1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 26 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    En inmiddels zijn we al weer aan beland bij Deel 8.
    Deel 7 kan je hier vinden.

    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Bethesda Studios
    Uitgever: Microsoft Game Studios
    Release datum: Nu verkrijgbaar
    Genre: Role Playing-Game
    Online speelbaar: Nee
    Aantal offline spelers: 1


    Bethesda:
    Boxart
    [​IMG]


    [​IMG]

    IGN:
    [​IMG]

    Teamxbox:
    [​IMG]


    Rassen

    Orc
    [​IMG]


    Breton
    [​IMG]


    Imperial
    [​IMG]


    Redguard
    [​IMG]


    Nord
    [​IMG]


    High Elf
    [​IMG]


    Dark Elf
    [​IMG]


    Wood Elf
    [​IMG]


    Argonian
    [​IMG]


    Khajit
    [​IMG]

    Statistics
    (Verschil met TES Morrowind)


    Map:

    [​IMG]


    IGN:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Review score lijst tot op heden
    met dank aan Shinobi of the wind
    Gamespot.com = 9.6
    IGN.com = 9.3
    Teamxbox.com = 9.5
    Insidegamer.nl = 10-
    1UP.com = 9.2
    GamePro = 4.5 / 5
    Eurogamer = 10 (!)
    UGO = A (!)
    Yahoo! Games = 5 / 5
    Games Radar = 10
    GameDaily = 4.5 / 5
    GameDreamZ = 9.5
    Xbox 360 Advanced = 9.3
    Official Xbox Magazine = 9.5
    Xboxworld.nl = Geweldig

    Review/Media:
    XBW Review: The Elder Scrolls: Oblivion
    XBW Media en game info
    IGN Oblivion Trailers
    IGN Oblivion Images
    IGN Oblivion Preview
    IGN Oblivion Hands-On


    Skills:

    Combat Arts
    Magic Arts
    Stealth Arts
    Birthsigns

    [​IMG]

    Elder Scrolls IV Oblivion Collectors Edition

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Screenshots van o.a. downloadable content:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    De eer van deze startpost gaat naar Willem!

    Laatste post van deel 7
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gaat toch aardig hard...
    Mooie startpost :)!

    Verder probeer ik hem nog altijd te ruilen tegen mijn nog in Seal zittende Graw! Dus mochten mensen intersse hebben? :cool:

    In elk geval heerlijke game, die je gewoon blijft spelen tot de volgende RPG concurrenten als Fable 2 en Two worlds.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die van mij is dus... ;)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    xD geweldig geweldig willem :)

    Anyway wat komt er allemaal nieuw in die expansion het is toch niet zo`n nieuwe quest ofzo maar gewoon een hele nieuwe expansion?

    Met nieuwe gebieden / quests / skills / armors / weaps etc etc?

    Of gewoon een paar nieuwe quests?
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet het, Ik weet het... :cool:
    Willem, gij zijt een goei mannetje!
     
  6. jokje

    jokje Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat uit deel 7:

    "Ik had hetzelfde, beetje vreemd inderdaad en het geld boeide me eigenlijk ook niet.

    Hoe kom je eigenlijk aan die blessing?"


    Die blessing heb ik van het standbeeld in The Temple of the One nadat de mainquest voltooid was.

    Maar het probleem dat je rond lvl 30 alleen nog goud vind komt dus vaker voor, heeft iemand hier een oplossing voor? Zelf heb ik ontdekt dat als je het speelniveau op het hoogst instelt, dat er dan soms wel weer leuke items in de kisten liggen. Dit vind ik niet echt een fijne oplossing...
     
  7. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    raden jullie dit spel aan?? ik wil een game halen volgende week maar twijfel tussen deze F.E.A.R. en Rainbow Six:Vegas
     
  8. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een aanrader van formaat
    Ik heb er zeker 200 uur op gespeeld, je blijft nieuwe dingen ontdekken :)
     
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    vreemd, dat heb ik nog nooit gehad. Ofjah, ik krijg altijd nutteloos spul met geld. Je weet wel, wat kleding, wat ingrediënte en wat geld. Wordt je ook niet vrolijk van, marjah
     
  10. genetic

    genetic Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel even een waarschuwing voor die expansion van 800 punten, knights of the nine (te lui om nu even de naam op te zoeken :9 ) is echt niet de moeite waard. Binnen 6 uur was ik er al weer doorheen. Op zich wel 2 leuke nieuwe wapens, en leuke restoration armor, maar het eerste deel van de quest is van altaar naar altaar rennen, dan moet je de stukken van je armor zoeken en dan je een weg naar een belachelijk makkelijk eindbaas vechten. Het was wel vermakelijk om met een leger van 8 man de kerker te bestormen (totdat ze elkaar begonnen aan te vallen, hoera radiant IA) en het vechten op een bepaalde plek. Ik zeg niet welke plek want ik wil niks spoilen
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren m'n laatste achievement gehaald, en Oblivion dus zo goed als uitgespeeld. :)

    Na ruim 200 uur kwam ik aan bij de laatste quest voor de Dark Brotherhood, eentje die me toch wel een beetje tegenviel. Ik vind dat de Dark Brotherhood niet zo'n spannend verhaal heeft als de andere guilds. Verder was het wel een leuke guild met een paar leuke quests, zoals die waar je vijf personen in dat huis moet vermoorden (deed me denken aan Saw). De Thieves Guild vond ik denk ik het leukste, zeker die laatste quest was heel erg mooi. De quests van de Fighters en Mages Guild leken wel wat op elkaar en ook deze twee vond ik erg leuk om te doen. De Main Storyline was misschien wat kort maar wel heel erg cool om te doen, het verhaal vond ik erg goed en de spanning zat er altijd ook wel in. Ook de quests die je hiervoor moest doen waren erg leuk.

    Verder ga ik nog opzoek naar nieuwe quests (als die er nog zijn) en proberen om m'n Nord naar level 40 te halen. Al met al is dit voor mij toch wel het beste Xbox 360 spel die er is. _O_
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    Ik heb de knights of the nine gedownload en ben nu ook weer lekker bezig
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop deze 2e hands op de X-Bazar Klik. Voor een eurotje of 20-25 kan je hem hier mooi 2e hands kopen.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je alle Achievements hebt, en al meer dan 200 uur hebt gespeeld, hoe kan je dan nog maar lvl. 40 zijn? Ik wa na 25 uur ofzo al lvl. 49. (Was mijn maximum, ultieme maximum is 50).
     
  15. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo rond de 100 uur gespeeld en ben net lvl 23 geworden, dit blijft toch een leuk spel, doe hem nog vaak in mijn doosje als tussendoortje. :thumbs:
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op dit moment 100 uur en 40 minuten. Ik heb na de zomervakantie (toen ik eindigde met 99 uur en 30 min) niet meer gespeeld, tot ik net KOTN downloadde. De tijd ging te snel voorbij :p In ieder geval, tot nu toe vind ik het al heel leuk, en ik ben pas bij de 6e Wayshrine ofzo. Van wat ik tot nu toe heb gezien heeft het iig al een leuk verhaal.

    KOTN dingen aside, ik heb echt teveel plezier gehad met dit spel. Toen ik het actief speeldde en er echt in zat haalde ik makkelijk 8 uur op een speeldag. Ik weet niet precies welk level ik ben, zou ik effe moeten checken.. Maar ik ga Beauty en de Nerd kijken XD

    Mijn mening over Oblivion? Beste 360 spel dat ik heb.
     
  17. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi waar kan ik de verkoper vinden die voor het hoogst inkoopt en weet iemand de naam van de 3e fence bij de thieves guild en welke stad hij zit?
    Mazzels
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je voor wapens enzo bij A Fighting Chance in Imperial City de grootste kans hebt qua wapens.. Die verkoopt voor max 1200. Iets hogers heb ik niet kunnen vinden qua wapens. Verder zou ik het niet echt weten. Meer dan 1.5k zal je niet echt moeten verwachten voor items. Ook al staat er dat de waarde van iets 6.000 is.. Is dat best lastig. :/ Tenzij iemand m'n ongelijk kan bewijzen (GRAAG), dan is er behalve als major skill Mercantile verbeteren (ik ben vergeten welke, maar er is een Major Skill (volgens mij Mercantile) dat als je die gemastered had je voor 2500 max kon verkopen ofzo).

    Ik weet het niet precies, maar echt de originele waarde voor waardevolle voorwerpen zal je er niet uit krijgen.. :/

    Edit Overigens, Ik zit vast in de Mages Guild. Ik ben bij die quest dat je een Ayleid Ruin in moet waar een paar excavating gastjes zijn, en dan is er zo'n pillaar waar je spells op moet casten in de goeie volgorde. Ik heb per ongeluk de verkeerde volgorde gedaan en ben nu die spellscrolls kwijt.. Iemand enig advies waar ik makkelijk de scrolls weer kan kopen of vinden ? :/
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  19. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt zal ff kijken bij de fighters guild die fence heb ik al gevonden en over de mages guild weet ik helaas niks.
     
  20. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, heb nu alle factions uitgespeel (inclusief de nieuwste add-on) behalve het mages guild. Ik moet namelijk een paar spreuken tegen een paal aan knallen. Dit is geen probleem omdat de scrolls in de chest naast de paal zitten. Nu heb ik alleen de spreuken in de chest in de verkeerde volgorde gebruikt en heb ik nu geen fortify magica spreuk meer. Ik deze spreuk ook nergens vinden.


    Concreet: hoe kom ik aan een fortify magica spell!

    PS. Heb al geprobeerd er eentje te maken bij een spell making altar, maar dat lukt niet. Ook een fortify wisdom spell werkt niet.

    EDIT. Ik zie dat Tweak precies dezelfde vraag stelt. bizar
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina