hd kabel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joost, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gears of war gehaald alleen heb ik niet die HD kabel, ik heb namelijk bij de release die core gekocht met de rest erbij \o/ het enige wat ik niet heb is dus die kabel. Ik wil even gears of war op de HD tv van beneden bekijken, scheelt dit veel in kwaliteit ?? ( met de gewone kabel ) of is het beste om gewoon zo'n kabel te kopen ???

2. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    welke kabel bedoel je?

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je echt veel verschil zien in kwaliteit op een hd tv en een gewone tv, dan helpt het niet heel veel om met de kabel die jij bij je core hebt gekregen te gaan gamen op hdtv. Dit is namelijk scart. Wil je veel kwaliteitsverschil zien, en dan bedoel ik ook echt veel, dan moet je een component kabel kopen, dat is er 1 met 6 tulpen (rood groen blauw voor component beeld, rood wit voor geluid + geel voor als je rood wit geel(op scart) wilt gaan gamen.

greetz wooly

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hahah in het begin wistik dus niet dat die rode en witte ook erbij moesten, ik zat dus 2 uur te klooien met het geluid :lol:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat scheelt heel veel in kwaliteit .. je hebt dan normaal tv beeld ipv HDTV beeld

zie verder: De HDTV Thread [Deel 8]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina