1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. basovich

    basovich Guest

    de CE zou een leuke goedmaker zijn:).
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oke oke, nu komt de aap dus een beetje langzaam uit de mouw.

    Maar eigenlijk wil ik wel een compensatie voor het lange wachten. Cod 3 voor 30 euro ofzo.....
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee hoor, als je zaterdag of zondag iets met TNT laat verzenden heb je het maandag binnen. Maar goed, dan moet TNT wel op zondag alles binnen kunnen krijgen (brievenbussen volstouwen dus ;)).

    En over die 25%, natuurlijk moet die van de normale verkoopprijs, want 25% van wat wij ervoor betalen is bijna niks :lol:
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja maar dan zijn we alsnog duurder uit. Maar 25% korting van 29.99 is wel lekker ja. Maar als ze hem snel leveren hoef ik geen korting hoor. Zo ben ik dan ook wel weer....
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ben dus ook maar eens even een FRS filiaal wezen bezoeken met wat maten.

    Eenmaal het verhaal aan de verkoper verteld, wilde hij ook erg graag helpen.
    Maar hij stond daar aan zijn eentje aan de kassa en schreef ff gauw een telefoonnummer op. Want hij raadde aan contact op te nemen met het hoofdkantoor, ik vroeg hem eerst dus om te bellen maar hij stond er helemaal in zijn eentje. Dus zei die dat ik wel ff mocht bellen, dus hij gaf die telefoon, en ik dus bellen.

    Zelfde verhaal verteld, en dat ik het totaal geen stijl vond. En ik zei dat het vandaag toch echt de 17e was en waar dus die game bleef, want je hoort toch de game binnen te krijgen op de releasedate vroeg ik? Of niet?
    Ja, zei ze, ze begreep het. Viel mij alles mee nog. Maar ik zei zo: "Oké, ik sta hier in de FRS en ik zie hier tientallen exemplaren van GOW, hoe kan dat? Waarom zijn ze wel in de winkel te verkrijgen en kunnen wij ze thuis nog niet in ontvangst nemen?" Zij:"Er is iets fout gegaan met de levering, we kunnen er niets aan doen." Ik: "Waarom krijgen de winkels hem eerder dan de mensen die de game besteld hebben? Dat klopt toch niet lijkt me en lijkt nergens op..." Zij: "Ja, kennelijk hebben de winkels toch voorrang gehad en..." Ik: "Schandalig, dit dwingt mij toch echt om nooit meer bij jullie online-shop te bestellen, vertel dat maar tegen uw baas, ik vind dit echt niet kunnen. Een vriend van mij was jarig en is het technisch echt niet mogelijk om een game uit de winkel mee te nemen?" Zij:"Nee, helaas niet.." Ik: "Oké, vriendelijk bedankt. Maar ik moet toch zeggend at ik het erg ongehoord en onbeschoft vind."
    En toen zei ik pas dat over die baas geloof ik of eerder, zij zo: "Ja, ik zal het doorgeven."8) En toen zei ze dat ze hoopte dat ik de game snel kreeg.

    Toen was de verkoper nog meer geïnteresseerd eenmaal ik klaar was met het gesprek, in eens wilde hij nog meer helpen en begreep ie eruit dat ik korting kreeg ofzo...:+ Ik zo, huh wtf?
    Ik zei: "Oh, is dat zo?" < op mijn welbekende sarcastische manier.8)
    Maar goed, hij was een klant aan het helpen die verdomme een pre-order kitje had en de game ophaalde:+, en die was ook geïnteresseerd. Volgens mij luisterden ze mee:+ maar goed.. boeien Hij zei zo: "Aaah, van XBW? Niet? (hij zag het fractuurtje) Die 30 euro actie. Ja, je moet een mail naar radar sturen, daar zijn ze mee bezig."
    Of iets in die richting, maar goed. Is ook van dit forum dan denk ik?
    Al met al, FRS filialen zijn oké.
    Dan heb ik het over de service daar waar ik goede ervaringen mee heb. Maar online zuigt die hele shop van alle kanten en dat wil ik mensen wel duidelijk maken ook. Dat wilde ik ook nog graag melden maar toen had ik door dat ik mijn tijd aan het verdoen was, en kapte ik het gesprek dus af.
    Ze verwachten de game begin volgende week, op maandag dus.
    Zei de mevrouw ook nog.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja precies service van die lui zuigt. Maar filialen zijn soms wel relaxed. Hier in Nieuwegein ook die zijn wel oke. Utrecht centrum ook wel hoor. Alleen het hoofdkantoor vernakt het gewoon echt.

    Maar zei die gast uit dat filiaal gewoon echt van oohw die actie op xbw?? hahha strak.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Ik dacht dat jullie alleen moesten wachten, gewoon express deden, maar als je hem voor 60 had besteld online had je hem nu ook nog niet ?
     
  8. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei een klant, die de verkoper aan het helpen was.
    Die verkoper stond er helemaal in zijn eentje man.
     
  9. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou ze zeggen dat het gewoon wat langer duurt en dat dat komt omdat ze niks gehad hebben. Maar persoonlijk geloof ik dit niet echt. De winkels van de free liggen bomvol....

    Haahah een klant die een verkoper moet helpen. Lekker beleid daar in je eentje in een FRS die vol staat met dure shit.
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    15 euro!!! :lol:
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    omg haha
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    O mijn focking god!!! Maar let goed op dat je er daadwerkelijk 15 euro vor betaald en toch niet de al afgesproken 30!!
     
  13. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik inderdaad ook net :D al met al blijkt het dus dat ze ons niet zaten te naaien want anders naaien ze zichzelf hiermee wel erg hard :9

    het is trouwens wel een bon van 15 euro die je erbij krijgt dan, niet gewoon teruggestort maarja
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, iedereen?
     
  15. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha prachtig, Gears of War voor 15 euro:emo: :D
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    GOW voor 15 euro! Prima geregeld zo!
    Zat ik er toch goed bij met een korting van 25% van de orginele verkoopprijs!
     
  17. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vrouw heeft het kennelijk dan toch doorgegeven.:+
    Hoe zit het als je 2 exemplaren hebt besteld?
    Een vriend heeft hem voor mij besteld namelijk, omdat mijn computer die site van de FRS niet zo liev vindt.
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bedoelen ze nu echt hiermee dat je hem dan voor 15 euro kan kopen? Heb de mail ook binnen, maar er staat toch echt 'van het betaalde bedrag'.
    Ik heb niks betaald, gewoon acceptgiro.

    En:
    Dus we krijgen hem wel.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha maar dit is toch hartsikke dom van die gasten!!! Krijgt iedereen hem voor 15 euro!! Wat een domme gasten daar zeg. Want we hebben een overeenkomst voor 30 euro. Dus we staan nu nog sterker!! hahahahaha
     
  20. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarheen moet je je keuze verzenden?!? Ik heb er 2 besteld voor 30 euro per stuk!

    En ik wil ook 50% korting!!

    Heb dat bericht namelijk niet geregen!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006

Deel Deze Pagina