Stuur mij ook maar een friend req voor de mensen die veel GoW Spele (en praten xD). Vaak is het ook veel leuker om onder NL te spele vanwege dat je vooral leuk kunt prate etc ^^.
Mensen die mij hebben toegevoegd, ik ben er morgen, spel is namelijk nog niet binnen ! Ik ga iig nooit meer iets via internet pre-orderen!
Gister een aantal potjes online gespeeld, ook met een paar van hier. Ik vindt de multiplayer erg gaaf. Maar ik wil opzich wel in een vaste team. Ik vindt het geen probleem om er al mee te beginnen.
Ik heb de game, gamertag is MacorgaZ NL, dus als je die tegenkomt en dood ligt te bloeden, help me dan ff .
ik vind het zo jammer dat je niet vanuit je friendslist kan kiezen om iemands party te joinen. dat zou echt heel makkelijk zijn.
yes ik heb GoW en Live mijn gamertag is Dyonko (jaja weinig gamerpoints enzo, alles zit op mijn offline gamertag)
Heeft iedereen ook heel vaak een error met "The connection to the host has been lost." ? Heb ik namelijk heel erg vaak .
Dat heb ik ook steeds. Ik denk dat ze al een patch aan het maken zijn voor dat probleem. Maar ik wil ook in een vaste team spelen het liefst van xbw.nl want ik kom alleen maar engelsen tegen in het spel. En ik ben niet zo goed hoor. Ik speel meer voor de lol.
Ik ben ook voor amerikanen slachten! gamertag: Adaptor (feel free to add me :b: ) (maar eh, misschien is het al gezegd, je kunt toch alleen Player matches doen met je vrienden? Het gaat mij om de Ranked matches en daar heb je niks te kiezen)
Het beste kan een vriend van je, of jij zelf een ranked match aanmaken. Dan moet iedereen die party proberen te joinen. Maar als nog, moet je geluk hebben dat je bij elkaar in het team komt. Je kan wel allemaal gaan wachten tot iedereen in het andere team zit, maar dat wil wel eens heel lang duren.
Ik doe mee!!! vind het leuker om met jullie te spelen dan met engelsen amerikanen etc. gamertag: Beaffer1337 byebye
Als iemand nog meer NL players zoekt, check ons forum eens op www.final-fight.nl we zijn vaak online en ons member aantal is groeiende!