Racing evolution (of apex?)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sindagon, 21 dec 2002.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wat is het nou?
    maakt eigenlijk ook niet zo uit, ik vroeg me af wanneer deze uitkomt.

2. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht februari 2003

3. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    EU RELEASE: 07-Feb-2003

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In de UK komt die op 7 februari uit, dus hier een paar dagen later waarschijnlijk.

5. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    Ok bedankt.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is Racing Evoluzione :) In Amerika heet het spel Apex.

7. Gameslave

Gameslave Guest

Heb net een previeuw ervan gezien op Gamma (V8) en het is dus gewoon een mengsel van PGR en GT2002 zo te zien of heb ik dat weer fout. En zit er een schademodel in, zodat je de onderdelen er ook af ziet vliegen of dat nog niet (in previeuw zag je daar nog nix van nl.)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *heeft hem al kunnen spelen.

Banen die ik heb gedaan waren idd een mix tussen PGR en SEGA GT, daarnaast kan je dus zelf je auto 'ontwerpen' (ik weet nog niet in hoeverre dit mogelijk zal zijn). Ik ben iig benieuwd, binnenkort uitgebreide hands-on preview.

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat auto ontwerpen goed tot zijn recht komt in het spel koop ik hem denk ik wel. Ik ben over het algemeen niet zo'n fan van race games maar dat auto ontwerpen lijkt mij dus echt wreed.

10. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er een vergelijking gemaakt worden met Gran Tourismo?
    Ik heb de Gameplay filmpjes bekeken en zwaar onder de indruk.De banen zien er veel gedetailleerder uit en je kan de bestuurders zien zitten.Niet dat dit zo belangrijk is maar ziet er wel levendiger uit.
    Kijk in ieder geval uit naar deze game.

11. Gameslave

Gameslave Guest

Coureurs zie je in sega gt 2002 ook zitten, ze bewegen dan wel niet, maar dat maakt niet uit, je zou er anders toch weinig van merken als ze bewegen, of je moet er echt goed op letten, maar eerst nieuwe racegame voor mij wordt denk pas eentje met schader model, (geen rally, hou ik niet zo van)

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de previeuw ook gezien op gammo, zag er erg gelikt uit, maar ze lieten helaas niks van het ontwerpen van auto's zien.

Ik hoop dat ze dat wel goed doen, dat je echt de vorm etc. zelf kunt bepalen, en niet dat je er allemaal dingen aan of op plakt.
    Of dat je een keuze hebt uit bepaalde modellen en die dan kunt combineren, dat lijkt me veel minder leuk

Deel Deze Pagina