1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Aankomende Woensdag, Sneeka had verplichtingen waar hij niet van vandaan kon dus is het een weekje uitgesteld
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    wow dat is pas kut organisatie :{
     
  3. Candyman

    Candyman Guest

    Weet je dat ik dit nou voor de eerste keer hoor, hij heeft ons niet ingelicht hierover |:- Verder zal het niet aankomenden woensdag worden want dan kan ons team niet spelen \o/
     
  4. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kutste was dat wij die woensdag gewoon aan het wachten waren want hij had nix gezegd.
     
  5. Ipz0r

    Ipz0r Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De finale van RDK door wie wordt die gespeeld? ( CRT) Forreal,psycho,maestro,shinato/luki?
    Ik vind het allemaal beetje vaag maar ik weet wel dat shinato bijna alle matches heeft gespeeld en dan lijkt het mij terecht dat hij ook de finale speelt. mja veel succes (L)
     
  6. Candyman

    Candyman Guest

    Heb je gelijk in, helaas moet Luki altijd op woensdag werken.
     
  7. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat word het:9 met wie gaan we de laatste 2 matches spelen?
     
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    is sandkeeper nu luki? jammer dat hij niet gwoon sandkeeper houd, in iedergeval ik zou zegge shinato, sinds hij meer heeft gespeeld dan sandkeeper, en hij heeft zoiezo veel meer ervaring met forreal en Psychokid, lijkt me het beste dat het shinato word

    btw, als jullie van te vore ff wille opwarme, laat ff wete, want ik, groentje, raymster en kamachi willen best ff spelen tegen jullie, ging gister best lekker in teamHardcore, dus ik denk dat wij wel wat tegenstand kunne biede :+
    laat maar wete als jullie het iets vinde
     
  9. Candyman

    Candyman Guest

    Dat begin ook pas volgende week he :lol: Ik wil wel ff snel zien tegen wie ik de eerste ronden moet, ik hoop tegen jou Robo \o/
     
  10. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen muten en elkaar helpen, chill toch :) Ja zou idd leuk zijn...Maar beter treffen we elkaar ook in de finale ;)
     
  11. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer gaan de heren van CrT | Creative naar de UK om de XL te houden?
    Morgen ofzo?
     
  12. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Infernos gaat een dag eerder zodat hij kan inspelen, psycho en 4real vechten om de psp om zo op de dag zelf, zaterdag, warm te kunnen spelen :) *nerd mode*
     
  13. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik ga vrijdag al om me teammates te ontmoeten en ff te wennen aan een xbox 1 controller:)

    Op vrijdag vliegen kost wat meer geld dan op zaterdag vliegen dat is de reden dat hun dus op zaterdag vliegen i.p.v. vrijdag:)
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je al een 4de speler?
     
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is Piro geworden, die ene gast die met Gripz, La1 en SrT Sacred naar MLG NY Playoffs is gegaan:D

    Heel blij met hem in et team, we gaan et niet al te goed doen though met nog geen enkele practice met dit nieuwe team. Leuk word et zker weten:D
     
  16. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wie die scotoe is? kijk...wie is ut!:) we zingen en we springen en zijn zo blij maar we weten niet wie die scotoes zijn? wie is ut?\o/
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Piro is een goeie LAN speler heb ik gehoort, en ze hebben het goed gedaan in NYC, dus ik denk dat dat wel klopt, goeie pickup

    en ice, over wie heb je het? (wel jammer dat duvelduvel uit elkaar is =()
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  18. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik benieuwd naar de uitslag van de RDK 4v4 final én natuurlijk ook naar de resultaten van de XL..


    Dus, als iemand een update heeft, let me know please!
     
  19. Candyman

    Candyman Guest

    Ik zag net toevallig de laatste 4 die over zijn bij de FFA ronden:
    bobba
    tsg la1
    tsg ruffell
    tsg skillz

    Ik weet niet of dit waar is maar als dit waar zou zijn zou ik dit niet al te leuk vinden. :b:
     
  20. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft xl een site?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina