SEGA GT 2002 what to do?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 8 dec 2002.

  1. Sergio Syncro

    Sergio Syncro Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem me niet kwalijk, maar hoe kan je na 5 minuten al een auto winnen met de dragrace ????????
    Na het spelen van GT3 op de PS2 vind ik Sega GT maar matig ...

    De keuze aan goedkope wagens is zeer triest en ook de logica vwb tegenstanders gaat nergens over want de 2e auto met een dragrace laat je gewoon staan ! Kan je weer opnieuw beginnen.


    Men maakt net als in GT3 dezelfde domme fouten:

    - Teveel tijd tussen de menu's en laden (zeker met harde schijf aan boord !!)
    - irritante verplichte reviews die je nergens schijnbaar kan uitzetten, druk je zelf suf.
    - Geen 2e hands auto's meer te koop, zeker in begin best makkelijk met beperkt budget.


    Sergio
     
  2. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep hier ben ik het allemaal wel mee eens. Je hebt in het begin echt maar een beperkte keuze tussen een paar auto's met die 13000 piek die je hebt. En die verplichte replays zijn zwaar irritant. Het menu vind ik ook irritant, duurt veel te lang allemaal.

    Maar verder vind ik het een topspel.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind t een goed spel maar:

    *vage schade... dat balkje nah laat mij dan ook maar rond vliegende banden enzo zien i.p.v zo'n balkje dat je geld kost.
    *Die fucking replays.
    *Weinig keuze en ik vind dat je te moeilijk aan je auto's komt.
    *qua tunen vind ik t tegen vallen je kan maar een paar dingetjes changen..
    *die fucking laadtijden tussen de menu's
     
  4. tristan

    tristan REDman

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    stage 6

    he allemaal
    ben ff bezig geweest met het spel en heb meerdere auto's

    die lotus exige is maar matig, hij stuurt wel lekker, want je kan hem maar opvoeren naar 260 pk of zo, daarna niet meer.. en is dus niet snel genoeg

    In ieder geval moet ik nu een licence test doen met die jaguar e-type. Ik kan dus echt niet rijden met die oude schijtbak hahaha, heeft iemand een tip voor mij daarvoor? Kan ik hem niet kopen en dan opvoeren en dan die licence doen??

    Verder vind ik die ford wel gaan, heb mijn evo VII opgevoerd naar bijna 500 pk, maar toch die fords zijn snelllllllllllllllllll. wel lastig met wheelspin etc. maar echt gaaf. Welke auto heeft nou de eigenschappen van de exige en de snelheid van de ford gt concept?
     
  5. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    beste is volgens mij je peugot volop upgraden ...zo win je de meeste events wel met gemak...mijn 2e car was nissan 350z...
    ik heb het spel nu een paar dagen en ik rij nu in een fully upgraded Honda NSX-R :9
     
  6. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Re: stage 6

    volgens mij kan dat niet....enigste tip die ik je kan geven is op de skidmarks op de weg te letten, dan zie je hoe je die bochten moet nemen
     
  7. tristan

    tristan REDman

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoeveel pk heeft die nsx-r van je nu? goede stuur eigenschappen??

    welke auto's kom ik nog meer tegen in de toekomst van het spel?
     
  8. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    ik weet niet uit mn hoofd hoeveel pk ie heeft dat check ik zo wel ff..hij stuurt wel lekker vind ik maar ik heb nog niet zoveel vergelijkingsmateriaal
    tot nu toe kan ik alle races en drag races (daar verdien ik het meeste geld mee) wel winnen...die licenses vind ik over het algemeen moeilijker om te halen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 dec 2002
  9. Boris

    Boris Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop FORD GT. ik heb GT gekocht en ik heb geen een keer velooren.
    Maar ik zit vast tussen stage 4 en 5.:'-(
     
  10. tristan

    tristan REDman

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nou ik ben ff aan het gamen,

    zit nu in het tweede gedeelte.. moet alle races opnieuw halen en moet eerste worden!! lukt gemakkelijk.. license dus ook gehaald in deel 5 etc. stage 6 gehaald, nu verder met het 2de season!
    een viper gekregen etc.
     
  11. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    en 150000 credits.
     
  12. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    koop die lotus esprit 2002, die is echt relaxt, met 349 pk ofzo en hij kost tussen de 30.000 en 40.000.. ook levert het heel veel voordeel op als je zelf schakelt.. met dragracen bijv. kun je dan veel later schakelen waardoor je sneller optrekt! soms scheelt het je ook een keer schakelen, wat weer tijd scheelt..
     

Deel Deze Pagina