Er werd gezegd dat je na het spelen van Gears even geen andere games meer zou willen spelen. Ik ben benieuwd of dat ook idd bereikt is, bij mij is de disc iig nog niet de 360 uit geweest en de enige reden waarom dat komend weekend wel gaat gebeuren is omdat mijn zoon van 8 vast wel even wil gamen Hoe staat het met jullie?
Heb Pes nog wel een paar keer gespeeld... en moet tot de conclusie komen dat ik misschien de multiplayer over een paar weken beu ben.
kheb alleen een kappote perfect dark zero waarvan mp het alleen doet dus gow blijft er de komende maanden wel in. ik speel nu elke keer als ik tijd heb en dat zal nog wel even zo blijven
Zodra ik R6 heb gaat ie er even uit, maar wissel nu ook al af met cod3. Ga morgen wel zeker de lost planet mp demo spelen. Dus geen andere games meer willen spelen? Nee... al vind ik de mp wel steeds leuker worden.
Ik speel nog steeds evenveel WoW. Maar moet zeggen dat GoW nog niet met x360 uit is geweest, en dat ik het voorlopig nog regelmatig zal spelen ja.
Ik speel meer pes6 dan gow, moet oefenen voor een toernooi De MP is wel erg leuk maar ben er nog niet zo goed in En heb niet zo super veel tijd
D'r zit regelmatig een andere game in m'n 360, onderandere Kameo, (wat door m'n vrouwtje gespeeld wordt), MotoGP 06 en Hitman BM komen wel eens kijken. Klinkt misschien raar, maar soms heb ik er zelfs geen zin meer in. Ik heb de hele campaign al 4 keer uitgespeeld (3x Co-Op) en als je eenmaal aan insane begint is hardcore en casual fucking saai. Ook de versus trekt me op het moment nog niet zo erg. Het lijkt alsof is constant in servers terecht kom waar bepaalde mensen moeten zeggen dat het andere team uit "fags" bestaat en dat hun team de absolute "1337 Pro" is. Iedere keer als zo'n etter je afmaakt wordt er vreselijk irritant gelachen en smijten ze nog maar wat scheldwoorden naar het andere team...stelletje kut kinderen.
Zeker een blijvertje, maar hoe lang is de vraag. MP werkt gewoon niet soepel genoeg. *vraagt zich hardop af waarom nog niemand de perfecte interface van Halo2 gekopieerd heeft*
Helemaal mee eens. Kvind het spel geweldig en verdringt elk ander spel uit mijn doos. Maar heb jammer genoeg wel vaak dat ik de game niet kan joinen en dan moet ie die hele lijst weer gaan refreshen. Waarom gewoon niet dat matchmaking systeem van halo 2
al zouden ze het letterlijk kopieren met dezelfde layout dan zou ik het nog steeds relaxed vinden, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
heb tony hawk inmiddels gekocht, ben bijna klaar op insane dus hij zal er niet lang meer inzitten. MP is wel cool maar zal hier zeker niet alle achievements op gaan halen. en RBS komt uit!!