[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is de keuze van de ontwikkelaar. ik weet trouwens niet of een silver account voldoende is ... :eek: ... maar ja microsoft bepaald niet wie wel of wie niet on-line kan. ik vermoed dat met Halo 3 wel gewoon guest accounts toegestaan zijn
     
  2. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    voor die 200 euro die de ps3 duurder is kan je vele maanden/accounts xboxlive gold kopen. _0/
     
  3. snaterman

    snaterman Gears of War!

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, voor dat geld kan je 3 jaar en 3 maanden online gamen. Maar goed, ik betaal graag voor xbox live gold. Ik weet immers dat er kwaliteit tegenover staat. Van de PS3 online weet ik nog niks. En het zou heel goed mogelijk zijn dat je voor sommige games moet betalen om online te spelen. Werd zelfs een keer door iemand van sony gezegd.
     
  4. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand ff checken of iemand met een silver acount bij jou op de bank online met je gold account kan? (ala GRAW)
     
  5. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat als je eenmaal de game aan het hosten ben. tijdens de game niks meer kan veranderen?

    Ik kan tijdens de games bv, niet terug naar de lobby, geen andere map kiezen, geen speltype veranderen ect.
    Wat ik tijdens het gamen wel kan doen is mensen kicken...:confused:

    Zie ik wat over het hoofd?
     
  6. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Net klaar met paar geweldige team-work potjes met GOD WONDER II en Daninho NL, echt geweldig, wij vormen een fucking erg team, wie wil erbij :9 ?
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  7. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je het hele potje uitzitten, afhankelijk van wat je instelt 5 rondes meestal.
     
  8. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Was in de avond met 1 potje met jou alleen ik hoorde iedereen alleen schijnbaar de rest mij niet. Zag dat je nog een paar invites had gestuurd alleen was toen rank match aan het doen. Daar zal ik ook mijn meeste tijd in gaan steken.

    Wat me wel opvalt is dat er op player match ook serieus gespeeld wordt. En bij bv. GRAW was het 1 tering bende, dus ben daar echt tevreden over.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag en gister ongeveer 2 uurtje sp en mp gespeeld. Het bevalt me zeker goed!:thumbs: :) \o/ _O_ :cool: 8) Echt te chille gameplay! Alleen in de multiplayer maar met max. 8 man. Het voordeel is dan weer dat de maps hier perfect voor zijn afgestemd.
     
  10. Danny1982

    Danny1982 Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    MP wordt steeds vetter. Martial Artist is onze 4e nederlander. Met hem erbij zouden we echt een vet team hebben.
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Huh eerst zeg je dat je 2 goldaccounts nodig hebt en daarna vertel je me dat je niet weet of een silver account voldoende is.

    Maakt het dat nu lastiger of ligt het aan mij?

    Wat bedoel je nu precies?
     
  12. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et nu al uitgespeeldO-) en heb hem pas sinds vanmiddag, maar dat maakt niks uit ik heb dat spel niet gekocht voor single player maar vooral voor de Multiplayer!:+
     
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi, vertel jij mij dan eens of je online kan met ze 2'en op 1 xbox met 1 gold account. Kan dit of niet, of heb ik 2 goldaccounts nodig om met ze 2'en op live te kunnen?
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speelde gisteren ook met jullie en die engelsman. Was ook zeker geen slecht team! Dus als je vaker samen wilt spelen, let me know :D
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan bijna nooit iemand inviten als ze ook gears aan het spelen zijn \
    is dat omdat ze ofline sp aan het doen zijn mischien ?
     
  16. supremacy

    supremacy Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gister online gespeelt lukte goed tot 11 uur toen begon hij raar te doen en kon ik niet connecten met de host hoe kan dit? en nog een vraag ik wil graag met nederlanders online spelen voeg me toen (gamertag: trusto)
     
  17. mark8925

    mark8925 Guest

    ja ik doe binnenkort wel keer met je mee.. je stuurt me hele tijd invites:+ maar wil em eerst ff 1x uitspelen:cool:
     
  18. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister avond ook even player match gespeelt
    en die multiplayer vind ik echt steen goed!
    het mooiste ervan is dat je achter een muurtje schuilt en als je da de tegenstander ziet vet.....knallen!:)
     
  19. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er veel van...heb deze multiplayer thread al doorgelezen maar nog steeds weet ik sommige dingen niet!

    Oke wat nu duidelijk is is dat je niet met 1 GOLD LIVE abbo met zijn 2en online kan gamen. Maar hoe zit het nu met system link wat zijn daar de mogelijkheden van. Je kan dus coop spelen met zijn 2en ieder zijn eigen box en tv... maar kan je het dan ook met zijn 4e spelen de coop?
    Of kan je alleen maar weer met zijn 4e VERSUS doen? Zo ja kan je dan wel met zijn 4e in 1 team zijn tegen de computer bots of iets deregelijks?
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus je kan niet met een gast? Ik zou zweren dat ik gister avond een gast mee zag spelen in een unranked potje :{
     

Deel Deze Pagina