[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    41,6%
  2. 2

    11,2%
  3. 3

    3,3%
  4. 4

    0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,3%
  7. Geen

    41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    Tuurlijk, maar het bespaart me veel moeite als ik weet welke ik van de vele het beste kan kopen, toch?
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt permanent een gerepareerde/herbouwde of een nieuwe (komt niet vaak meer voor dat je een nieuwe krijgt)
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb op mijn xbox aan de onderkant v/d cd-tray een stipje gezet met watervaste stift, kijken of ik de zelfde terug krijg:)
     
  4. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je eigenlijk ook bericht als UPS weer een Xbox bij je thuis aflevert? Of moet je hiervoor ook weer een afspraak maken?
     
  5. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vandaag stonden ze dan eindelijk voor de deur met m'n 360, nouja mijn 360. Het is er duidelijk 1 die al van iemand anders is geweest, want hij ziet er niet echt fris uit. Eerst ging de trede van de dvd speler niet open, na een paar keer op open drukken deed die het eindelijk maar toen zag ik de binnenkant van de trede en dat zag er echt smerig uit, een of andere vieze bruine aanslag die ik er gelijk maar vanaf heb gehaalt. Voor de rest zat er een kras op de zijkant. Het is eigelijk te gek voor woorden dat je een 360 terug krijgt die niet van jezelf is, die smerig is en ook nog eens beschadigd. En het erge is dat je er nog eens niks aan kan doen ook. Het enige positieve is dat ik weer een 360 heb en dat ik nu eindelijk is GOW en COD3 en van de week natuurlijk TCRSV eens kan spelen
     
  6. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je mazzel hebt dan sturen ze een mailtje met daarin het trackingnummer van het pakket wat naar jouw verstuurt is, kan je via de site van UPS volgen waar hij is. En anders staan ze gewoon ineens voor je deur
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  7. jaapkrull

    jaapkrull Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahahaha, de kans dat jij je eigen xbox weer terug krijgt is nihil ! Ben benieuwd of jij tot de uitzonderingen zal behoren .
    Vandaag is eindelijk om HALF 4 mijn xbox360 opgehaald, het lange wachten op een gerepareerde xbox360 van iemand anders is begonnen :'-(
     
  8. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie een kopie van de kassabon bij gedaan?
     
  9. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik ook een stipje gezet op de zijkant.
    Een wonder als ik de zelfde terug krijg... :lol:
     
  10. IX NeonovA XI

    IX NeonovA XI Recreation Gamer

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet nodig ;)
     
  11. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is en blijft gewoonschandalig dat er bijna een jaar later nog steeds geen oplossing is voor alle problemen die de 360 ondervindt.
     
  12. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje mijn xbox doet het een jaar al zonder problemen........maar nu krijg ik bij cod3 de hele tijd na ongeveer 25 min spelen dat hij vast loopt, stil beeld en dan moet ik dus de xbox weer op nieuw aan zetten (met de hand niet controller) iemand anders hier last van?
    of moet ik hem dan ook opsturen?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2006
  13. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is dan eindelijk ook mijn xbox gestorven:'-( (Gister begonnen de vastlopers eigenlijk al).

    Na ongeveer 2 minuten de xbox aan gehad te hebben loopt hij vast, geluid loopt en mooie witte lijnen van boven naar beneden.

    Net xbox opgebeld (Props voor de toffe wachttune8) ), en krijg nu email toegestuurd met instructies om UPS op te bellen.


    Dat ik blij ben dat ik niet de enige ben, is een vreemd ironisch gegeven...

    :mad:
     
  14. sirjax

    sirjax Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb een stipje gezet op m'n dvdv-tray, maar denk niet dat het veel uitmaakt.......

    De mijne is sinds Donderdag weg, een defecte dvd-drive denk ik(veel kabaal en krassen op disc) ook al is het de Samsung.

    Ik ben echt benieuwd wat voor console ik terug krijg, als hij er verrot uit ziet ( de mijne was nog als nieuw) of hij is ouder als de mijne (mfg.date 23-01-06) gaat ie gelijk weer terug, ik heb geen €400,00 betaald voor een tweedehandse, cosole die er dan waarschijnlijk al heel wat meer draaiuren op heefd zitten (en er dus in de toekomst ook weer eerder mee kapt)|:- |:- |:-

    :'-( :'-( :'-( zucht....... we zien het wel, ik baal wel als een stekker, heb nog niet eens de kans gehad om mijn nieuwe GOW eens goed te spelen.

    Ik vraag me af of Microsoft ook onderhand inziet dat er met het oorspronkelijke ontwerp van de 360 iets niet goed is gegaan, wat toch wel blijkt door het grote aantal defecte consoles.

    Keb ook een oude x-box: snort al een aantal jaar zonder problemen, en mijn
    ps2...... die doet ook na 5 jaar nog steeds zonder kuren zijn werk.

    Het enige wat nu kan is.......wachten, en hopen op het goede:'-( :'-(

    iedereen, die net als ik problemen heefd met zijn 360....succes jongens...:thumbs:
     
  15. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    28 sept. mijn 12 dagen oude xbox verzonden naar duitsland waar hij de volgende dag is aangekomen....na 4 weken lang belogen te zijn door de MS helpdesk (als ik belde was die al onderweg naar mijn huis) heb ik Dixons ingeschakeld en van hun een nieuwe gekregen.....vandaag belde dixons op dat MS een nieuwe had gestuurd met HD, controller en headset....of ik die HD,headset en controller wilde hebben.....ook gaan ze nog achter een gratis game en 3 mnd live aan.

    dus al met al heb ik niet te klagen met mijn 2 maanden wachttijd.

    ik raad ook iedereen aan om de winkel in te schakelen bij een defecte xbox

    achteraf vind ik dat MS het goed heeft geregeld en het is niet zo dat je altijd een tweedehandse xbox terug krijgt met stukjes snot van de vorige eigenaar in de diskdrive....

    ik ben weer blij nu heb ik een reserve HD,headset en controller
     
  16. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. supermm

    supermm Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar begon bij me de ellende ook mee
     
  18. supermm

    supermm Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook aangemeld voor Reperatie. Gaat 15-werkdagen duren
     
  19. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag mijn xbox 360 terug gehad na 14 dagen (disk error) heb nu een splinter nieuwe gehad van microsoft, vind het toch wel erg netjes van ze.
    prima service was mijn bonnentje ook nog kwijt maar daar heeft niemand naar gevraagd :)
     
  20. supermm

    supermm Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was bij jouw het probleem?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina