Wie wil kan me toevoegen voor co-op. (Frostfire NL) Heb het nu al een paar keer geprobeerd met een wildvreemde. Maar A: Sommige weten niet eens waar de a knop voor is, zoeken dus ook geen dekking en dergelijke. En B: vrijwel niemand schijnt een headset te hebben? Ik zou graag gewoon met iemand vanaf act 1 beginnen en daar de hele game mee uit kunnen spelen.
als je single player doet zonder te hosten kan je wel iemand uitnodigen. Gister geprobeerd! je krijgt beide dezelfde achievements en als iemand een tag vindt krijgen beide spelers +1. Goed geregeld dus!
Ik vroeg me alleen af hoe dat nu zit met die savegame, omdat je maar 1 savegame zou hebben? Ik zit nu in Act 2 op hardcore, als ik dan met iemand co-op act 1 ga doen, ben ik dan mijn eigen progress kwijt?
whehehehhe co-op is echt super vet maar je moet het ook doen met iemand die je ook in het echt kent dat is nog leuker dan met een onbekende echt grappig moet je steeds elkaar reviven op klote momenten wat ik heel erg jammer vind is dat wanneer je dood bent dat je niet je vriend kan zien spelen
Lekker dan! Word ik dinsdag helemaal gek gemaakt door die lui van gamekings met hun 3 man coop, blijkt dat niet te kunnen
Was wel de bedoeling toch om met meer dan 2 te kunne coopen? Maar je kan dus als je als 2e speler joint ook al bijvoorbeeld in act3 zitten terwijl je zelf pas bij 2 ben.. ik join dus niet snel als je van te voren niet kan zien waar de andere op het moment is. <-- zoekt een reallife vriend die geen ps3 fanboy
Zonet met Jeepee co-op gedaan en het werkt uitstekend. Geen last van lag of wat dan ook, alles liep lekker vloeiend. Wel jammer dat je maar met 2 mensen kan co-op terwijl ik eerst hoorde van 4? Maar SVS kon er met geen mogelijkheid in vanmiddag dus 2 zal dan toch het maximale zijn. iig, top die co-op!
ik ook wel split-screen maar toch gewoon cool AAAH zodirect speel ik sp al in dit weekend uit. wil ik niet heeft wel een hoog replay gehalte vind ik want het verveelt echt helemaal niet