[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Media connect vind mijn 360 gewoon helemaal niet! Terwijl mijn xbox wel gewoon @ internet is aangesloten, via een hub, waar mijn pc ook in zit! Kan iemand mij helpen?
     
  2. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb geloof ik met de 360 mijn pc gevonden probeer dat eens i.p.v. met je pc de 360 vinden.
     
  3. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Al gedaan, mijn pc vind de 360 niet, en andersom ook niet! Iemand nog andere ideeën?
     
  4. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus hetzelfde probleem, alle poorten opengegooid die vermeld waren in deze thread. Me pc is via een router verbonden aan mijn xbox360.

    Test Media Connection, is PC selected Failed, kortom hij kan mijn computer niet vinden.

    Wel windows media connect geinstaleerd.
     
  5. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook heeft hij bij het instaleren ervan nooit om die 8 cijferige code gevraagd...
     
  6. royvanhugten

    royvanhugten Live Gamer

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Daninho,

    Ga op je dashboard naar media, dan video, dan computer, en daar vond die mijn computer wel. Dus misschien bij jou ook :D
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik uiteraard al gebrobeert, maar vandaag is er iets fantastisch gebeurt! Ik ging mijn computer formatteren en na de format deed hij het gewoon! Ik kan nu gewoon video's + muziek streamen!
     
  8. hankie123

    hankie123 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij hielp het om de wizard netwerk instellen,in configuratiescherm ,een keer uit te voeren,daarna kreeg ik ineens contact met mijn pc en werkte mconnect bij mij.
     
  9. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Videora Xbox360 Converter: Als ik namelijk een videobestand ga converten, dan vind mijn xbox hem alsnog niet! Terwijl mijn Xbox wel gewoon mijn andere .wmv bestanden vind! Het lijkt er dus op dat hij geen .mpg bestanden ziet ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  10. SinnerS

    SinnerS Funky Bastard

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag voor de Versatel 20Mbit Live gebruikers onder jullie, ik heb onderstaande probleem, heeft iemand dit op kunnen lossen?

    Probleem: X360 vind PC niet (failed) (andersom wel)
    internet verbinding: Versatel 20mbit
    wireless modem/router: davolink DV201AM
    xbox verbonden: wired
    PC verbonden: wireless

    Ik heb WMP11 geinstalleerd en m'n xbox360 gevonden en toestemming gegeven. Alle firewalls zijn disabled en ik kan met de xbox op live en met pc op internet. De enige link die ontbreekt is de link van xbox naar de PC.

    Ik heb niks veranderd in NAT of poorten oid aangezien de verbindingen naar buiten prima zijn.

    Heb al aardig wat oplossingen geprobeerd maar ik ben bang dat ik wat mis, help |:-
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje over een probleempje van mij.
    Alles werkt prima met WMP 11, maar ik heb een paar dagen geleden een aantal cd's verwijderd van mijn PC. Heb vervolgens WMP11 weer laten zoeken naar mijn gedeelde mappen en "Apply Media Information Changes" gedaan.

    Toch blijven de (van mijn PC) verwijderde playlists op mijn Xbox360 onder Saved Playlistst in de lijst staan. Ik kan ze niet afspelen natuurlijk want de files zijn weg (360 zegt No songs found), maar hoe krijg ik ze uit mijn 360 saved playlists?
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  12. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort Windows Vista, iemand enig idee wel programma ik daar voor moet gebruiken voor de xbox. Hij detecteerde zelf al de xbx 360. moest daarna de setup doen met die 8 cijfers. maar ik kan het nu nergens meer vinden. iemand ervaring met Vista?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    windows mediaplayer 11 heb je voor vista nodig en je moet je firewall setting checken
     
  14. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer dus mediaplayer 11 te downloaden van MS maar dan geeft ie aan dat ie voor vista niet geschikt is.
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die Vista vandaan?
    En twee, volgens mij zit WM11 standaard bij Vista.
     
  16. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    heb inderdaad de versie gecheckt en er zit 11 op. eigenlijk ook vrij logisch.
    Maar hoe zou ik 11 moeten gebruiken met de xbx dan, iemand een snelle uitleg?

    /Mod Hier doen we niet aan

    laat maar het is nu gelukt, voor de Vista users check deze site: http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/mcevista.htm

    als het je nu niet lukt weet ik het ook niet meer,

    groetjes

    G
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2006
  17. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, ik wil me Xbox 360 verbinden met de PC. De PC ziet de 360, de 360 ziet de PC maar de daadwerkelijke verbinding wil niet lukken.

    Iemand tips om dit op te lossen? Mijn router is de WRT54GS overigens, daar kan ik niet alle ports in forwarden (zijn er belachelijk veel die overal staan) dus weet iemand welke ports sowieso geforward moeten worden om deze onzin werkende te krijgen. Al dat gezeik met die 360 network instellingen, heb ik de NAT open doet dit het weer niet =\
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    idd gewoon je movies/muziek in de juiste map donderen ;)

    C:\users\public

    moet zeggen dat vista mce sneller werkt dan xp mce
     
  19. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, de 360 en PC zien elkaar nu helemaal niet meer nadat ik alle ports open heb gezet (toch gelukt) en via Media Player 11 deel ik dan de mediabibliotheek maar, de devices zien elkaar dus niet eens. Iemand tips, kan op de sites van MS en Xbox niet echt iets nuttigs vinden.
     
  20. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er ook en transcode360 uit voor media connect?
    zodat je alle video files kan streamen.
    thnx.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina