[Gears of War] En, wil je even niks anders meer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 22 nov 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Er werd gezegd dat je na het spelen van Gears even geen andere games meer zou willen spelen. Ik ben benieuwd of dat ook idd bereikt is, bij mij is de disc iig nog niet de 360 uit geweest en de enige reden waarom dat komend weekend wel gaat gebeuren is omdat mijn zoon van 8 vast wel even wil gamen O-)

Hoe staat het met jullie?

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  2. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Pes nog wel een paar keer gespeeld... en moet tot de conclusie komen dat ik misschien de multiplayer over een paar weken beu ben.

3. IX NeonovA XI

IX NeonovA XI Recreation Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dat ik mijn 360 moest opsturen, anders zat het spel er zeker nog in :)

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik speel ook nog gewoon CoD3, World of Warcraft, Pro Evo 6 etc., dus voor mij gaat 't niet op.

5. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    kheb alleen een kappote perfect dark zero waarvan mp het alleen doet
    dus gow blijft er de komende maanden wel in.
    ik speel nu elke keer als ik tijd heb en dat zal nog wel even zo blijven

6. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodra ik R6 heb gaat ie er even uit, maar wissel nu ook al af met cod3. Ga morgen wel zeker de lost planet mp demo spelen.
    Dus geen andere games meer willen spelen? Nee... al vind ik de mp wel steeds leuker worden.

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zit er standaard in, Maar wil ook ff verder met COD3.
    en wil fifa07 nog snel hebben!

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel nog steeds evenveel WoW. :+ Maar moet zeggen dat GoW nog niet met x360 uit is geweest, en dat ik het voorlopig nog regelmatig zal spelen ja.

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel meer pes6 dan gow, moet oefenen voor een toernooi :) De MP is wel erg leuk maar ben er nog niet zo goed in ;) En heb niet zo super veel tijd :mad:

10. fenix

fenix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GoW blijft er voorlopig in zitten, af en toe afwisselen met CoD3 maar dat zal niet vaak zijn..

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    D'r zit regelmatig een andere game in m'n 360, onderandere Kameo, (wat door m'n vrouwtje gespeeld wordt), MotoGP 06 en Hitman BM komen wel eens kijken.

Klinkt misschien raar, maar soms heb ik er zelfs geen zin meer in. Ik heb de hele campaign al 4 keer uitgespeeld (3x Co-Op) en als je eenmaal aan insane begint is hardcore en casual fucking saai. Ook de versus trekt me op het moment nog niet zo erg. Het lijkt alsof is constant in servers terecht kom waar bepaalde mensen moeten zeggen dat het andere team uit "fags" bestaat en dat hun team de absolute "1337 Pro" is. Iedere keer als zo'n etter je afmaakt wordt er vreselijk irritant gelachen en smijten ze nog maar wat scheldwoorden naar het andere team...stelletje kut kinderen.

12. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Doe wat ik doe.. headset inpluggen, geluid uitdraaien en dat ding wegleggen :p..

13. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een blijvertje, maar hoe lang is de vraag. MP werkt gewoon niet soepel genoeg. *vraagt zich hardop af waarom nog niemand de perfecte interface van Halo2 gekopieerd heeft*

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mijne ook nog niet eruit geweest en heb ook geen behoefte gehad om een ander spel te spelen :)

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Kvind het spel geweldig en verdringt elk ander spel uit mijn doos. Maar heb jammer genoeg wel vaak dat ik de game niet kan joinen en dan moet ie die hele lijst weer gaan refreshen. Waarom gewoon niet dat matchmaking systeem van halo 2 :'-(

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    al zouden ze het letterlijk kopieren met dezelfde layout dan zou ik het nog steeds relaxed vinden, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.

17. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb tony hawk inmiddels gekocht, ben bijna klaar op insane dus hij zal er niet lang meer inzitten. MP is wel cool maar zal hier zeker niet alle achievements op gaan halen. en RBS komt uit!!

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel echt niets anders meer :)

19. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook bijna niet meer maar heel af en toe cod3 maar ok niks anders.

20. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn GoW zit al bijna in een envelop naar een nieuwe eigenaar :+

Deel Deze Pagina