[PC] PC of Xbox360?

Discussie in 'Games' gestart door Arutasu, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arutasu

Arutasu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit hier dus met een dillema want ik weet niet of ik een Xbox360 moet aanschaffen of een PC (ik hou erg van strategie en schooters met pookjes vind ik niet fijn spelen) dus nu was mijn vraag wat zijn echt titels voor de Xbox 360 die het een systeem maken om aan te schaffen?

alvast bedankt

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    xbox is goedkoper en heb je meer, als je grafisch net zo als de xbox wilt presteren met een pc ben je al snel 1000+ kwijt, en je went wel aan een controller, oja en titels, Gears of War, Test drive Unlimited, Rainbow enz

3. Arutasu

Arutasu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een gamecube dus aan controllers ben ik al gewend maar helaas kan ik op de Xbox nmiet genieten van Zelda wat mijn laatse cube aanschaf wordt

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de xbox kun je genieten van Gears of War:thumbs:

5. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als je echt hélemaal niet overweg kan met stickjes, zou je dus beter geen console kunnen kopen. Zelf vind ik de 360 controllers héél erg goed spelen, alleen met shooters is het natuurlijk nét iets minder als met muis en toetsenbord, maar het went wel. Met een 360 spaar je heel wat geld uit, en het is een geweldig systeem, met héle goede games en een héle goede online service.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt van rts houd, zonder twijfel de PC.

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja naja, als je het geld hebt, kun je wellicht beter een pc-kopen.

Nadelen van PC:
    - Duurder
    - Soms gezeik met installeren, dat het spel niet werkt, waarom niet mag je dan lekker zelf uit gaan zoeken
    - Je moet meegroeien met je tijd, dus ieder jaar of tweejaarlijks, kan je een nieuwe videokaart (ofzo) kopen, als je het nieuwste wilt blijven spelen natuurlijk
    - Neemt meer ruimte in beslag
    - Kan niet zo lekker hangen in een luie stoel en gamen tegelijk

Voordelen PC:
    - Ruimere keuze games
    - Controls vaak wat sneller/makkelijker, maar dat heeft denk ik sterk te maken met wat je gewend bent
    - Over 2 jaar kan de pc er waarschijnlijk betere graphics uit pompen dan een XBox of PlayStation

Op jou gereflecteerd:
    Je houdt van strategie games. Laat ik meteen zeggen dat die (vooralsnog) erg schaars zijn op de XBox, ervan uitgaande dat je iets van Realtime Strategy Games bedoeld, wat je dus zeg maar voornamelijk met een muis speelt.

Daarbij moet ik dan wel vermelden dat Lord of the Rings: Battle for Middle Earth II WEL op de XBox360 is verschenen en dat daar over een paar maandjes Command & Conquer III bij komt, zeker geen kleine jongens. Daar komt ook nog eens bij dat LOTR: BFME II erg goed ontvangen werd en erg goed speelbaar was!

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel alle goede X360 titels verschijnen gelijktijdig of in een later stadium ook op de PC. Straks wanneer Windows Vista een beetje geintegreerd is ga je dat nog meer zien dan nu al het geval is, want met Live Anywhere wil Microsoft de Xbox en PC Community nog meer met elkaar gaan samenbrengen.

De doorslag voor je keuze moet je dus leggen bij het geld wat je erover hebt en wat je qua controls fijner vind spelen. Speelt geld niet zo'n grote rol, dan zeg ik PC....aangezien shooters en RTS games het beste te spelen zijn met een muis en toetsenbord. Ook kun je met een PC natuurlijk meer dan alleen gamen. Gaat het je echter enkel en alleen om gaming, en denk je dat je wel aan een controller gewend kunt raken....dan zeg ik X360, gewoon omdat het stukken goedkoper is.

In 2007, met de komst van Vista en DX10 kaarten, zal de PC qua techniek al ver voorlopen op zowel de X360 als de PS3. DX10 gaat de next-gen voor de PC betekenen, zie een game als Crysis als rolmodel. Prachtig allemaal, maar ook stukken duurder in aanschaf dan een console natuurlijk.

Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  9. Arutasu

Arutasu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de Xbox 360 en iedereen nog bedankt hier kan een slotje op naar mijn mening

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Niet om je keuze te veranderen of je weer voor het dillema te zetten, maar als je kijkt wat een pc allemaal kan en wat een xbox kan.

Even wat op een rijtje

PC
    - stuk duurder
    + goed speelbare RTS spellen (en een groter assortiment)
    + geen pookjes
    + veel meer opties (los van spellen, zoals Word, Internet enz.._
    + Goede spellen + erg veel keuze

Xbox
    + goedkoper
    - Online spelen kost geld
    + demos downloaden
    + Goede spellen

Gaat het puur om spellen spelen of niet? ik zou zeggen, zet even alles op een rijtje en trek dan een conclusie :)
    Succes!

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Achja zie 't zo. Console om lekker op de bank te hangen, gezellig met vrienden en hele toffe mooie games zonder je zorgen te maken over de specs.

PC om meerdere zaken op te doen, wel duurder.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op verzoek van de starter gaat de thread op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina