Zijn er genoeg kids games voor de xbox ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SaSh, 17 dec 2002.

1. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Voor iemand van 14 is de xbox zoiezo perfect en voor het jongere kind zijn er ook zat spellen hoor! Ik ben absoluut geen xbox fanboy, maar de xbox lijikt mij echt de beste keuze.

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eff een off.topic vraag > bij MOH bij eerste level bij het strand, Wat is in godsnaam een bunker, ze zeggen dat ik op die bunker moet schieten help

3. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    0_O das wel heel offtopic :p

maarehh een bunker in een grootbettonen gebouw met kleine raampjes enzo die 2 grote dingen dus ;)

maar das kut dta je opgelicht ben had al zon vermoeden :{

4. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde er vanmorgen wat van, volgens mij in de krant gelezen. Volgens mij zijn er veel meer mensen zo gedupeerd.

BTW de XBOX is n goede keus. Ben zelf 15 en mn 2 neefjes van 8 en 10 en die zitten er ook de hele dag achter.

Suc6 met t trugkrijgen van je geld

5. LightXBrigade

LightXBrigade Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey MOHF-er, je moet gewoon naar die teammates gaan die naar je zwaaien en schreeuwen..daar ga je naast liggen en kijk dan rechtvoor je naar die bunkers en schiet op de rode lichten.

sach, voor je kids zou ik ook voor een cube gaan.. de xbox heeft toch wel wat meer uitgebreide games, geen (lees : niet veel) standaard "schiet/loop/zoek" games dus is inderdaad gericht op jong volwassenen... maar misschien is een playstation2 nog de beste keus. Maar goed kids zijn ook niet dom..die weten dat de xbox het beste is hehehe

ik heb zelf de cube (ben 26) maar qua gameplay had ik er snel genoeg van.. ik dacht eerst dat ik te oud was om games te spelen ofzo..echter toen ik de xbox zag heb ik hem ook meteen gekocht en ik speel er aardig veel op.

6. macksplack

macksplack Guest

gelukkig komen er weinig kids games op de xbox als je dat wilt dan koop je de kiddycube dan heb je alleen maar zulke soort spellen, als je alleen naar de mogelijkheden kijk van de xbox is het niet gemaakt voor hele jonge mensen8)

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap jullie niet!!!! Noem eens een paar echt kiddy games op de cube die makkelijk zijn om te spelen. We hebben het niet over uiterlijk.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Disney Sports: Football
    Disney Sports: Basketball
    Disney Sports: Skateboarding
    Disney Sports: Soccer
    Disney’s Donald Duck as PK
    Disney's Donald Duck Goin' Quackers
    Disney's Tarzan Untamed
    Frogger Classic 2
    Magical Mirror Starring Mickey Mouse
    Mario Kart GC
    Monopoly Party
    Monsters, Inc. Scream Arena
    Pac-Man Fever
    Pac-Man World 2
    Rugrats Royal Ransom
    Sports Illustrated for Kids Baseball
    Sports Illustrated for Kids Basketball
    Sports Illustrated for Kids Football
    Stuart Little
    Super Bubble Pop
    Tiny Toon Adventures

hmm.. ik verveel me.. maar dat ff als antwoord op je vraag om zo maar een paar te noemen

Ik wil wel ff duidelijk maken dat ik niet echt iets tegen de Gamecube heb, ik zou er best ook wel eentje naast me Xbox willen hebben staan.

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Zijn al die spellen al wel uit? En zijn ze goed? Ik denk ook dat iemand van 14 geen disney voetbal ofzo wil spelen.

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    denk niet dat ze allemaal al uit zijn..

Deel Deze Pagina