Soms vind ik het jammer dat er zo weinig wapens zijn en dat je niet in kan stellen dat je andere wapens op het begin krijgt..
Niks hoofdschieten schiet ze in de knieen gaan ze veel sneller neer Moet je wel een beetje kunnen mikken want ze staan niet stil!! En die bug met je headset is echt fucked up bederft voor mij een bult gameplay! Echt beroerd!!
Ik pak ze ook veel liever in de benen, gewoon die Hammerburst d'rop gooien en ze ligge binnen 2-3 bursts. Veel chiquer dan de Lancer en zonder die lompe melee attack.
Ik zal het Donderdag allemaal wel mee gaan maken... Eerst rustig aan beginnen, als dat gaat lukken ! Je kunt in het begin toch, een Caracter kiezen voor je uiterlijk ofniet?
Ja, dat kan.. Zo is er bijvoorbeeld een zwart iemand uit mijn Clan, en hij neemt dan ook altijd het zwarte mannetje .
Toch vind ik de wapens echt mega uit balans hor... Als je die boog met de explosieve pijlen hebt en je kan een beetje mikken, maak je zo iedereen af... Een welgemikt raketje doet ook wonderen... Ze hadden beter alleen gewoon geweren erin kunnen plakken, dat je tenminste echt moet schuilen enzo... Maar ja...
Precies, gaat met alles. Als je Warzone speelt kun je met elk wapen een headshot krijgen, die dan gelijk voor je achievement telt. Sniper rifle heeft een aparte achievement.
Ik host alleen maar zonder die wapens, veel spannender als iedereen dezelfde gear heeft...dan komt het echt aan op wie de betere speler is. Of je moet al toevallig geluk hebben dat je tegen iemands rug aan rent.