Ik heb gears of war gehaald alleen heb ik niet die HD kabel, ik heb namelijk bij de release die core gekocht met de rest erbij \o/ het enige wat ik niet heb is dus die kabel. Ik wil even gears of war op de HD tv van beneden bekijken, scheelt dit veel in kwaliteit ?? ( met de gewone kabel ) of is het beste om gewoon zo'n kabel te kopen ???
Wil je echt veel verschil zien in kwaliteit op een hd tv en een gewone tv, dan helpt het niet heel veel om met de kabel die jij bij je core hebt gekregen te gaan gamen op hdtv. Dit is namelijk scart. Wil je veel kwaliteitsverschil zien, en dan bedoel ik ook echt veel, dan moet je een component kabel kopen, dat is er 1 met 6 tulpen (rood groen blauw voor component beeld, rood wit voor geluid + geel voor als je rood wit geel(op scart) wilt gaan gamen. greetz wooly
hahah in het begin wistik dus niet dat die rode en witte ook erbij moesten, ik zat dus 2 uur te klooien met het geluid
Ja dat scheelt heel veel in kwaliteit .. je hebt dan normaal tv beeld ipv HDTV beeld zie verder: De HDTV Thread [Deel 8]