[Gears of war] Achievements

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 19 nov 2006.

  1. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Is wel waar, jij denkt dat ik Act 1 & 2 bedoel... je moet wel heel m'n post lezen dan he ;) Ik bedoelde dus.. Act 3 is bijv. opgedeeld in 3 chapters... eerste twee waren niet behaald op hardcore, 3e wel, daarom zou je de eerste twee ook op hardcore moeten behalen!
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Gister even bij een maat samen op 1 xbox op co-op gedaan, hadden we em uitgespeeld op hardcore, gaf ie ineens 6 achievements :+ ploinkploinkploink, uitspelen op casual/hardcore voor beide en uitspelen met dom en verslaan van die gast op hardcore ofzo. Ding bleeg bezig met uitdelen van achievements:+
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Allebei dus? Ook degene die met dom speelde?......
    vaag, dit moet haast wel een bug zijn, waarom zouden er anders achievements apart voor Dom zijn?
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dat hij wel de achievement van complete the game on hardcore heeft gehaald maar niet de achievement van defeat general RAAM?
     
  5. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    I told you. Als je met Dom heel het spel uitspeelt op Insane, krijg je alle achievements! Casual - Hardcore - Insane + Dom Achievements.
     
  6. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toch logisch? Wat valt daar nou niet aan te snappen ;)
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0

    Is dit ook te zien in het archievements menu?
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond proberen om Act 3, 4 en 5 te halen op Insane.
     
  9. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb die raam met ze kut vleermuisjes nou verslagen op hardcore maar me achievment niet :{

    moet ik em nou nog een keer spelen of kan ik er wat anders aan doen?
     
  10. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon nog een keer doen, had ik ook. Stond wel bij xbox.com maar niet bij mijn profile op de xbox360. Nadat ik het nog een keer deed wel klaar.
     
  11. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je Live account moet de gegevens nog updaten, ook zo vaak gehad ;)
     
  12. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand een goede tip voor de achievement Kill 3 enemies at the same time 10 different times. Want die wil maar niet echt lukken. 8)
     
  13. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Killing 3 enemies at one time will only involve a grenade or a rocket. Getting this 10 times on a play through is pretty difficult so here's a way around it. Start the game's campaign on Casual. In the prison when you reach the door that the locust have to cut down to get through, hide behind the wall. Right before the break through throw a grenade and pray that it kills all 3 of them. If it doesn't just reload the last checkpoint... if it does, run outside and get yourself killed and reload the last checkpoint then repeat. If you try to reload the last checkpoint through the pause menu instead of getting killed, it won't count. Once you pull off 10 cluster kills, youll get this achievement.

    Beetje oefenen maar ik heb hem vandaag ook gehaald, je bent er zo 15/30 minuten mee bezig denk ik (althans ik ;))
     
  14. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee het hoeft dus niet perse in 1 level te gebeuren dat is mooi, ga ik het morgen even met dat truukje van jou proberen\o/ tnxs!
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand tips voor het behalen van de achievement:

    Host 50 Ranked matches and finish them.

    Ik doe best vaak ranked matches maar als ik de host probeer te zijn komt er nooit iemand. Wil de achievement wel graag halen namelijk.
     
  16. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    dus: wanneer ik co-op (de game host) krijg ik dan mn achievements? of wanneer ik co-op join?

    wel jammer is dat wanneer je een co-op join, dat je dan alles al tegenkomt waar je zelf nog komen moet!
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Same problem hier.... was wel in ranked, maar na 5 minuten geen enkele spelers erbij... alleen een paar uit mijn friendlist (nee het was geen private party). Later kwam er sporadisch iemand de lobby in, apart omdat de meeste lobby's zo vol zitten.
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die ook gehaald vandaag, ben er iets van 15 minuten mee bezig geweest. :)
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook met een player game duurt het vaak even voordat je lobby volzit. Had ik vannavond ook, een maat van me was host en we zaten met z'n 3en bij elkaar, maar het duurde wel een tijdje voordat er meer spelers bijkwamen. Als je gewoon begint met 1 <> 1 dan worden het er na 1 of 2 potjes vanzelf meer
     
  20. threatlockz

    threatlockz 1337

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje... krijg je de online achievements alleen als je zelf host? ik heb al een paar games gespeeld, meestal 2vs2, en maar ik heb zelfs niet de achievement voor finish a ranked vs game gehad? en ook niet die van meeste punten in een ranked vs.
     

Deel Deze Pagina