ik ben zojuist ontploft. IK ben echt nog
NOOIT zo asociaal behandeld aan de telefoon als daarnet.
Ik heb inmiddels
DRIE defecte xboxen gehad, en zou volgens afspraak een nieuwe opgestuurd krijgen die aan de deur zou worden omgeruild voor mijn kapotte. Dat werd vorige week zaterdag beloofd en dinsdag wederom.
Bel ik zojuist op om te vragen wat er aan de hand was etc. Nou echt...die kerel met zn ongelooflijk slechte Nederlands zegt ten eerste dat zijn collega's dat nooit hadden moeten beloven, dat ik maar gewoon moet wachten om een
GEREPAREERDE 360 en op mijn opmerking dat ik een nieuwe wil of mn geld terug zegt ie doodleuk 'dat regel je maar met MS in Amerika'
WHAT THE F*CK???
alles wat ik in de afgelopen week heb kunnen regelen is ongedaan gemaakt, de supervisor werkt niet in het weekend en ik mocht geen direct telefoonnummer of emailadres van een supervisor krijgen. Vraagt die aap wanneer ik bereikbaar ben vanaf dinsdag, dus ik zeg de hele dag (heb dan vrij) zegt ie 'ok, tussen 10-12 belt ie op'
even later
'oh en ik kan niet garanderen dat ie dan belt, kan ook woensdag zijn.'
***$%#@&!!GODVERDEGODVER
dus nu wacht ik al een week voor jan l*l op mijn
4e xbox, welke pas opgestuurd wordt als mijn verotte 3e xbox bij hun is aangekomen.
Ik neem AL mijn positieve woorden over de helpdesk terug.
Hoe slecht is dit wel niet. 2 man beloven mij dingen, die een 3e kerel annuleert, mij 2 weken laat wachten, totaal niet wil helpen, en zich verschuilt achter de
'zakendingen...ehh..hoe zeg jij dit in nedderlandse? reggel..neeh, ehh' (bedoelt dus de garantie). Zegt ie, volgens het boekje krijg je gewoon een 2e handse xbox van ons, echt geen nieuwe!
Walgelijk hoe MS omgaat met klanten...bij voorbaat zeggen ze dus al..
je geld ben je HOE DAN OOK kwijt.Klik om te vergroten...