Laser Xbox360 kapot?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Henkieman NL, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henkieman NL

Henkieman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik heb sinds 3 dagen een beetje een probleem.Sinds een paar dagen maakt mijn xbox360 zo'n raar geluid. En als ik een spel aan het spelen ben dan stopt ie soms gewoon, en dan geeft ie een foutmelding van "Disc Unreadable" en dat ik dan de disc moet schoonmaken en de console moet restarten. Maar het ligt niet aan de disc want ik heb 3 spellen die het eerst allemaal al 2 of 3 maanden perfect doen en nu dus niet meer, ik denk zelf dat mijn laser van mijn x360 kapot aan het gaan is, ik kan nog wel gewoon spelen, maar het geluid is zo raar en heel de tijd die foutmelding. Het is eigenlijk zo dat ik zit te wachten todat ie rode lampjes geeft en ik hem kan opsturen, maar wat kan ik nu eigenlijk het beste doen.

Met vriendelijke Groeten Henk Vervoort

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    dit heb ik ook. mijn xbox is 3 maanden oud. en soms doet hij dat. DISC UNREADABLE.zelfs toen ik NFS CARBON had gekocht deed hij dat bij de derde keer dat ik hem ging spelen. Alleen heb ik DISC UNREADABLE maar 4 x gehad.

Al mijn spellen zijn krasloos.

Ik weet niet of je bij een 360 een cd cleaner mag gebruiken

3. Henkieman NL

Henkieman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, maar vindt je jou xbox 360 de laatste tijd niet trager werken, en kan je er helemaal niets aan doen, bjiv. dat microsoft hem fixed ofzoiets?

4. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook ik weet ook even niet wat ik moet doen ik heb m 3 maanden hier mijn verhaal:
    Ik heb het volgende probleem met mijn XBOX 360, Als ik het spel FIFA 2007 opstart en ik speel mijn eerste wedstrijd dan doet de machine echt moeite om te draaien en dan slaat de console af en krijg ik dit bericht:

Boven in staat een rood kruisje en dan staat er Disc is Unreadable.
    1. Clean The Disc with a soft cloth
    2. Restart The Console

For more help go to www.xbox.com/support

Ik heb al meerdere malen het spel dan schoongemaakt en er weer in gedaan dan kan ik gewoon weer spelen, maar iedere keer als je m voor de eerste keer opstart slaat ie dus vast.
    Kan dit te maken hebben met hoe mijn XBOX staat (verticaal)
    Of heeft dit gewoon puur met het spel te maken
    Of is mijn XBOX kapot (bij andere spellen slaat ie nooit vast)

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen naar meer informatie als 1 van jullie dit ook heeft, alvast bedankt en voor de mensen die ook problemen hebben met hun machine veel succes met het op lossen daarvan

5. boatfreak

boatfreak Guest

ik had zelfs een keer bij een DEMO van af de HARDESCHIJF :confused: disc unreadable...

6. Davej0h

Davej0h Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Effe MS bellen? :p

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We kunnen dit beter centraal houden :)
    Deze thread gaat over defecte 360 's.

Dan gaat deze dicht.