[Splinter Cell] Lvl 4 - GFO Oil Rig

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 17 dec 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gezien de eerdere Splinter Cell topics iets te groot en onoverzichtelijk werden is er al menigmaal voorgesteld om threads per missie/level te starten. Nadat Sam Fisher hoogstpersoonlijk langs is geweest en zijn pistool tegen mijn hoofd drukte leek het me toch opeens maar verstandig om daar gehoor aan te geven. Ik maak de threads aan en daar wordt verder niet van afgeweken. In elk topic staan verwijzingen naar de andere topics.

Uiteindelijk kunnen we hier dus een leuke walkthrough van brouwen dus be polite en schrijf je stukjes netjes op.

Hoe ga je te werk :

Je post je probleem (liefst zelfs nog met het sub-stukje waar je bent, zoals Blaustein's Apartment) en als je een antwoord weet op iemand anders' probleem quote je die persoon en geef je onder de quote je antwoord zodat het duidelijk is tegen wie je praat.

2. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Op 't begin van het lvl kom je uit het luik, er komt een filmpje waarna je die gast moet volgen alleen ik ben een half uur bezig geweest om op het witte platform te komen waar die gasjes lopen. Maar het lukt niet 8) . Op het platform boven het luik kan ik ook geen manier vinden.
    Helllpppp!!!!

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    je kan via een pilaar naar boven klimmen.
    daar staat een kast, daar spring je op, dan spring je omhoog en ga je aan zo'n buis hangen en ga verder.

Suc6!

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een erg moeilijke manier.

Handiger is het om via de buizen, die je aan de linkerkant ziet als je je hoofd naar het witte platform hebt gedraaid, gewoon rustig te lopen. Piece of cake, je oog moet er echter wel net opvallen. :+

5. Hey athion, Als je op dat platform staat zie je een buis schuin het water in lopen. Daarboven loopt een balk, die moet je vastpakken en dan naar die trap rechts toe klimmen. Succes ermee!!

6. Athion

Athion REALM OF XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt iedereen:D

7. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    trail the mecenary technical

wat moet je bij de opdracht: trail the mecenary technical, doen?
    altijd als ik die 2 mannetjes neer schiet, die voor het gebouw staan, dan loop ik naar binnen, en staat er mission failed. wat moet je nou doen bij deze opdracht? please help me!

8. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Luisteren naar je opdrachtgever, je moet onopgemerkt de Technician achtervolgen. Dus niet mensjes afknallen...als je wat meer specs geeft dan kunnen we je denk ik beter helpen..:D

9. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    oke, thnx...]:-

10. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 4

als je bij dat stuk komt waar de helikopter ontploft, dan maak je die 2 ventjes af, en dan zie je een filmpje dat het gasje met de leptop weggaat. hij gaat naar beneden een trap af. ik ga dan ook de trap af, en schiet een bewaker neer. je krijgt te zien: save checkpoint. op dat stuk kan ik niet meer verder komen. ik ben in al die deuren geweest, maar ik kom gewoon niet verder. waar moet je nou heen? I need help!!:'-( :confused: :'-( :confused:

11. Hey Zjoerd, ben je al bij die stijger geweest waar die boot lag aangemeerd?
    Daar zit namelijk die gast met die laptop en die moet je even uithoren. Succes ermee!!

12. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    thnx

Hey harstikke bedankt, ik was daar nog niet geweest. ik ga het meteen uitproberen...

13. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    nog niet verder..

hey, ik ben nog steeds niet verder. kan iemand misschien uitleggen waar die stijger en die boot zijn?:confused:

14. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    als je bij dat stuk komt waar de helikopter ontploft, dan maak je die 2 ventjes af, en dan zie je een filmpje dat het gasje met de leptop weggaat. hij gaat naar beneden een trap af. ik ga dan ook de trap af, en schiet een bewaker neer. je krijgt te zien: save checkpoint. op dat stuk kan ik niet meer verder komen. ik ben in al die deuren geweest, maar ik kom gewoon niet verder. waar moet je nou heen?

die stijger waar die boot was, kan ik ook niet vinden. is er soms iets mis met mijn spel? zo niet, kan iemand me dan uitleggen waar die stijger is, waar de technical man zit?

:confused: PLEASE HELP ME:confused:

15. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Van het begin waar je vandaan komt. Hij zit helemaal onder op het platform in een hoekje te janken.

Je had volgens mij een checkpoint nadat je een lock had gepickt he?
    Dan moet je even doorlopen, de eerste rechts nemen, daarna weer rechts, een eind doorlopen en dan wijst het zichzelf.

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    zie het zo....in het level loop je een rondje ;) op een gegeven moment kom je uit bij een hek en daarnaast een duer die op de heenweg dicht waren.....daar zit ook een trap naar beneden. volg het pad en Voila! :D :D

17. Zjoerd

Zjoerd Aftermath...

Leuk Bevonden:
    0
    tnx

hey bedankt. ik heb hem ondertussen uitgrspeeld. eerst was ik er ook geweest, maar toen zat hij er nog niet. het bleek dat ik een ''scratchel'' was vergeten op te pakken
    8) :D 8)

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Re: tnx

die zou ik ook wel eens willen zien. ben de satchels nu wel zat :+

19. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GFO Oil Rig

Als je aan de lijn hangt volgt er een explosie je valt naar beneden en te nauwer nood blijf je aan de reling hangen net boven de zee ( er leuk verzonnen trouwens ) je kan nu onder de buis door kruipen je gaat rechts af je komt nu in de hoek je kolonel fluistert is in je oor. Je kan nu met behulp van de stang rechts naar boven klimmen je staat nu boven op de pijpleiding als je
    links afgaat kom je in de vlammen zee om. Als je rechts gaat zie je links een kapotte trap hier kan je volgens mij niet op springen. Wie kan mij vertellen wat ik hierna moet doen.Doe ik soms iets verkeerd. Graag hoor ik jullie ideeen. B.v.d.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Re: GFO Oil Rig

Ik zit in het begin van level 4 en zit daar al vast.
    Ik sta op dat platform dan klim ik via de ladder omhoog daarna kan je twee kanten op de ene kan niet want daar ligt prikkeldraad op, de tweede weg loopt dood tegen een container aan. PLease whelp.

Alvast Thanks

Deel Deze Pagina