Dit vind ik dus eigenlijk vet irritant als je een keertje down gaat en je tegenstander zwaar dramatisch gaan lopen doen door heel langzaam op je aflopen. Die nadetag is ook wat minder geworden nu iedereen alsof ze een stel terroristen zijn, bij Halo kwam er tenminste nog skill bij kijken om die dingen op iemand z'n harses te plakken.
De geskillde mensen die je stiekem besluipen, een granaat op je plakken, en wegrennen zijn heel vervelend maar hebben groot gelijk. De mensen die als een mongool recht op je af rennen en een granaat op je plakken en 9/10 keer meegaan met jouw dood, dat zijn de apen die het slimme en tactische gedeelte van dit spel niet begrijpen.
helemaal mee eens, voelt juist goed om iemand te killen zonder dat ze zelfs wisten waar het vandaan kwam
als er bijv. 2 man naast elkaar staan, wil je niet dat die ander je wel opmerkt, dus tis een beetje hit and run, daarna ga je weer achter die ander aan, en hopen dat ook hij niet weet waar je bent. Wat je wilt voorkomen is dat het 2-1 wordt
Als je vlak naast hem staat is een headshot ook meteen een instant kill, grenades gebruik je meer voor de lol.
Een headshot maken is veel lastiger, omdat je niet zo snel stil staat, dus moet je hem de hele tijd volgen. Daar tegenover is zijn de grenades veel makkelijker; je loopt erop af slaat hem en je rolt naar achter. Hup weer een kill.
Je kan zo'n nade van 12 meter afstand op iemand z'n harses plakken, gister was het ook al zo'n gekkenhuis met 4 van die kamikaze-spelers. Gelukkig dacht m'n hammerburst er anders over.
Vraagje, als er iemand ligt dood te bloeden op de grond en je pakt je pistol. Als je hem dan met die pistol door zijn hoofd schiet is het dan alleen een execution of ook een headshot + pistol kill ?
Wat is het verschil dan tussen een curb-stomp en een execution? Bij beide trap je ze toch kapot of heb ik het dan fout?