
  17. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_ _O_ _O_

    't trilt zo fijn...

    :+
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    lololol =D Multiplayer is ontzettend vet! heb vandaag de hele avond zitten spelen en het is niets anders dan gewoon ontzettend vet! dat boogachtige geweer is echt dik :D heb al een hoop double kills ook op me naam staan met die grenadelauncher en die boog =D echt te vet gewoon =D
     
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb de game zojuist met m'n vriendin uitgespeeld op Casual. Zit met m'n single-player save in act 2 op Hardcore. Persoonlijk vind ik Casual belachelijk makkelijk...of Hardcore is gewoon moeilijk, tis maar hoe je het bekijkt. Anyways...na een flink aantal uren spelen kan ik concluderen dat deze game zwaar vet is en absoluut aan de hoge eisen voldoet. Vooral het 4e en 5e deel van de singleplayer zijn ongeloofelijk bruut en qua graphics ziekelijk mooi.
     
  20. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Is het nou waar dat je geen ranking games kan joinen met een party?
     

Deel Deze Pagina