1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mcsnet.nl/nl/dept_105.html

    dacht dat hier wel zoiets instond, maybe heb je wel DVI op je scherm?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Oh, k kom er net achter dat k geen HDMI aansluiting heb. Kheb wel DVI aansluiting.
     
  3. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0

    AUW! Component naar DVI converter €210!!!!!|:-
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  4. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    ..:{

    laat dan maar lekker zitten :emo: Toch bedankt :)
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Gelukkig...
    Verwacht deze week van Progress mijn Philips 32PF5331 ! :thumbs:

    Hoewel ik hem pas Zondag, 3 December krijg, aangezien we dan sinterklaas vieren!
    Oftewel, moet hem weer inleveren en afwachten tot Zondag 8)
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    foto's? :D

    Heb je eigenlijk iets gemerkt van rode waas of rode gloed, meen daar iets van gelezen te hebben.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    DVI voldoet perfect.

    Elke aparaat met een HDMI uitgang kan je probleemloos aansluiten op een DVI-I of DVD-D ingang.

    Q: Is HDMI 1.3 backward compatible with prior releases of the HDMI spec and with DVI?
    Yes, HDMI is fully backward compatible with all prior releases of the HDMI spec, as well as DVI compliant devices.

    info: www.hdmi.org
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  8. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    VET! :)

    Ik heb trouwens een mooie test gevonden van de consumentengids van november 2006. Daar komt de vóórloper van de Philips 32PF5331 (de 32PF5321/12) als beste voordelige keus als de bus. Wat dus wil zeggen dat de Philips 32PF5331 helemaal goed is :thumbs:

    Die Panasonic schermen komen overigens érg goed uit de test, maar die zijn net effe te duur voor me (de Philips 32PF5331 is er al voor 805 euro). Maar ehh.. iemand ervaring met de TX-32LX60?

    Check de test hier:
    http://www.consumentenbond.nl/files...platte_telev.pdf?ticket=nietlid&view=Standard
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dus wat is het beste wat k moet kopen? :emo: Al die namen en afkortingen, kword er depressief van:+
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Me ouders hebben in de woonkamer , digitale tv.
    Ik wou kijken of het mooier was,door het kastje bij mij op me kamer te zetten.
    Maar doordat er te veel coax kabel was vanaf de wandcontactdoos ,verloor ik veel beeldkwaliteit.
    Wat kan ik hiertegen doen? Er zit geen wandcontactdoos bij mij in de slaapkamer.
    schotel ofzo op dak?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  12. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Antenneversterker er tussen plaatsen.. kost je ongeveer 15 euro en is verkrijgbaar bij bouwmarkten en onderdelenhuizen.
     
  13. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Betreffende de consumentengids-review:

    Hm.. die Panasonic TX-32LX60 LCD krijgt een erg goede review, maar juist op het punt waar het mij om gaat scoort de LCD wat minder: HD weergave! De TV scoort daar niet slecht, maar minder goed dan de Philips, Samsung of Sony TV's.

    Het interesseert me geen sikkepit of een TV 'gebruiksvriendelijk' is (dan druk ik maar wat langer door de menuutjes heen, of lees ik de handleiding een keer goed door) of hoe de 'teletekst functies' zijn. Het gaat mij om de kwaliteit HD weergave en of er voldoende aansluitmogelijkheden zijn met oog op de toekomst (HDMI 2x en component dus). DAAR koop ik een HDTV voor!

    Wat me tegenvalt van de consumentenbond, is dat ze benadrukken dat het aantal scarts (zij zeggen minimaal 3 ) op een LCD TV ontzettend belangrijk is.. en dat terwijl juist de HDMI en component aansluitingen de toekomst hebben! Ik gooi alleen mun oude DVD speler in de scart, en that's it. Zelfs m'n XBox 1 zal via een componentkabel ivm de beeldkwaliteit en HD mogelijkheden.
    Ofwel: fuk scart 8)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    maar je kan toch niet 2 tv's op 1 kastje van digitale tv van UPC?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Een antenne-versterker + nieuwe coax-kabel werkt perfect.
    Alleen al het digitale tv-signaal steeg van 32% naar bijna 80%.

    Op een LCD/Plasma moeten minimaal de volgende aansluiting zitten.
    2x Scart + Component + VGA + HDMI.

    Steeds meer merken hebben tegenwoordig al 2 HDMI aansluitingen.
    HDMI zal langzaam de Scart gaan vervangen.

    Maar je kan wel het signaal voor de decoder af tappen en dit is wat madison bedoelde.

    Gelukkig kan ik bij @Home zoveel decoders gebruiken als ik wil.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, kheb volgens mij 3x scart, component en VGA maar dus geen HDMI. Maar welke kabeltjes moet ik dus kopen voor het beste beeld en een goeie prijs inplaats van een kutkast voor 210€? :emo: Of moet ik het gewoon zo laten zoals ik het heb?
     
  17. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er over te denken om een HDTV aan te schaffen, zodat ik nog meer uit de grafische kwaliteiten kan halen van mn xbox360.

    Alleen ben ik een enorme noob in zoiets...

    maximaal ben ik bereid om zo'n 600 euro uit te geven misschien nog 700!

    wat raden jullie me dan aan, kwa prijs kwaliteitsverhouding!?
     
  18. maurice05

    maurice05 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je de samsungle27s71b aanraden.
     
  19. emusa

    emusa 2 B or not 2 B

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je maximaal 700 euro wil uitgeven zou ik eerst bepalen wat voor grootte scherm je wilt.. Wil je namelijk een 80cm scherm, dan is 700 euro waarschijnlijk nét te weinig voor een goed scherm. Wil je een 70cm scherm, dan moet het lukken voor 700 euro.
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook over te denken om een hdtv te kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    In winkels heb ik genoeg tv's gezien, maar geen 1 waar ik van vind dat het er super uitziet. De meeste vind ik zelfs slecht in beeldkwaliteit. Ik wil max. 2000 euro uitgeven. Geluidskwaliteit vind ik niet zo belangrijk omdat ik een surroundset heb. De grote van het scherm moet min. 107 cm zijn en het moet een 1080P of 1080i zijn (wat is beter?). Wie heeft er een idee welke tv goed is in die prijsklasse?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina