[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil iemand ff het Adres hier neer plempen waar je xbox360 heen moet voor reparatie!
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    :confused: ups mss ook een optie?
     
  3. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    'tis niet alleen kommer en kwel

    Nadat ik mijn launchconsole te grave had gedragen en een gerefurbishde E74 console in ruil terugkreeg, was ik best ontevreden. Dus wederom de support molen in en vorige week donderdag 9 november kwam mijn console aan in Duitsland.
    Wat treft mijn verbazing: vandaag werd mijn (nieuwe!) console bezorgd. Na aansluiten kwam error E68 dus kreeg ik ernstige deja vu beelden, maar na de harddrive een aantal keer erin en eruit gedaan te hebben lukte het wel (eerst de dunne kant, daarna de dikke kant). Overigens zonder hd werkte het gelijk.

    De gevreesde update gewoon gedraaid en tot nu toe gaat het goed. Dus het hoeft niet altijd de volle 15 werkdagen te duren. En de timing is voor mij perfect, morgen Gears of War anyone?
     
  4. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou net maar weer eens gebeld naar m'n vrienden van MS en wat blijkt. m'n xbox staat klaar om opgehaald te worden door UPS. Die man aan de telefoon vertelde mij dat ze 3 weken geleden een probleem hebben gehad met hun computers, en dat daarom niet alle xboxen die rond die tijd zijn aangekomen hebben kunnen verwerken. Maar ben iig blij dat hij maandag of dinsdag weer terug is en ik dan Gears Of Wars kan spelen
     
  5. treepio

    treepio Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is dood...dus ik heb klantenservice gebeld, mijn gegevens doorgegeven en morgen wordt mijn xbox door ups opgehaald. Alleen hoe kom ik nu aan mijn labels? Ik heb mijn emailadres niet doorgegeven, alleen mijn huisadres.
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Je labels worden opgestuurd naar je huis, maar het verschilt sterk met hoelang dat duurt. Je had beter UPS pas kunnen nadat je de labels binnen krijgt.
     
  7. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is sinds donderdag 9 november in duitsland, ik hoop dat ik hem snel weer terug krijg anders loop ik zo achter met GOW :{
     
  8. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig had ik nog een reserve 360 :p Maar ben benieuwd hoelang het gaat duren maar het adres waar die heen moet staat dus ook op die labels?
     
  9. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, het adres staat op de labels, 't is in (und so) Weiterstadt :confused: :confused: :confused:

    Weet iemand of die trackingcode die je krijgt ook geldt voor de terugzending???

    Greetz G-J
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nope, je zou van de klantenservice een mailtje moeten krijgen met een nieuw trackingnummer. :)
     
  11. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gisteren even een aangetekende brief naar microsoft gestuurd waarin ik ons verhaal even heb samengevat.
    Ik heb er tevens in gezegd dat dit een kans voor hun is om hun zaken beter op orde te krijgen gebeurd dit niet dan stappen we naar kassa/radar/consumentbond.

    Ik heb nog steeds geen tracking codes van ups en wacht nu bijna twee weken......
     
  12. Crazio NL

    Crazio NL Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik men xbox 360 ook gwn in zo'n tpg post doos meegeven of moet het percee een andere doos zijn ?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan gewoon in zo'n TPG/TNT doos die je bij het postkantoor kan kopen. Doos nummer 5 past prima :)
     
  14. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ik had gelukkig nog mn oude UPS doos:)

    hopelijk krijg ik die ook weer terug, voor als mn 360 wéér stuk gaat *afkloppen*
     
  15. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is ook donderdag aangekomen in duitsland, bestaat er een kans dat hij vandaag nog terug is? ik hoop het want heb hier gears of war al liggen:) en monkeyk ik sta achter je als ik nu weer een verotte xbox krijg en anders wil ik alsnog wel met je mee gaan naar kassa/consumentenbond/radar;) even men zo geheten gal spugen:), zeer slecht gewoon hoop dat ik em vandaag/ begin volgende week terug heb anders ga ik me toch echt wel zorgen maken:confused:
     
  16. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    overigens geen mail ontvangen dat hij terug is verzonden maar zoals ik dat hier lees is dit ook niet nodig:) ze stonden de vorige keer ook zonder enige aanleiding voor de deur met die "andere" verrote xbox:mad:
     
  17. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jouw was zou ik nog eens bellen ultimate Venom, heb ik ook gedaan. Woensdag had ik gebeld en toe wisten ze alleen dat hij aangekomen was en gisteren heb ik nog eens gebeld en toe zei de kerel: Jij had gisteren ook al gebeld? Hij had een mailtje over mij gelezen, en hij vertelde me dat ze er achteraan gegeaan waren en dat m'n 360 klaar stond voor verzending terug naar mij, en dat ik hem begin van volgende week binnen moet hebben. Het heeft denk ik wel zin als je er een beetje achteraan zit, weet nu iig waar ik aan toe ben.
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, geen mail ontvangen, maar UPS heeft net m'n 360 gebracht. :)

    De console zat wel in de plastic 'welkom' zak, inclusief een feedback formulier.

    Oke, daar gaan we:

    Netjes terug op 'Emergence Day', dus helemaal top :thumbs: Vorige week dinsdag is ie opgehaald en woensdag stond ie in Duitsland. Kortom het is allemaal snel gegaan!

    De 360 die ik heb opgestuurd had een MF van 2005-12-02. Die net is gebracht heeft een MF van 2005-10-25, dus een gereviseerde. Op de behuizing zitten aardig wat krassen rondom, en er zat zelfs een broodkruimel in een USB poort aan de achterzijde. Verder zitten er veel vieze zwarte vegen op welke ik niet allemaal weg kan poetsen. De USB poorten aan de voorzijde zijn rondom ook aanzienlijk bekrast. Gelijkwaardige kwaliteit? Nee, absoluut niet....zo is die van mij niet de deur uitgegaan. =(
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Pfff.... Dat zou ik echt niet pikken!! Ik zou meteen "even" bellen, bij werd de beschadigde 360 maandag opgehaald, vrijdag weer in huis ;) Ik zou hard schelden, krijg je mss zelfs een echte nieuwe (kreeg ik alsnog niet, was veelste aardig :mad:)
     
  20. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @arjan, gvd eh dit slaat echt nergens op gewoon, nou volgens mij kan ik al ophouden met hopen op mijn 'nieuwe' xbox:mad:, dit kan toch niet zo ga je neit met klanten om...allerlei krassen en vlekken die j er niet meer vanaf krijgt echt te zot voor woorden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina