Gametag kwijt....

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Gurski, 23 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gurski

Gurski Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Om onverklaarbare reden ben ik mijn gametag kwijt op mijn xbox360. Ook recovery van live lukt niet, terwijl ik op internet gewoon mijn profiel kan laden. Als ik in mijn memory kijk, staat bij mijn gametag ''corrupted file'. Wat kan ik doen?

Groeten,

John

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    File van je HDD verwijderen en nog eens recory proberen?
    Anders even met de MS helpdesk bellen.

3. METALFEAR

METALFEAR Guest

In het Xbox360 dashboard naar System Blade gaan en dan naar memory. Ga dan naar je profiel en druk op delete. Dan wordt er gevraagd: Delete profile only? Of Delete profile with saves ect. DOE DUS HET EERSTE ANDERS BEN JE JE SAVES KWIJT!

Als je je account hebt verwijderd kun je hem gewoon weer recoveren! :b:

4. Gurski

Gurski Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet het weer.. Super bedankt. Hoe kan zoiets nu ineens gebeuren?

John

5. Relaks

Relaks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets wordt weggeschreven naar je profiel en je zet dan je 360 uit, kan dat helaas gebeuren, hetzelfde principe als met savegames volgens mij....
    Ik kopieer mijn savegames ook vaak naar mijn MU. Mocht dat nog een keer gebeuren hoef ik niet helemaal opnieuw te beginnen... Alleen volgens mij kan je je profiel alleen verplaatsen en niet kopieeren. Tenzij je hem op je MU zet, die eruit haalt. En op je HDD een recovery doet. ( dit nog niet getest, iemand hier op het forum wel?)

6. Dj Mysterio

Dj Mysterio Gezocht Clan.

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gehad met me lokaal profiel op geen enkele manier terug kunnen zetten :/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina