Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je bedoelt toch dat je Liverpool afdroogd of niet??:9
     
  2. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je hiermee eigenlijk, hoe spelen ze dan niet eerlijk :confused: en KnightS*Quest thanx voor je uitgebreide verslag :thumbs:

    timbo ik denk niet dat er zoveel animo zou zijn voor een toernooi :{ wanneer gaan we weer een keer tegen elkaar. Heb wel zin om weer ff fifa te doen en ik wil wraak op mars, dus wanneer kunnen we? :)
     
  3. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie minimaal 20 spelers bereid kunnen vinden die een offline toernooi willen met € 100 prijzen geld.

    Dan ben ik wel bereid 1 op te zetten in Gamecafe FUNPLAZA te Etten-leur.
     
  4. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmm, wat mij betreft kan het nu:b: ...Ik ga zo maar ff spelen tot een uur of 4 denk ik\o/ ..Anders kan t vanavond wel, zo rond 8 uur ofzo?? Lama ff weten:thumbs:
     
  5. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Als t op de pc is doe ik sowieso niet mee:{ ...Dat heb ik nog nooit gespeeld, als t gewoon 360 is dan kan ik misschien wel, alleen waar ligt etten-leur:9 ?
     
  6. Rasrus

    Rasrus Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ook, maar het gaat ook een beetje om de goals en de sfeer enzo :p
     
  7. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal kijken of ik vanavond kan, maar het word voor mij zoiezo naar 9 \o/
     
  8. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Etten-Leir ligt tussen Roosendaal en Breda.

    Misschien ga ik eens kijken of ik een combinatie toernooi kan organiseren.
    Dus xbox360 + PC, en dan de 2 winnaars tegen elkaar op PC+360.
     
  9. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat zou lukken op de 360 dan wil ik ook wel best mee doen :b: en timbo nu staat het 3-0 voor mij \o/
     
  10. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn website staat vanaf morgen een filmpje van FIWC.
     
  11. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en nu is het nog veel erger:emo: ...Maar ik zit gewoon vast aan de 2-1 verlies vloek:+ Zoals ook echt die laatste wedstrijd, het is de hele tijd 1-0, jij scoort nog in de 90ste minuut de 2-0...Ik loop vanaf de aftrap op goal af en schiet maar gewoon, de bal vliegt er via de paal, de knie van v/d sar en weer de paal de goal in:confused: ...Toen wist ik dat ik niet van jou kan winnen:9 ...Een kracht van bovenaf wil dat ik met 2-1 verlies, t kan niet anders:+ :cool: :b:
     
  12. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben het echt zat, ik bedoel fifa rouleert de pan uit maar.... Wat een irritante gasten zeg online. De hele wedstrijd zit het me mee, penalty gestopt, rebound gestopt. Zelf 100 kansen, en allemaal op de meest rare manieren afgestopt. Scoren zij door zo'n K boogballetje steeds op dezelfde manier! Niet goed wordt ik daar van mja, ow en waarom speeld iedereen met man utd?! Ik heb nog geen tegenstander gehad die niet met dit team speelde! |:-
     
  13. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    EUF-DUTCHJACKAL, stap dan over op de PC versie, die krijgt tenminste patches. Deze worden door de community gemaakt, en zorgen ervoor dat de bugs niet meer werken, en je toch echt normaal moet gaan voetballen.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    toernooi organiseren lijkt me leuk
     
  15. AridityNl

    AridityNl Guest

    Ja dat zou echt chill zijn :)
    Wel 360 dan ;p
     
  16. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :lol: klopt jah het word echt elke keer 2-1 ik dacht nu word het eindelijk wat anders toen ik in de 90ste minuut de 2-0 scoorde \o/ maar neej hoor :) K ben trouwens weer gestopt met het spelen van fifa 07 tegen willekeurige mensen online |:- K krijg elke keer aanval jonge wanneer mensen wegklikken als ik voor sta :mad: en dat gebeurd echt te vaak de laatste tijd ze hebben volgens mij een manier ondekt van weg klikken =( maar gelukkig kan dat niet bij zo'n toernooi, dus dan ben ik wel van de partij :b:
     
  17. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het maximale inschrijfgeld wat jullie zouden uitgeven voor een toernooi.

    En wat zou je ervoor terug willen zien?

    Bijvoorbeeld:

    15 euro inschrijgeld
    Alleen 1e plaats 100 Euro, bij bezetting van 20 spelers.

    Of heb je liever
    1e plaats: 50
    2e plaats: 30
    3e plaats: 20

    leef je uit.
     
  18. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    20 X €15 = €300 prijzengeld is totaal €100, maar waar geef je de rest van de €200 dan uit :confused:
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd?? 200 lijkt me een beetje veel....En ik geef de voorkeur aan 50, 30, 20 in plaats van alleen de eerste plaats honderd...:)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    ik ook
     

Deel Deze Pagina