1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar moet denk ik zonlicht voorstellen dat weerkaatst en anders is het misschien wat moeilijker als je bv. die map speelt met die bunker en als ze door het loopgraf rennen. Daar is het namelijk schemerlicht.
     
  2. Tiggel

    Tiggel Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt ik heb vandaag een nieuw spel gehaald bij de Saturn op Zuidplein in Rotterdam maar toen ik die ging spelen is die ook 2 keer vastgelopen in het begin. De eerste keer bevroor het scherm en kreeg ik rare strepen door het beeld en de tweede keer bevroor het scherm weer alleen kreeg ik die rare strepen niet meer. Die rare strepen kreeg ik overigens bij de 2e hands game wel. Maar goed de rest van m'n spellen doen het inderdaad ook gewoon perfect dus een hardware probleem lijkt me ook niet logisch. Ik ga ook uit van een software probleem of misschien wel van een serie verkeerd geproduceerde dvd-tjes van Call of Duty. En dan zou het kunnen dat als je de nieuwste levering van Call of duty hebt dat je er geen problemen mee hebt. Dat zou dan een beetje hetzelfde zijn als de xboxen die in het begin vaak foutjes bevatten die dan in de volgende levering verholpen zijn.

    Als iemand overigens andere verklaringen heeft voor de vastlopers dan hoor ik het graag. Ik zit namelijk nog steeds met het dilemma nieuwe spel houden en 2e hands game terug geven of misschien wel allebei teruggeven omdat het spel niet goed is. Tenzij me xbox natuurlijk niet goed is. Dan kan ik namelijk beter teug gaan naar microsoft.

    Het blijft lastig dus!!
     
  3. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het misschien niet dat door die update ook de vastlopers opgelost worden?
    Hier ging ik eigenlijk wel van uit. Als dit niet het geval is ga ik ook achter een nieuwe game aan want ik wordt er echt schijtziek van. Iemand al een date van die update gehoord?
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    mag je granaten gebruiken ?

    heb alleen de kar98 gebruikt en een granaat vd duitsers terug gegooid en weer geen achievement !
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelfde.... mijn COD3 komt ook uit Hong Kong en loopt ook de hele tijd vast.
     
  6. berrens

    berrens Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn CoD3 komt bij FRS vandaan en ook ik heb regelmatig vastlopers. Bij SP valt mij op dat de vastlopers over het algemeen in het begin van een nieuwe map cq. level zitten. Gemiddeld na tweemaal vastlopen en herstarten heb je daarna geen enkel probleem meer (ook op exact dezelfde plaatsen in de map en dezelfde handelingen), totdat de xbox weer een paar uur uit is (oplossing: continue door gamen...). Bij MP alleen probleem in de situatie als je met zijn tweeen (local) via XboxLive deelneemt aan player match. Opvallend is dat in de splitscreen altijd de onderste sessie vastloopt en nooit de bovenste. Problemen met XboxLive connecties heb ik overigens niet.
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    denk het wel

    maar probeer het gewoon nog eens op easy, enkel de Kar98 gebruiken,op een kwartiertje ben je er wel door ;)
     
  8. n3z

    n3z Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer we de patch kunnen verwachten?

    ps: wat ook best irritant is als je met de shotgun schiet, gaan ze meestal pas iets later dood.
     
  9. MarcGene

    MarcGene Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen pas op met terugsturen. Ze gaan de game daar testen en als hij werkt op hun console krijg je dezelfde game terug en verrekenen ze de verzendkosten. Aangezien mijn spel wel werkt bij een vriend ga ik dat risico niet lopen. Ik ga wel weer in conclaaf met Microsoft en Activision die elkaar lekker de schuld geven van dit probleem |:-
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel ook vandaag en het bevalt me uitstekend.

    Ze hebben een mooie chaotische sfeer geschept, gepaard met gelikte gfx.

    Enige waar ik me soms aan stoor is de framerate. Die wil namelijk vaak inkakken.

    Nog meer mensen hier last van?
     
  11. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb geen tijd om alles te lezen, maar is dit een aanrader om te vragen voor sinterklaas?
     
  12. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het zeker een aanrader, maar ik ken jouw smaak natuurlijk niet.
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is inderdaad smaak gerelateerd. Maar als je Call of Duty 2 hebt gespeeld is het de moeite niet waard. Call of Duty 3 is geen enkele verbetering t.o.v. CoD 2, GFX zijn nergens indrukwekkend en de A.I. is bedroevend slecht.

    De enige reden waarom je hem eventueel zou willen aanschaffen is de Multi Player en dan voornamelijk voor het onderdeel War. Maar zolang de patch voor de ranked games niet uit is zou ik wachten. Misschien dat hij tegen die tijd ook weer goedkoper is. Maar zoals eerder aangegeven ligt het geheel aan smaak. Misschien vindt jij het wel de beste game ooit
     
  14. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de graphics juist wel erg indrukwekkend in single player, 1 van de mooiste 360-spellen die ik heb gespeeld. En die slechte AI, dat is zeker zo, maar ik vind dat nooit zo erg. Maar deze game koop je in mijn ogen ook eigenlijk om de multiplayer (zoals je al zegt), en dan is inderdaad War het leukste.
     
  15. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies het gaat zich om multi. Die missies doe je 1 of misschien 2 keer en dan heb je dat ook alweer gehad. Het gaat natuurlijk om het online gedeelte. En dit is mooi gemaakt... alleen mag die patch voor de ranked matches snel komen :confused:
     
  16. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zijn de gfx niet indrukwekkend? Ziet er toch wel 10x beter uit dan Cod2.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind de graphics echt schitterend! Vooral de explosies zijn zéér indrukwekkend!
     
  18. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom snap ik de beargumentatie van Technoob ook niet :)

    Cod 3 laat namelijk zien dat de x360 tot behoorlijke dingen in staat toe is.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind de graphics van CoD3 niet zo heel indrukwekkend. Het ziet er wel een stuk mooier uit dan deel 2, maar die game was ook niet zo heel mooi. Als je de textures vergelijkt met Gears of War dan zie je heel duidelijk verschil. Bij GoW is een muur van dichtbij nog steeds scherp, maar bij CoD3 kan je gewoon de pixels tellen (en ja, ik game in HD). Nee, de game ziet er leuk uit, maar niet meer dan dat.
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook niet gezegd dat het superdexule1337fenomenale HD graphics zijn *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina