[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @pig josh

    Helemaal mee eens!

    fok die sniper en rockerlauncher man.
    Die 2 wapens vind ik zo lame:x

    En heeft idd niks met skills te maken
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zucht...

    Headshots maken met de sniper of grenades op iemand schieten de steeds dekking zoekt is helemaal niet zo makkelijk hoor(grenades kan je zo ontwijken). Jij doet wel lekker stoer met je Lancer maar je vergeet dat de Lancer gewoon een sproeigun is, van dichtbij kan je wel normaal headshots maken maar vanaf een redelijke afstand is alleen headshots scoren onmogenlijk. Waardoor het grotendeels een kwestie van geluk wordt en waarbij elke noob kan scoren.
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik vind het onwijs irritant om steeds weer een nieuwe server te zoeken na het spelen van een potje bij Ranked, en dan hopen dat ik geen disconnect berichtje krijg
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Daar heb ik niet zoveel problemen mee, nadat ik mijn NAT op Open had gekregen. Je zou dus eens de Xbox Live Connection test moeten doen en kijken waarop NAT staat.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  5. threatlockz

    threatlockz 1337

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien iemand die act2 op hardcore gaat spelen in de voormiddag? ik zou die willen doen als Dom. :)
    voeg me even toe op msn dan: threatlockz@gmail.com
     
  6. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt inderdaad aan je NAT instellingen. Ik vind zo'n gemiddeld 30 servers als ik refresh. Bij een maat van me, krijg je er 4/5 te zien. En dan zoeken we op alle servers.
     
  7. threatlockz

    threatlockz 1337

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het vooral jammer dat je niet automatisch naar een nieuwe map gaat met dezelfde spelers zoals bij player matches.
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zeggen ze dat je goed moet samenwerken wat je tog egt het beste doet met op elkaar ingespeelde vrienden en mag je geen friends invite. Ook is het nep dat je niet 2 vs 2 kan spelen.

    Ik hoop dat mensen inzien dat matchmaking gewoon het beste is......
     
  9. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0

    News Flash: Het is de bedoeling om de tegenstander te flanken of in de rug aan te vallen. Als de 2 teams gewoon tegenover elkaar staan op een lange afstand, en jij gaat lopen schieten met je Lancer, dan snap je het idee niet helemaal.
     
  10. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Je zou dus eens de Xbox Live Connection test moeten doen en kijken waarop NAT staat.''

    hoe doe je dat? :eek:
     
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Op ELKE map kan je van 2 kanten aanvallen dus hier heb je wel gelijk.
    Maar het ligt er aan wat jullie onder ''lange afstand'' verstaan. Ik vind de Lancher zoie zo niet goed geef mij maar Sniper of Locast Battlerifle
     
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat grenade sticking wordt ik dus echt helemaal gek van.... echt super irritant.... Begin gewoon zwaar geirriteerd te raken tijdens het spelen van multiplayer in Gears.... Val qua multiplayer denk ik straks toch terug op CoD3 of Vegas....

    Kun je grenades ook gewoon helemaal uitzetten? Echt er zitten van die ongelofelijke losers bij die alleen maar aan het rennen en rollen zijn en dan granaten plakken... echt verschrikkelijk gewoon....
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan.
    bij host opties voor je een game maakt moet je dan alle extra wapens zoals sniper uitzetten.
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    dashboard
     
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mee eens, ik schijt ook op die gare, domme shit. Ik host m'n servers alleen maar ZONDER die extra wapens. Altijd "best of 5" Execution op een custom map rotation.
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    @ NL Eagle, als je even naar je "System" tab gaat kun je daar "Network Connection" kiezen, daar kun je dan weer gewoon je Xbox Live connectie testen.
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    lol bij mij staat NAT Open maar ik blijf problemen hebben emt verbinden, ik krijg meestal zo rond de 25 servers op mn lijst, maar als ik eenmaal verbonden ben en net speel, disconnect hij na 5 seconden
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt zo lache om met 1 team met nl'ers tegen 1 team van engelse te gaan :cool: :)
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier precies hetzelfde. NAT staat keurig open, net als andere dingen.

    De tests runt hij zonder problemen.

    En toch heb ik bij 5 van die 10x dat ik connect naar een server de melding; your connection to the host has been lost.

    Dit begint erg irritatiewekkend te worden.
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat andere mensen ook joinen? ga in games waar 4/8 inzitten ofzo :cool:
     

Deel Deze Pagina