[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja die code heb ik ook gehad, daarna kreeg ik dat niet eens meer, maar stond er bij elk spel in de dvd lade status bar: tray open.

    Mijn laser zelf moeten vervangen aangezien ik geen garantie meer had.
     
  2. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had hier al vertelt dat ik een andere xbox had gehad.. van ms om dat de vorige kapot was.. ik heb toen ook vertelt dat die al meteen die zelfde dag al weer problemen begon te vertonen

    ik heb het toen nog ff aan gekeken en eigenlijk weinig last meer gehad...

    het enige wat hij nu soms doet is als je een uurtje aan het gamen bent
    krijg ik allemaaal van die vage zwarte strepen door het beeld ze lopen alle kanten op... en door elkaar heen en ze verspringen heel snel

    maar dat doet hij alleen in de game als ik zeg maar de guide knop in druk
    heb ik het in de guide niet en ook in de menu's van de games geen last van..

    als ik me 360 opnieuw opstart is het weer voor een uurtje weg...

    kent iemand dit

    ik heb trouwens geen last van vastlopers kan ook gewoon doorspelen als het gebeurd...
     
  3. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom doet die helpdesk het niet?
     
  4. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook even een vraagje. Ik heb mijn 360 sinds de launch en nooit problemen gehad. Hij heeft altijd plat gelegen in een tv meubel en altijd perfect gespeeld. Nu heb ik gisteren Gears Of War gekregen en toen ik deze begon te spelen kwam ik bij de prison break bij een brug en op dat punt verdween het beeld en versprong het naar egaal rood, daarna groen en daarna zwart. Ik dacht eerst dat het aan de game lag, maar toen ik Saint's Row erin deed, deed deze precies hetzelfde en al tijdens het intro filmpje. Er gaan verder geen lampjes branden en ik krijg ook geen foutmeldingen. Ik heb daarna op aanraden van een vriend de 360 rechtop gezet en toen speelde hij wel prima en heb ik GoW toch fatsoenlijk kunnen spelen.

    Maar nu komt het probleem: Ik wil mijn 360 helemaal niet rechtop zetten omdat ik veel te vaak lees dat discs daardoor beschadigen. Ook heb ik een dochter van 2 die nog wel eens in de buurt van de 360 wil komen en als ze 'm omstoot ben ik verder van huis. Ik wil 'm dus gewoon plat leggen. Moet ik voor dit probleem de helpdesk bellen??
     
  5. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een dilemma.

    2 maanden geleden had ik ook een vastgelopen xbox360 en na een belletje met de MS Helpdesk is de xbox opgehaald door UPS en na ongeveer 12 dagen heb ik een ANDERE ( gerepareerde ) xbox terug gekregen die het een hele tijd goed heeft gedaan MAAR sinds 4 dagen zijn de oude problemen weer terug gekomen en blijft de xbox soms hangen en moet ik de console opnieuw starten...soms helpt dat maar soms doet hij het UREN niet meer en krijg weer de bekende 3 rode lampjes te zien op de console !
    Gisteravond deed de xbox dus weer HELEMAAL niets ! en vanochtend ineens weer WEL !
    Mijn dilemma is dat ik aan de ene kant niet WEER de xbox 2 weken kwijt wil zijn en dat de console het NU eventjes WEL weer doet....maar ja, hij kan elk moment weer BEVRIEZEN etc etc....en de feestdagen komen eraan, dochtertje wil graag Viva Pinata spelen etc...

    Zal ik de XBOX weer laten omruilen/repareren ?????? of moet ik wachten tot de xbox het HELEMAAL niet meer doet en dan pas bellen ???
     
  6. Huricos

    Huricos Legendary

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je 360 oververhit was. Als dat zo is dan kan je hem wel horizontaal laten staan maar zorg dan dat hij genoeg ruimte aan de zijkant en bovenkant heeft. "stack" hem dus niet met andere apparaten.

    Horizontaal en verticaal schijnen allebei voor- en nadelen te hebben. Verticaal (staat mooier vind ik) is beter voor het koelen en horizontaal schijnt beter te zijn voor de dvd-drive. Overigens staat die van mij verticaal en heb ik nog geen beschadigde games, wel heb ik gemerkt dat hij dan meer geluid maakt (vooral met sommige DVD films) en ik ben intussen toe aan mijn 3e 360 dus misschien is dat ook niet zo'n goed verkooppraatje voor verticaal.
     
  7. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ben weer de helpdesk aan het bellen...... wat een drama hang ik 20 min aan de lijn krijg ik een engelse die niet eens normaal engels kan en ik had om een nederlandse gevrragd in het menu (en ik wil een nederlander want ik ben echt pist.....) kan ik ff flink te keer gaan....

    krijg je eindelijk een andere xbox krijg je als nog een kapotte van een ander en hetklepje van de usb poort aan de voor kant is ook lam wat een stumperts
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  8. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het beste gewoon kan bellen, want er is duidelijk iets mis met je 360. Als je een beetje geluk hebt dan heb je binnen en paar dagen weer een andere, als je wat minder geluk hebt zoals ik dan ben je hem bijna 3 weken kwijt:D
     
  9. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan pissig worden heb je niks.
    De mensen van de helpdesk "proberen" ook hun best te doen.
    Maar wat je zegt dat het klepje lam is, is natuurlijk wel een beetje teleurstellend. Mijn xbox word nu ook opgehaald. Hopelijk krijg ik er wel een gelijkwaardige 360 voor terug (kwa uiterlijk).
     
  10. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ~
    Ik heb de xbox360 nu 4 keer opgestart vanochtend en elke keer doet hij het GOED.
    Maar ja, de kans blijft dat hij vanavond weer dezelfde problemen zal krijgen blijft bestaan natuurlijk.....wat zou er nou echt zo snel kapot gaan in deze console, heeft iemand een idee misschien ?

    Mijn grote probleem en irritatie is dat ik er eigenlijk van baal dat ik een GEREPAREERDE XBOX360 van IEMAND ANDERS heb terug gekregen de vorige keer, ipv van een NIEUWE ! Zou wat zijn als je auto kapot gaat en je brengt hem naar de garage en krijgt een gerepareerde auto van een ANDER terug ! Dat zou niemand pikken toch ?

    En wie garandeert me dat als ik deze kapot gaande XBOX360 weer door UPS laat ophalen , dat ik niet WEER een gerepareerde en snel kapot gaande XBOX terugkrijg van iemand anders ????
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  11. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox 360 is al weken defect...ik wil eigenlijk naar Ms belle maar ik heb geen telefoon...kan iemand voor mij bellen aub... PM ME pls
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus geen telefoon ? Dan lijkt het me slim om of naar de winkel waar je hem hebt gekocht te gaan of bij je buren te bellen.
     
  13. Deathraiser

    Deathraiser Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb net gebeld hoe het ermee stond..... Ik kreeg eerst steeds ingesprekstoon na nog 10x proberen kwam ik erdoor en na 5 min iemand aan de lijn maar die kon me niet vertellen hoe het stond met mijn xbox, hij was echter wel aangekomen mja. Hij zei wel dat als het nog lang zou duren ik eventueel wel om een vergoeding kon vragen. Maar ja ik wil gewoon Gears of War doen x(
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  14. blackhawk.380

    blackhawk.380 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox op 14-11-2006 opgestuurd nu heb ik nog steeds geen bericht dat microsoft de xbox ontvangen heeft klopt dit? UPS zegt dat hij de dag daarna bij Xbox service centre geleverd is.
     
  15. Gert-Java

    Gert-Java Cosmo Kramer

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    He BH, heb vorige week m'n 360 opgestuurd en met het "trackingnr." via UPS.com het pakketje gevolgd. Zag dat ie na een dag was afgeleverd in (und so) Weiterstadt. Verder nix van microsoft gehoord... dus denk dat het wel klopt.
     
  16. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Woew ik heb hem terug!!

    Hij was van 2 december 2005 en ik heb er nu 1 van 23 februari 2006!
     
  17. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    MS stuurt bijna nooit mailtjes dat ze je xbox hebben ontvangen (ze moeten dan simpel weg te veel mailtjes versturen:p ) bij mij hadden ze bij de 2x al niet meer gemaild
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Even voor al die mensen die 'enkele problemen'hebben, maar twijfelen of ze hem wel of niet moeten opsturen:

    Bel MS en stuur hem absoluut op! Wacht hoogstens tot een of andere error opnieuw de kop op steekt en laat dat de laatste bevestiging zijn. Je hebt 400 euro betaald voor een apparaat, dan mag je wel verwachten dat ie het goed doet.

    Voor iedereen die een 2e hands 360 krijgt:

    Zodra je de eerste crashes/errors/freezes tegenkomt, meteen bellen naar MS , en nu komt het, STAMPIJ MAKEN en EISEN dat je een NIEUWE krijgt. Je kan er de donder op zeggen dat ook de volgende (2e handse) 360 zal overlijden, dus voorkom die problemen en eis een nieuwe.

    Tuurlijk, niemand wil WEER zijn 360 opsturen, maar denk eraan dat je maar 2 jaar garantie hebt en de kans erg groot is dat ie opnieuw crasht, indien het een gebruikte is.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraagje , hoelang duurt het voordat je een email krijgt van Microsoft met hierin de label (UPS) die je moet uitprinten ???
    Heb namelijk gisteren een probleem met mijn HDD doorgegeven.
     
  20. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    gemiddeld duurt het enkele uren (ik moest 5 uur wachten)

    Het kan echter ook meerdere dagen duren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina