Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, negeren dan maar. Kan bijna niet wachten op gears of war deze week :thumbs:
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze hebben een nieuwe chip die koeler blijft en beter gesoldeerd is én er zit een andere dvd-drive in. De herfstupdate staat er denk nog niet op, dat is een beetje kortdag.
     
  3. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje! De Joytech 9.2 Inch Digital LCD monitor Kan je die in de auto gebruiken? zoniet wat is het nut er dan van?
     
  4. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer een tijdje terug heb ik mijn xbox360 van de hand gedaan, maar nu door de komst van o.a GoW en CoD3 ben ik mss weer van plan een nieuwe aan te schaffen. Nu vraag ik me echter af of de xbox360 nu (een klein jaartje later) qua onderdelen nog hetzelfde is: zit dezelfde drive er nog in etc.? Is er wat gedaan aan het lawaai enzo.

    PS: ben geinteresseerd in zo'n xbox360 + game(GoW) pack......maar krijg je dan ook et doosje van de game erbij of alleen het schijfje? (mss lullige vraag)

    PS nogmaals: lees hierboven al iets over de update van de xbox
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die kun je in de auto gebruiken. Maar ik persoonlijk vind de kwaliteit van die dingen niet opwegen tegen de prijs die je ervoor betaald :eek:
     
  6. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke! nee ik dacht zoiets ook al 200 euro voor zo`n klein dingetje maar in ieder geval bedankt.
     
  7. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: wat zou je hier voor kunnen vragen op marktplaats of iets dergelijks.

    Xbox 360 Premium met nog 4 maandjes garantie ( alleen i.p.v een draadloze controller 1 met draad)

    en nog een niet gebruikt Xbox live 12 maanden pre paid kaartje

    Dus dit samen ik heb eigenlijk geen idee ?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem de nieuw prijs en doe dat door de helft, en een Xbox 360 heeft 2 jaar garantie (alles boven de €200 eigenlijks) ;)
     
  9. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw prijs premium 400 euro

    dus 200 en dan 40 voor Gold ofzo voor het gemak 250 dan :p
     
  10. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje: als ik dat de vision op me pc aansluit (heb xp) dan zegt hij dat hij de benodigde software niet kan vinden? wat betekent dit + wat doe ik er aan? vast bedankt!
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog ff een vraagje is het slim om je 360 op de vloerbedeking te zetten?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    In verband met een goede ventilatie is dit niet aan te raden. De vloerbedekking zal de warmte eerder vasthouden.
     
  13. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer telkens mijn 360 te registreren op www.xbox.com/registermyxbox maar telkens na het correct invullen van alles krijg ik dat de dienst niet beschikbaar is
    ik heb het eergister geprobeert, gister en vandaag
     
  14. Opgezwolle

    Opgezwolle Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die vervelende melding krijg ik ook continue :x
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Speculatie tijd!

    http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=3006

    Donderdag 16 november 2006 - Deze maand november krijgt de Xbox 360 voor het eerst serieuze concurrentie voor de Playstation 3, dus Microsoft doet er alles aan om de Xbox 360 in de spotlights te zetten. Na de release van grote games als Call of Duty 3, Rainbow Six: Vegas, Viva Pinata en natuurlijk Gears of War en de aankondiging van een multiplayer demo van Halo 3 zou Microsoft nog meer voor ons in petto hebben.

    Verse geruchten fluisteren namelijk dat Microsoft rond 22 november, de dag dat voor het eerst films en tv-series via Marketplace te downloaden zullen zijn, met nog een grote aankondiging gaat komen. Het zou gaan om twee nieuwe harddisks, de langverwachte HDMI-kabel en nog prijsdalingen van een aantal oudere games.

    On the hard drive: They are going to announce and release 80GB or 100GB hard drives, but not sure yet which one but possibly both. As well as the future 160GB and 200GB options.

    Cables: HDMI cables and prices should follow this hard drive news. Expect a $69.99 price.

    Game price drops: The Outfit for the 360 is dropping to $10 at Best Buy FOR SURE. also a solid rumor that many will drop to $15 and $20 through the holidays. Madden 06, PDZ, THUG, King Kong, NHL06, Ridge Racer (already is) and most dated sports games.

    Het gerucht is afkomstig van de website Destructoid, maar ook andere websites bevestigen het bericht en zeggen zeker te weten dat in ieder geval de harddisks en de prijsverlagingen eraan zitten te komen. Helaas kunnen we weinig anders doen dan afwachten wat er gaat gebeuren.
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat die sportgames hier ook dan zo'n 20 euro gaan kosten.
    Lijkt me nog steeds is leuk om NHL06 enzo te spelen.
     
  17. compufreak

    compufreak vechtuh? huh?

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    aanschaf Xbox

    Mensen,
    Ik heb een vraagje, ik ben er bijna zeker van dat deze vragen al gesteld zijn, maar ik heb ze nergens kunnen vinden.

    Ik wil een Xbox360 aanschaffen, maar ik ben al een tijdje uit de "xboxroulatie" geweest en heb dus de nieuwe komst van de 360 niet helemaal bewust meegemaakt. Maar nu laat mijn financiele kant het toch toe om er eentje aan te schaffen, nu wil ik het ook gelijk goed doen.

    Ik ga voor het Premium pakket, maar wil er 3 extra controllers (wireless) bij.

    Is het nu nodig om vier Play and Charge kits te kopen? Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat de 360 maar 2 of 3 USB aansluitingen heeft...? De controllers moeten wel allemaal een battery pack hebben.

    Er zit volgens mij standaard geen SCART kabel bij, is dit zo?
     
  18. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je in elke controler een baterypack wil hebben hoef je alleen de baterijen te kopen. Je hoeft in princippe niet ook 4 kabels daar bij te hebben, want de kans lijkt me erg klein dat alle baterijen tegelijk leeg zijn.
    Een andere optie is een die oplader aan het netstroom, daar kan je er 2 standaard in laten zitten en dan zijn ze binnen 2 uur vol. (krijg je btw nog een batrij bij ;))

    De xbox heeft 3 usb aansluiten, maar een hub er op aansluiten wil prima.
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en scrat krijg je er ook bij
     
  20. compufreak

    compufreak vechtuh? huh?

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die USB hub is wel een goed idee. En als er standaard een SCART kabel bij zit dan is dat ook geen probleem. Maar juist vanwege die foto's van het premium pakket dacht ik dat er alleen maar een AV aansluiting bij zat?

    Ik dank jullie beide voor je hulp :) _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina