1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij zegt toch echt als je online speelt! Maar dat kan nogeens niet want zodra je online wil gaan vraagt ie weer om die update. En dan kun je niet spelen.
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, joh, er wordt bedoeld dat je de patch de allereerste keer als hij er is wordt gedownloadt als je PES 6 opstart. Daarna wordt hij geinstalleerd en gebeurt er niks meer mee.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Shit loopt ie vast met een 3-2 voorsprong :mad:! Ga lekker ff douche :p

    Edit; Hmmm hij is er binnen 2 minuten vandoor gegaan, denk toch dat het geen cheaten is :confused:
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik t zeg....... ik heb pro evo 6 nu vanaf dag 1. Expres niet online gespeeld omdat de iedereen zei dat de gameplay online ruk was. Als ik me ergens aan irriteer is het slechte verbinding of slechte online gameplay. Ik heb (nu pas) mijn eerste 4 potjes gespeeld. 1tje unranked, 3 ranked. Wat een teringgameplay online zeg. Ik werd echt helemaal gek. Het spel is totaal anders online als offline. Dit ging echt nergens over. Voor de update hoorde je iedereen over button-lag. Dat zou nu anders zijn met de update van vanmiddag. Nou, dikke lul, hier echt niet. Cursor change...... ik weet niet hoe dat werkt en hoe dat bestuurd wordt, maar je bent online wel verplicht om het op "manual" te zetten. Hij selecteerd uit zich eigen gewoon totaal andere spelers als ik wil en in sommige gevallen (wanneer ie t eindelijk een x goed doet) lijkt het wel of er een vertraging op zit. Dat zeg maar de bal onderweg is en dat die 360 denkt "ooooh ja, laat ik die speler maar eens selecteren". Ik vind dit echt niet tof en offline is de game vele malen beter. Het is beter voor me (en mijn spullen in huis) dat ik t ff niet meer online ga en me online beter ga richten op GoW en CoD3. Sorry gasten, misschien dat t aan mij ligt. (iig ook niet aan mijn netwerkverbinding).

    *zo dat ben ik ff kwijt... voel me al iets beter*
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Alles wat je nu zegt is simpel op te lossen door de boel op Manual te zetten ;) Overigens heb je wel gelijk. Soms wordt er vaag gewisseld van spelers, spelers die de bal laten lopen omdat de cursor er niet op staat en andere onzin die er wel uit mag. Maar de button-lag is weg, en dat is het belangrijkst \o/
     
  6. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, wat is die patch toch een kleine wonder voor diegene die echt online wouden spelen. Hiernet terug 2 wedstrijden gespeeld. Beide gewonnen met 6-1 en 3-0 \o/
    Zit aan 10 overwinningen op rij.
     
  7. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een goal van eigen helft gemaakt.
    Weet iemand hoe je een no look pass geeft? Of hoe je meer trucjes kan doen? Voorlopig kan ik alleen dezelfde dingen als in pro evo 5.
    Kan je de scheids nog veranderen? elke tackle is gewoon een kaart. Ik ben gewoon blij als ik de wedstrijd met 9 man en minder dan 15 kaarten eindig.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  8. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan iemand mij nou vertellen welke stadions ik niet moet kiezen zodat ik geen quiters tegen mij krijg? (arena is geen optie lol :p)
     
  9. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je de guid moet gaan kopen..
    de tackels moet je gewoon goed timen ik heb bijna nooit gele kaarten
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat San Siro ook één is die je best niet gebruikt.
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    San siro heb ik idd meegemaakt.. maar arena niet hoor.. maar daar wil ik gewoon niet spelen :p
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Monaco ook niet gebruiken...
     
  13. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik de hele tijd juist monaco, en daar loopt het perfect. Maar ja dan maar een ander stadion kiezen. De Arena voldoet dus wel aan de eisen?
     
  14. basovich

    basovich Guest

    net tegen een franse gespeeld:9..hij stond met 3-0 voor, ik had 2 rode kaarten begint ie ineens in blessuretijd eigen goals te maken :D!!

    (wel 3-2 verloren:mad:)
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Eehm, waren spelers bij AS Roma, 1tje is 27 (verdediger), verder een middenvelder van 24, 25 geloof ik en nog 2 oudere spelers die amper spelen maar op dat laatste heb ik dus al een antwoord:)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Scheids kun je niet veranderen. En als elke tackle een kaart is weet ik niet hoe jij tackled! Gebruik 's wat meer A om een bal aftepakken. En je moet natuurlijk niet van achteren slidings gaan maken he! :+

    Ik heb haast nooit een kaart.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    vanachter iemand neerschoppen is idd een gele maar ook wel eens een rode kaart. Dat is in het echt (officieel) ook zo.

    Sliding voor de man inzetten doet wonderen :)
     
  18. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Had net weer dat ik geen ranked games kon joinen :'-( "Room no longer exixts"
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    speel ofline veel plezanter.en je ontploft echt als je scoort
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan ontplof ik vaak! :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina