Mensen, deze thread heb ik even snel in het leven geroepen om 2 redenen: Leuk om de meningen van anderen hierover te weten te komen DOM(inic) uit Gears of War Om dan maar meteen te beginnen met deze thread; Deze malse aap: Vind het gewoon mooi om de hulp van Marcus te krijgen of hij geilt erop ofzo. Wat een zeldzaam hoopje poep is deze man. Hij kan helemaal niks in zijn 1tje en binnen een team.... Juist! Dan kan hij nog steeds helemaal niks.. Dus eigenlijk ben ik door deze vervelende vent deze thread begonnen. De eerst volgende keer dat deze trut gaat liggen, dan laat ik em liggen! So there! Wie vinden jullie irritant? PS: Plaatjes posten van de characters maakt de thread wel leuker imo, dus als je ff wat tijd extra hebt..
De teammaten bij battlefield 2 modern combat in single player. ze schieten van 1 meter afstand nog naast, en als ze raak schieten ben ik de gelukkige die geraakt word! OMFG ANNOYING!
Misschien leuk om te kijken welke personages worden gepost in de eerste 'X' pagina's, en dan een enquete te starten, over wie nou echt de meest kutste personage is?
Aaaahhh!! Jörgen ofzo.. daar heb ik echt vaak op gescholden Mijn nominaties: 1) De 'bestuurders' van de cpu auto's in PGR3 (het zijn geen karakters maar hoe ze de eerste bocht nemen van een circuit is om te huilen) 2) Bijna ieder personage in Perfect Dark Zero (maar vooral Chandra.. die ene met dat k*taccent die de missies uitlegt) 3 ) Je teammates in GRAW
Plaatjes posten van de characters maakt de thread wel leuker imo, dus als je ff wat tijd extra hebt.. //edit; Nice phaelanx!
Je teammates in COD3, wat een stereotypes! Vooral die flapdrol met zn rode barret, die zn andere teammate 'Frenchie' noemt.
Peach en Daisy van Mario-games [plaatje]http://www.lemmykoopa.com/lk19/1930.jpg[/plaatje] Peach heb ik mijn hele game leven al irritant gevonden, Daisy was de druppel. ik irriteer me dood aan haar, en waarom weet ik niet, ik weet alleen dat ze beide een hoog onverstaanbaar stemmetje hebben. Daarom heb ik ze beide opgegeven.
Moet iedereen wel plaatjes posten, anders is er niks aan. Bij mij met stip op 1: Makoto! Dit personage uit Enchanted Arms komt openlijk voor zijn homosexualiteit uit en voor zijn liefde voor Toya. En nee ik heb absoluut niks tegen homo's, maar het compleet achterlijke gedrag wat Makoto laat zien is tenenkrommend en daarnaast.... een held met een saxofoon-like ding als wapen? Come on!
Haha, sorry toen ik de titel las wist ik het gelijk! Dan ben ik het wel eens met GoiZ datr Dom the most annoying is.
Bij mij toch wel op nummer 1, Whisper uit Fable. Rotwijf, hele tijd te zeuren en in de Arena doet ze geen moer. -Edit- Niet echt een 360 character, maar als je 't daarop speelt is ze ook irritant.