[Splinter Cell] Lvl 2 - Police Station

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

    Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

    Hoe ga je te werk :

    Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.
     
  2. Cabdriver

    Cabdriver Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb normal al een poos uitgespeeld en ben nu met hard bezig. Kom alleen niet ver, want ik weet aan het eind van police station
    al niet meer wat ik moet doen, kan iemand mij een hint geven?
    ik ben nu in die zaal met twee bewakers die achter computer zitten, in een van de kamers zit iemand vastgebonden op stoel, wat moet ik hiermee? help!
    http://pong.hku.nl/~jono/PICT0001.JPG
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    door een deur, aan het eind, dan mannetje doden, computer gebruiken en weer naar benden, door de deur naar buiten.

    Maarruh.. die lvls kloppen niet!!!

    lvl 1 is police station enz enz
     
  4. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,ze hebben het trainingslevel als 1e level genomen
     
  5. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je die twee ventjes achter de PC's ziet zitten moet je er gewoon eentje "grabben" en dan je wapen equippen en die andere doodschieten. Ga dan de deur in (niet van die interrogation kamers) en je ziet een grote schaduw op zo'n doek, kill dat mannetje en gebruik de PC. Dan gewoon teruglopen naar beneden en de voordeur uit.
     
  6. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik deed was wachten bij het trapgat. Dan als er 1 ventje komt stil blijven zitten en als die zich omkeert hem pakken en naar beneden meenemen en daar neerslaan. En dan die volgende gast.

    Dan heb je 4 deuren. 2 zijn op slot 2 zijn open. de deur rechts achterin moet je hebben. Daar zit ook een gozer. Moet je ff neerslaan en dan die computer hacken en de bestanden worden naar je maatjes gestuurd.

    Dan ben je klaar en komen ze je met een busje buiten ophalen.
     
  7. Cabdriver

    Cabdriver Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allemaal, het is me inmiddels gelukt, stom ik was alweer helemaal vergeten hoe k t op normal had gedaan, hehe.
    bleek namelijk ook dat ik nog niet de lijken had bekeken in het mortuarium iets eerder in deze level. (is namelijk verplicht, anders geeft de computer die jij noemde niet de juiste informatie)
     
  8. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog minder ver geraakt :mad:
    Ik moet die zwarte doos zoeken en heb al die twee mannetjes uitgeschakeld en daarna dat huis doorzocht, maar buiten die computerstick en een lifepack vind ik niets. Ik weet de code niet om die deur open te doen en langs de straat geraak ik ook niet verder als ik over dat balkon op dat afdakje spring..:'-(
     
  9. Cabdriver

    Cabdriver Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dit is heel eenvoudig (als je het weet). De code voor de deur krijg je zodra je de zogenaamde zwarte doos hebt gevonden. Dit is overigens gewoon een computer net als alle andere die je al eerder bent tegengekomen, alleen deze is verstopt. Luister hiervoor aandachtig naar de aanwijzingen die je worden gegeven aan het begin van deze scene. Succes!
    gr. cabbie
     
  10. Cabdriver

    Cabdriver Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, maak eens gebruik van je PDA. :)
     
  11. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik zal eens goed luisteren :) Bedankt!
     
  12. gegron

    gegron Guest

    kijk gewoon achter het schilderij in de kamer met de deur waar je de code nodig heb
     
  13. chris

    chris fat B!TCH

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dan wat de code is van die deur???
     
  14. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nergens dat lijk...:confused:
     
  15. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    In die kamer waar er nog een paar andere liggen, maar goed opletten daar (camera)
     
  16. bartos

    bartos Mooi Kreidler

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik het best langs de 2 polietie achenten komen bij de zuipert??
     
  17. Xboxfanatic

    Xboxfanatic Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi heb ff hulp nodig
    ik zit aan het begin van politie buro
    door zo lange gang met cellen en dan een lange gang met o.a zo ziekenboeg tegen aan zit en verderop in de gang is een deur en dan gaat er een trap om hoog en als ik daar de deur open en ff paar stappen voor uit ga .. Mission failed you souned to many alarms ?? dus wat the hell moet ik nou doen ??
     
  18. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Er voor zorgen dat ALS je iemand hebt gemold, zijn lichaam goed verstopt zit in een klein kamertje zonder licht. Na die lange gang met cellen kom je in principe maar twee mannetjes neer. De eerste kan je gewoon lanks sneaken en de tweede, in dat lab. die moet je interrogaten en dan neerslaan, ZIJN lichaam moet je OF onder de trap neerleggen, OF vlakbij waar je hem hebt neergeslagen, in die kaner met die twee dode agents.
     
  19. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei neergeschoten. Maar ik heb daarna uitgevonden dat er een richel boven hun is waaraan je kunt hangen en dan voorbij ze moven. Je kan op die richel klimmen bij de houten trap vooraan.
     
  20. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat probleem heb ik ook (gister SC gekrege van XBM!!! hiep hiep hoera). Ik had al 1 kerel gegijzeld maar aan hem kon je niks vragen. Ik kijk dan wel achter et schilderij.

    dus ik bedank ook voor de tip:D
     

Deel Deze Pagina