Toch reageer ik ff op je! Playstation 10-14, sorry hoor maar ik denk dat de playstation 2 precies dezelfde doelgroep heeft als de xbox. En je hebt ook nog de controller s voor de xbox en die verschilt nix met de gamecube controller. Sash laat nog ff je keus weten.
vind ps2 ook niet voor 10-14 jaar hoor :{. Playstation is heel uitgebreid in z'n games aanbod en heeft daarom ook spellen voor alle leeftijden. en de gamecube word ook steeds minder voor kinderen.. ik vind zelda en mario eigenlijk nix voor kinderen namelijk ]:-
Je kan ongeveer stellen dat de gba en gc wat vroeger beginnen dan de ps2 en de xbox. De ps2 biedt inderdaad beetje dezelfde soort games zoals de xbox.
Ja, je hebt gelijk, de spelen op de ps2 zijn echt niet voor 10-14, er zijn genoeg spelen voor volwassenen, das waar sorry . Clawviper tikte: En je hebt ook nog de controller s voor de xbox en die verschilt nix met de gamecube controller. Tja, welke controller krijg je erbij? Inderdaad de grote, dus zit je nog met een grote amerikaanse stick
dat was ik niet ,dat was boomer maar ja je kan er wel een cont. S bij kopen.. en dan die grote contr. voor zichzelf ofzo
games als zelda en mario(blinx denk ik ook) zijn toch wat te ingewikkeld voor jonge kinderen. Voor kinderen moet je meer aan spellen als Ty the tasmanian tiger, crash bandicoot,shrek en toejam&earl en party games zoals shrek party,loons etc denken. Race spellen vinden de kids( vooral de jongens) ook vaak leuk. Hierbij kan je denken aan nfs hot pursuit 2 ( stoere auto's, politie en niet te moeilijk), mad dash racing (ren spel) of simpsons Road Rage( taxi chauffeur spelen). Er is dus wel een redelijk aanbod, maar de keuze voor de xbox zou ik toch laten afhangen van de leeftijd van de kinderen voor een jongen van 12 heeft de xbox veel leuke spellen maar voor een meisje van 6 een stuk minder. Voor volwassenen (tenzij nintendo fan) is de xbox of PS2 een betere keus.
Hey beste mensen , allereerst bedankt voor jullie reacties . Wat is het internet toch een fijn medium Ik heb toch voor de xbox gekozen !! Ik heb genoeg kids games voorbij zien komen , en heb er alle vertrouwen in dat er meer van zulk soort spellen zullen uitkomen . En daarbij , houdt pappa ook wel van een spelletje Splintercell Ik heb trouwens vandaag een xbox gekocht voor het zeeeer lage bedrag van 149 euro . De link naar die site zal ik jullie niet onthouden : www.dtel.nl Misschien tot ziens op dit forum en nogmaals bedankt . Groetjes , SaSh
Goede keuze waar je geen spijt van krijgen zult, je krijgt namelijk bij dat pakket geen sticks, dvdkit, of een spel je kunt dus gewoon een kleine controller kopen. Greetz, Rick=]
schijnt niet een betrouwbare site tezijn heb ik gelezen :{ heeft u problemen er mee gehad ben benieuwd namelijk
En deze zaak is inderdaad niet te vertrouwen !!! Gisteren 75 euro aanbetaald , vandaag zou de xbox binnen moeten komen . Wij naar die zaak toe ; a4 aan de deur met de tekst :" wegens inbraak gesloten , de bestelde goederen kunnen helaas niet geleverd worden . Wij nemen vandaag kontact met u op , om het aanbetaalde bedrag op uw rekening te storten . " Tot nu toe nog niks vernomen . Wij hebben het vermoeden dat we opgelicht zijn en hebben aangifte gedaan bij de politie . Morgen maar naar een reguliere winkel om een kale xbox te kopen
je krijgt er 3 spellen, een controler en een dvd kit bij. Maar volgens mij ben je indd opgelicht.. hoop dat je het geld nog terug krijgt.
Ik had eerst een cube en die heb ik weg gedaan en net zoals me broertje een xbox gekocht omdat die mij toch meer aanspreek. Maar voor jou kids is de cube zeker een betere keuze.