Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    bol.com heeft mijn versie ook nog niet verzonden. Wat een rotstreek :'-(
    Ik ga ook eens even een leuk mailtje sturen naar ze. Want nu kan ik morgen nog niet spelen :'-(
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij de pre-order heeft niet de datum van morgen gestaan. De datum die erbij stond is 01-01-2099:+ Dus ze kunnen eigenlijk gewoon zeggen dat ze gewoon niet hoeven te leveren, omdat er niet de datum van morgen bij staat. Als er een beetje slimme achter de kassa staat en dit als argument gebruikt moeten we wel een argument daartegen verzinnen. Iemand enig idee?
     
  3. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij pre-order beschrijving staat: Als je nu een pre-order plaatst heb je de game met de release datum in huis. En wanneer is die... Precies!
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb hem bij Gcshop besteld en hij is verzonden :thumbs:..

    Ontoppic: Zo zie je maar, altijd gekloot met dit soort acties..
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hopen daar bij FRS dat veel de order gaan cancellen.
    Ze hebben alles inderdaad gewoon klaarliggen, maar doen alsof van niet.

    ERG slecht omdat ze hierbij ook mij en vast meerderen klanten kwijt zullen raken. Ik ben tegenwoordig veel op bol.com te vinden.

    Helemaal na vandaag --> Had tijdje terug NFS: Carbon daar voor 30 euro gekocht. Was foutje. Kreeg toen Most Wanted Classic. Ik zou die terug moeten sturen, maar toch gespeeld. Opeens ontving ik wel NFS: Carbon apart en had toen 30 euro met acceptgiro betaald.
    Nu mailden ze vandaag dat ik nog die Most Wanted terug moest sturen. Ik weer terugmailen van dat ik graag een acceptgiro wens om die ook nog te betalen.
    Kreeg ik erna een mailtje terug van dat het bij hoge uitzondering niet meer hoeft :)

    Komt er dus op neer dat ik nu voor 30 euro NFS Carbon en NFS MW voor de 360 heb _O_!
    Kan de mail zo kopieren hoor als jullie willen :).

    Sorry voor offtopic, maar ik moet FRS gewoon TOTAAL NIET!
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt, maar het is gewoon altijd te proberen en het is toch 30 euro.
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha, ik heb hem liever voor 60,- op de release dan voor 30,- na 10 - 12 dagen of misschien wel nooit \o/.

    @Aphrodite, meestal bestel ik op Gcshop, ben daar ook wel over te spreken :).
     
  8. mark8925

    mark8925 Guest

    zoooo das best chill:thumbs:
     
  9. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de launch van games van dit kaliber bestel ik nooit online, simpelweg om dit soort taferelen te ontlopen. Ik heb het gehad met PGR3 toen de 360 launchte, en sindsdien koop ik games die ik perse op de release wil gewoon bij de MediaMarkt, dan valt de prijs ook wel mee.
     
  10. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Baal er nu echt van, iedereen speelt em en FRS heeft em nog niet eens verzonden:mad:
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb voor de 'uit de winkel halen' optie gekozen ... en de pre-order vermeld dat je hem op de release dag krijgt :D
     
  12. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan te bedenken dat ik GoW toen maar besteld heb . omdat hij toch maar 27 euro was, toen dacht ik nog, who cares? als je em een week later krijgt. Dat is nu wel anders :+

    Heb zelf ook voor de afhaal-optie gekozen, dus denk dat ik wel sterk sta als ik nog geen mail heb ontvangen en daar in de winkel sta omringt met GoW's :cool:
     
  13. Entian

    Entian Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ormagon. Als bij bol de status vanavond nog niet veranderd was betekent dat niet dat ie nog niet verzonden is. Ik had vorige week namelijk hetzelfde met call of duty 3. Donderdagavond was de status nog in behandeling en op vrijdag werd, in de loop van de ochtend, de status aangepast naar verzonden met de datum van de voorafgaande dag. Dus er is nog hoop:)

    Mijn ervaring is dat Bol heel stipt de releasedata nakomt. Ik heb tot nu toe in ieder geval mijn 360 en alle bestelde games van hen op de realesedate ontvangen:b:
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus ook en al betaalt met iDeal. Wat neem jij mee als bewijs van je order naar de FRS?
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. wel genaaid dit. Heb niet voor afhalen gekozen dus dat zit er niet in. Het is inderdaad zoals Aphrodite aangeeft dat ze dit doen om alle orders te laten cancelen. Mja.. dit is wel nep.

    Met z'n alle naar consumentenbond/rader/kassa?
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel ECHT GEWELDIG zijn als ze dus die game echt brengen in 2099. Dan is de Xbox 4685522 al uit en Gears Of War 93
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja das altijd bij pre-orders.bij een datum van 01-01-2099 weet iedereen dat die datum niet klopt. Als ze 10-11-2006 invullen verwacht jij dat ie dan komt. Is gewoon makkelijker.


    *edit, ik dacht er net aan: Misschien is de FRS deze games gewoon echt vergeten. Het zou kunnen (kut of niet kut het kan, mensen maken fouten en het is best rieeel). Het zou kunnen zijn dat de FRS deze artikelnummers over het hoofd ziet aangezien de "echte" GoW onder een ander nummer geregistreerd staat. Waardoor het dus zou kunnen dat alleen standaard de mensen met dit "echte" nummer er een krijgen en dat wij 'em pas krijgen als dit gezien is (/mails gelezen worden).
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  18. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft geen zin om te gaan zonder bevestiging dat hij op de vestiging is aangekomen. De lokale FRS fungeert slechts als postkantoor. De voorraad van de vestiging staat compleet los van de internetbestellingen.

    Ik hoop dat ze morgen gaan verzenden, dan is ie er zaterdag. Da's nog best acceptabel. Zag GOW trouwens liggen voor 54,99 bij MM Utrecht.
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die gasten bij FRS Castricum zijn wel relax dus denk dat je hem wel mee krijg.
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehehe klopt... maar ik wil hun ook niet "censuur" ... daar ken ik ze ook te goed voor :eek: ... maar goed ik denk dat ik dan eerder 1 extra koop en de andere 3 ruil ... dan dat ik zonder zit ... ik kijk wel even :)

    Ik heb er eigenlijk maar 1 nodig zaterdag
     

Deel Deze Pagina