morrorwind bug ... of spell?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DiaL, 11 dec 2002.

1. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben een opdracht aan het doen bij de fighters guild dat je Nerer Beneran moet gaan doden in een grot op een eiland... ik ben in die grot, ik versla 3 man, de laatste riep een summon creature op maar ik kan ze beide verslagen, ik wil voortlopen maar dat gaat ineens niet meer, hij zegt over encumbered, ik ga kijken naar mijn stats, en mijn endurance en strength staan in een raar kleurtje op nul?!!!!! ik kan me dus niet bewegen tenzij ik ALLES wegdoe... is dit het effect van een spreuk ? of een bug ? en wanneer stopt dit ? wachten ofzo?
    graag help...?!

2. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een effect van een spell, genaamt Burden. ik weet helaas niet hoelang het duurt want dat ligt aan de spell duration van de Burden spell die gebruikt is, maar het moet niet zo super lang duren, lijkt mij

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Kijk even in je lijst met spreuken.
    Helemaal bovenaan staat een rijtje met kleine vierkantjes, dit zijn de spreuken die op dat moment op jou uitgeoefend worden.
    Als het goed is staat burden daar ook bij. Als je dan op Y drukt krijg je meer informatie over die spreuk, misschien helpt dat je!

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    heb ik al gedaan, en er staat niets anders bij dan normaal... het duurt nu toch al kwartiertje, en ik kan niet slapen want er zouden enemies in de buurt zijn... gewoon wachten is dus de enige oplossing?
    ps hoelang duurt zo'n spel normaal, ik ben (nog) niet echt thuis in de wereld van spells & magic?

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    welkom to morrowind :+

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je moet inderdaad alles weg doen en dan teruggaan naar een stad om restore strength potions te krijgen. Hoop voor je dat je een mark spell hebt gebruikt

7. RedSolÐier

RedSolÐier Ja ..?

Leuk Bevonden:
    0
    nee das bullshit, het moet een keertje uitwerken, bij mij werkt het ook na een tijdje uit, btw je kan nog wel spells casten dus je zou ze kunnen killen met spells, of intervation gebruiken

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    ik heb terug geloaded maar ik word toch terug bezworen door die spell, ik heb ze allebei gedood en nu sta ik daar weer... ik kan niet bewegen...
    dus gewoon wachten?

9. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    geloof me ik heb ook zoiets gehad. Toen was er bij mij ook geen spell meer te zien maar toch bleef hij rood. Gelukkig was hij dan wel niet helemaal 0 maar het enige wat echt werkte waren die restore strength potions. Ik had zowat de halve map overgelopen en toen was het nog steeds niet genezen. Wat Redsoldier zegt is onzin. ik vraag me überhaupt af of hij het spel wel heeft.

10. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet altijd zo dat het automatisch weer weg gaat, er zijn ook spells die blijvend je stats verlagen, tot je een restore potion gebruikt. Zorg dat je eerst zulke potions hebt voor elke skill (strength, endurance, intelligence, enz.) daarna pas gaan vechten, of gewoon zorgen dat de spreuk je niet raakt;)

11. Timo

Timo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die opgeroepte creature was vast een bonewalker die zijn nogal irritant want die gaan net zolang duur met hun spreuken tot je strength op o is en die gaat niet meer omhoog alleen met restore strength potions ............ Dus alles laten liggen en poisons gaan kopen

12. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij die bonewalkers gewoon 'cure common disease' doet krijg je het voor het grootste deel terug maar het blijft wel rood en minder maar dan moet je of zo'n restore .... potion gebruiken of naar zo'n shrine gaan.
    En trouwens Rodger Young ik weet niet waar je het over hebt maar ik heb van Redsoldier ook heel veel handige tips gehad dus als ik er naar kijk wat hij weet heeft hij wel degelijk het spel.

Deel Deze Pagina