nou ik heb 99 street (denk ik) gehaald: ik heb gevochten met die politie enz. nou vraag ik: wat moet ik verder doen? of is er een nieuw level beschikbaar? zoja waar?
Hoeveelste chapter, heb je beide gevechten met de politie lamp-met-geweer-dingen???? Kijk anders op de kaart van Tokyo of er een andere straat vrij is.
weet ik veel. Druk op start > dan op L of R > nu zie je de kaart van Tokyo, als er een straat bij zit die je nog niet hebt gehad moet je daarheen.
volgens mij moet je naar rokakku dall heights ofzoiets, ik ben er nog niet naartoe, eerst nog even een paar graffiti-souls verzamelen
ik zit nu in rokkadu-heights!! ik heb dat meisje gevonden bovenop die gevangenis ofzo... en die is nu weer weg toen ik tegen der praatte... nu kan ik haar niet meer vinden, waar is ze?
Je moest haar volgen door op het filmpje te letten! As je op dat gebouwtje staat moet je naar links rijden en dan op het einde links op een pijp springen. Tis een beetje moeilijk de exacte locatie te beschrijven.
met me gezicht welke kant op?? [filmpje]ik heb er op gelet, maar begreep niet waar ze heen ging[/filmpje]