Heb momenteel een mitsubitsie launcer geloof ik (of hoe je het ook schrijft) en helemaal opgevoerd met parts maar ik heb nu 50000 dollars en wil graag een nieuw autootje kopen. Maar wat voor auto is nouw een aanrader? (ik kom er niet uit hoor)
Is de skyline dan beter dan de lancer??? Hoeveel pk heeft die lancer van jou dan??? Misschien moet je maar official events doen totdat je de ford gt wint, en die dan zwaar opvoeren, k vind die t beste rijden.
ik vind die skyline beter rijden dan die lancer ik heb nu de skyline een beetje getuned en hij heeft nu 515 pk ofzo. Ik trek elke tegenstander er uit
neee neee neee spaaar nog effe verder en koop de FORD GT CONCEPT (150.000) als je die tuned win je echt alles en hij rijd echt lekker
Ik heb met m'n lancer alle drag races gewonnen. Gaat nu 465 geloof ik. Heb ook nog een doge en een servoilet. Maar is die acura niks die van 91duizend?
Ik gooi mijn vraagie hier maar ff neer, k vind het een beetje zielig om voor elk klein miezerig vraagje een nieuwe treath te openen: Maar ik heb nu die gele rally auto (starion ofzo) en die heeft een class 3 (hoe dat ook heet) turbine, die heb k erzelf opgezet maar kan nu niet bij die andere auto's een class 3 turbine erop zetten, hoe kan dit????
het kan natuurlijk alleen bij auto;s die zowiezo compitabel zijn met een turbine, en je moet voor een class 3 ook nog class1 en 2 kopen. Anders kan je hem er niet opzetten En nu iets anders: Wat is jullie rij-style in sega GT? Drift-driving of Grip-Driving?
persoonlijk vind ik mijn lotus esprit 2002 nog steeds de beste koop ooit. ik kocht hem als 2e auto na mijn punto. opgevoerd tot 600 pk, heerlijke kar om mee te rijden. drift lekker, slipt lekker, goed agressief, prachtig. mee gereden tot ik de ford gt40 kon kopen, die natuurlijk gekocht en getuned tot iets van 740 pk tot ik in een event race de FORD GT90 won. een auto met 1244 pk (vol getuned) maar wel 1000 kilos. hij gaat niet sneller als de ford gt40, maar rijdt veel lekkerder. hij rijdt zeer agressief, de ford gt40 verbleekt hierbij, brute kracht onder zo'n auto. drift als een doorgedraaide en slipt lekker de bochten door. hier krijg je echt een kick van als je deze auto rijdt.
die ford gt90 vind ik niets dat dinkie heeft veel te veel vermogen. Maar je hoeft toch niet persee een class 1 turbine te kopen??
voordat je een class2 of 3 kunt kopen moet je altijd de stap ervoor kopen, dus wil je een class 3 turbine moet je class 1 en 2 eerst kopen.
57000 ofzoiets Het is een snelle auto, alleen zeeeer slecht voor je banden En het is ook geen auto voor amateurs
ik heb nu zo een lexus die duurtste met twee uitlaten in het midden is het dan de moeite om die te verkopen