1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een cut zooi, heb het spel aan het einde van de middag gekocht, heb nu 1.5 uur gespeeld en al 5 vastlopers!

    Kan niet eens met missie 2 beginnen omdat hij daar telkens vastloopt op het begin:mad:

    Waar slaar dit op! khoop dat dit snel gepatched wordt.
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wacht al dagen op de patch voor multiplayer ranked matches. die kan ik niet joinen ( en nog honderden met mij )
     
  3. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik ook zekers van balen....=(
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb ook last van. Maar als ik soms even wacht komen er wel wat mensen bij in de lobby. Dus alleen bij Quick match niet bij die Custom waar je kan kiezen welke gametype.

    Heb nu gelukkig wel een aantal Ranked games gespeeld ! :). Dus geduld lijkt de oplossing. Soms duurt het 5 min en soms binenn 1 min. Maar jah Het is niet goed maar het werkt wel. Bij mij dan!
     
  5. vozz

    vozz Je kat is je hond

    Berichten:
    330
    Leuk Bevonden:
    0
    jA, dat met die ranked matches kan echt sneller!

    verder heb ik geen klachten, ook geen vastlopers...
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen maar vastlopers!

    1.5 uur gespeeld en inmiddels 7 vastlopers, ik kan gewoon niet verder door die vastlopers, en online dus ook ni vanwege die bug met ranked match, ik kan gewoon nix doen!:mad:
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb nog geen vastloper gehad, en speel nu toch wel al meer dan 10 uurtjes in totaal. Kom alleen zelf niet meer verder :p
     
  8. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt irritant idd. Ga nu niet zeggen dat het 7 vastlopers zijn op anderhalf uur maar toch evenveel op paar uurtjes spelen.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Shit wat begint die laatste missie dodelijk moeilijk. Ze blijven komen die gasten.

    En nogmaals, heb nog geen enkele vastloper gehad. Lees het wel vaker, waar kan het dan aan liggen? :confused:
     
  10. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    En wordt hier iets aan gedaan door een patch? al iets over bekend?
     
  11. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het trouwens echt wel jammer dat er soms heel veel framedrops zijn met MP splitscreen op Live.
     
  12. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bazooka mept ook lekker trouwens }:] Mensen vliegen zo door de ramen hehe :D
     
  13. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t spel gister uitgespeeld.
    het spel is toch minder dan nummer 2.
    De besturing is minder, de omgeving is minder.
    Online werkt het bij mij tot nu toe dramatisch, ik heb 1 x een normale pot gespeeld. Ook de maps die ik tot nu toe heb gezien lijken een stuk minder.

    puran
     
  14. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game super speel meer online dan dat ik sp doe.
    Sp ben ik op de helft maar bevalt me tot nu toe wel.
    Waarom zijn bij mij alle ranked matches lobbys leeg? weet iemand dat?
    En voeg me toe op je xbox als je wilt gamen thym0(de laatste is een nul)

    Laterz
     
  15. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Je moet bij Ranked gewoon even wachten in de lobby, na een tijdje komen er mensen (bij mij tenminste). Je moet gewoon Custom doen en dan een game mode kiezen (welke maakt niet uit want je krijgt toch een willekeurige), en dan even wachten. Hoe lang je moet wachten kan van een paar seconden of 10 - 15 minuten duren.
     
  16. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    vind cod 3 mp wel beter dan die van cod 2 , maar bij de sp van cod 3 vind ik het jammer dat er steeds gasten blijven komen vanuit dezelfde richting , dat heb je in elk level wel een paar keer dat vind ik minder
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel nooit Ranked. Doe lekker Player Matches, net zo gezellig! :)
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    opzich is dat best logisch. vijand kan toch niet plotseling achter je vandaan komen als je daar net iedereen hebt neergehaald. (tenzijn ze je met een ubergrote bocht gaan flanken -_- )


    ranked matches: waarom wilt iedereen zo graag ranked spelen? zijn er bepaald achievements die je alleen bij ranked kan halen? anders maakt het toch geen bal uit...

    en over die vastlopers: zou een patch dat kunnen tegenwerken? heb meer het gevoel dat de game zo slecht loopt door de disc's. sommige zijn misschien gewoon beschadigd tijdens het schrijven/verpakken:confused:
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, ik kan je zo drie links geven van amerikaanse forums waar volop gerageerd worden over de vastlopers van COD3, ik heb trouwens mijn disc al geruiled, maar nog steeds vastlopers.
     
  20. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik geloof dat je alle Achievements alleen in Ranked kunt halen. In elk geval krijg je alleen een score als je Ranked speelt, wat ook weer voor een aantal Achievements is. Kortom, als je Ranked speelt levert het van alles op, terwijl er niks bewaard wordt als je Player Matches speelt. Daarom speel ik alleen Ranked.

    Edit: Nog even gechecked, alle multiplayer achievements zijn alleen in ranked te halen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina