Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    IK krijg bijna Fifa weer aan de praat. Vorige keer kreeg ik altijd dat ik cd in x360 moest steken. Waar die dus al in stak. Nu krijg ik schermpje dat cd clean moet zijn. Heb er even met een boendoek (waar mee je auto kan boenen via machine) op gezeten. Wat proberen dus.
     
  2. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee veel succes:)
     
  3. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op met die verslag over het toernooi :)
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, en de foto's:)...Ben zelf morgen op de gameplay, is t een beetje leuk?? Heb er zin in:)

    Edit:/ 50ste post:)
     
  5. bubu

    bubu Guest

    jullie hebbe het over de bug van RB, maar ik sgiet dan altijd miss, of op de lat/paal :p ik ren gewoon naar voren en leg hem rustig in de hoek,
    Toen strax nog de achievement gehaald van min 10 goals in een semi-pro wedstrijd, wel KUT achievements btw in deze game :p het duurt allemaal zo lang om te halen -_-. en ik snap niet echt wat je nou in de singeplayer kan doen, alleen maar een friendly match spelen of als coach spelen.. wtfok??
     
  6. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is waar, alle achievements duren erg lang om te halen...Heb er al 2:), die ven tien goals in een semi-pro match en die van geen kaarten voor 20 matches...Hopelijk volgen er meer :p :)
     
  7. bubu

    bubu Guest

    maare, wat ook dom is al ik een friendly match speel en ik wil een potje met nl spelen dan staan daar allemaal van die sgeit spelers, waar zijn alle goede spelers als ruudi, sneider, cocu, agja je snapt het wel nederlands trots?
    moet je die kopen ofso??
    ik speel fifa namelijk altijd ff een potje voor de fun,
    jammer dat er geen campaign inzit ofso,...?
    of kijk ik gewoon niet goed?
    OP manager mode na dan...?
     
  8. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    verlsag kom later, ik moet zo weer naar de gameplay voor de finales van Best of Benlux FIFA06 (PC)

    Gisteren heeft ex-KnightS*vnX gewonnen, waar hij de finale won van KnightS*VJ.

    Zelf werd ik in de 3e ronde onnodig uitgeschakeld.
    En de top 4 scoorde vooral met RB :)
     
  9. AridityNl

    AridityNl Guest

    De nummer 2, Vijay had ik online met 3-1 en nog een keer met 5-1 gebeat :confused:
     
  10. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    He waar ben jezelf dan geeindigd?
     
  11. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Offline > online
     
  12. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    ViJay was de meest opvallende speler tijdens de FIFA Interactive Worldcup kwalificaties van Nederland. Ook wel NK FIFA genoemd.

    Afgelopen zaterdag verzamelde 128 FIFA fanaten zich bij de FIWC stand, om mee te spelen voor de hoofdprijs van 2000 euro en een ticket voor de finales.

    De kampioen van vorig jaar MarcD was niet uitgenodigd voor dit event, waardoor hij zijn titel niet kon verdedigen. WCG winnaar RvK en XBOX cup winnaar Dries waren wel van de partij. Ook oud FIFA speler Marco "Omnirocket" wilde nog een keer zijn fifa kunstjes laten zien.

    Het was Rvk die van de bekende spelers er als eerste uit vloog, hij gaf toe dat de XBOX 360 versie toch anders was dan de pc versie, waardoor hij geen schijn van kans had.

    na 2 rondes was het de beurt aan Chris van FIFAbenelux om naar huis te gaan. Hij had wel getraind, maar dat was niet genoeg om verder te komen.

    Oud KnightS spelers Tijn en Donandzone waren ook van de partij, maar mochten ook vrij snel weer naar huis.

    een paar rondes later waren KnightS*Quest, KnightS*ViJay, vnX, Dries en Omnirocket nog volop in de race. Quest en omni hadden het spel zelf niet, en probeerde op FIFA ervaring zo ver mogelijk te komen. na 2 winstpartijen was het tijd om afscheid te nemen van beide spelers.

    In de halve finales was het vnX die zich kan revancheren tegen over Dries.
    Waar Dries de xboxcup mocht winnen, was het nu de beurt aan vnX om Dries naar huis te sturen.

    De beste speler van die dag was op dat moment KnightS*ViJay, die op een vrij rustige manier zich richting de finales speelde.

    De finale tussen vnX en ViJay werd om op het podium gespeeld ,waar maar liefst 3000 toeschouwers getuigen mochten zijn van deze finale.

    De druk nam toe bij beide spelers, en de uitslag zou binnen de eerste 10 ingame minuten bepaald gaan worden. Het was vnX die vrij snel aan de leiding ging. En dit niet meer uit handen gaf.

    ViJay vertelde ons, dat de druk toch iets te groot voor hem was, waardoor hij niet kon laten zien wat hij echt kon. Desondanks mocht hij met een leuk prijzenpakket naar huis, en mag hij zich klaar gaan maken voor 9dec waar hij samen met KnightS*Sam zal gaan strijden om de titel Wereld Kampioen FIFA07.
     
  13. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej, tnx voor je verslag...Maar jij hebt de game zelf toch wel??
     
  14. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb in London FIWC gespeeld ( was toen de eerste keer)
    Daarna bij wat vrienden thuis een weekend lang, daarna tijdens FIWC Belgie in Brussel, en Afgelopen Zaterdag.

    Ik speel wel FIFA07 op de pc minimaal 20h per week.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    1e ronde had ik gewonnen
    2e ronde ging ik er al uit

    was wel drama van mij, op zich wel een goede gozer, valt me op dat er zoveel van die donkere mensen bij die toernooien zijn, die lang niet altijd eerlijk spelen =(
     
  16. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee jammer...Met hoeveel verloor je??
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    2-0, ik had bij 1-0 achter wel 2 kansen recht op keeper af, de 1-0 viel doordat in de kluns ik dacht dat ik hem wel had, maar hij speelde alles op ronaldo met manchester echt kut
     
  18. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha net als Coolo :p...Alleen zullen we met ze alleen een FIFA07 toernooi organiseren?? Zou er genoeg animo voor zijn?? Ik zou wel mee willen doen:)
     
  19. Rasrus

    Rasrus Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik een heel topic heb gemaakt voor mijn FIFA07 filmpje, want ik wist niet dat dit topic bestond. Dus daarom post ik hem hier nog maar eens een keer :)

    8)KLIK8)
     
  20. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ja, gelukkig hebben die gasten het niet gehaald.

    Alleen Driesje is nu nog irri, hij lijkt op een blanke neger.
     

Deel Deze Pagina