[XOne] Xbox 360 en internet...

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 18 nov 2006.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn kamer draadloos internet wat goed werkt. Een verdieping lager staat de router, maar ik wil geen kabel trekken naar de trap. Geen probleem, want ik heb immers draadloos internet;).

    Echter ben ik van plan over een 2tal maanden een xbox 360 premium pack aan te schaffen. Ik wil hierbij graag xbox live gold benutten, en heb dus internet nodig. Ik wil geen kabel vanaf de router, want dit is lastig bij ons huis. Ik heb zelf wel een ethernet kabel. Is het mogelijk om internet vanaf mijn pc(die draadloos is verbonden) naar mijn xbox360(die naast de pc gaat staan) te linken? Ik hoop het, dit scheelt een 80,- kostende wireless adapter(wat een geld zeg).
     
  2. Alfred-v

    Alfred-v Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb precies hetzelfde en ik zou het ook wel graag willen weten....

    sorry dat ik geen antwoord heb:p
     
  3. Byakung

    Byakung Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    jha het werkt want ik heb het namelijk hier ook ;)

    zet je pc gewoon op internet delen en dan kun je als het goed is gewoon op live
     
  4. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    En hoe is internet delen met je computer, waarbij dus je computer aan moet staan als jij op live gaat spelen makkelijker dan ff een kabel doortrekken? Daarnaast zou ik persoonijk niet zo snel draadloos gaan met de xbox als de modem niet in de zelfde kamer is want dan heb je al te snel een heleboel snelheids verlies en dikke lagg. Gewoon kabeltje doortrekken. Voor 1 verdieping moet dat niet zoveel moeite zijn. En een xbox + PC aan hebben staan om op LIVE te gaan komt de kwaliteit + de stroom rekening niet echt ten goede.
     
  5. Alfred-v

    Alfred-v Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik men pc op internet delen zet...valt de verbinding weg
     

Deel Deze Pagina