Wie kan mij overtuigen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martijnn, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk gewoon naar wat voor games je zelf leuk vindt. Lees wat reviews op de mainpage etc.

    Gears vind ik echt werelds.. Voornamelijk door de gameplay en de graphics. PES6 kan me niet boeien, maar das logisch, ik ben niet zo van de sportgames.. Saints Row is ook wel een tof spel, maar wederom; Je moet er van houden :cool:

    En als je Saints Row nog graag wilt hebben.. Kijk dan ff in de Xbazar.. Kom je hem vast nog wel tegen hier en daar voor een leuk prijsje :)
     
  2. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben niet echt een shooter fan (zeker niet met monsters), maar GoW heeft me toch aardig kunnen boeien. Het speelt gewoon heel erg lekker en sleept je mee in de actie.

    Welk pakket je neemt hangt af wat je zelf leuk vindt. Ik vind PES helemaal geweldig, maar iemand anders kan wel een schurfthekel hebben aan soccergames.
     
  3. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :confused: Waarom die thread?

    Gelijk maar even wat rechtzetten dan; Hierbij ging het vooral om de launchconsoles die ook nog last hebben gehad van kinderziektes. Verder is dat een thread waar voornamelijk mensen reageren die daadwerkelijk problemen hebben gehad met hun console... Mensen die dat niet hebben zullen minder snel een dergelijke thread opzoeken :)
     
  5. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het gaat echt niet alleen om de launchconsoles. Ik heb van de week m'n derde xbox binnen gekregen en die was na 2 dagen alweer kapot. Dus dat word m'n vierde xbox binnen 10 maanden, je begrijpt dat ik dus niet meer zo heel positief ben op de xbox360
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is console only tot zover ik weet ;)
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Morisson,

    True, maar om daarom anderen maar te adviseren om er geen aan te schaffen is ook weer niet nodig.. Ik ben nog steeds bezig met m'n 1e 360 en heb nooit problemen gehad..

    *klopt af :+

    Maar het is wel logisch dat je baalt ja.
     
  8. Morisson666

    Morisson666 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk, maat van mij is ook nog steeds met z'n eerste 360 bezig, maar ik baal er gewoon een beetje van dat ik nu al meer dan een maand zonder 360 zit.
     
  9. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik precies zoals jij dacht. Ik was totaal niet van plan om Gears Of War te gaan kopen. Ik had verwacht dat het echt alleen maar -schietend door levels heen lopen- was; en ik ben totaal niet van dat sience fiction gedoe. Wist bijna zeker dat ik voor Rainbow Six ging ipv Gears Of War. Maar toen al mijn vrienden m ook hadden en maar bleven zeiken dat het zo'n stoer spel was; toen had ik hem toch maar aangeschaft.....en wat is hij vet. Moeilijk te omschrijven wat er vet aan is, maar het is het wel gewoon. Vooral online is het helemaal top; erg verslavend.:b:

    en btw ik zit ook nog steeds met me 1e xbox360 en ook nog geen problemen mee gehad ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  10. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Tsja, ik speel games niet heel vaak. En ik houd er niet van lang naar mijn laptop te moeten staren, ik game liver op mijn luie stoel voor de tv. Momenteel op de Xbox 1, maar de 360 komt met de lente wel in huis, vrees ik.
     
  11. Dutchie90

    Dutchie90 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister xbox Gow pack gekocht + rainbow six. ben er erg blij mee...
    eerst was mijn plan om een wii te kope en mn pc te upgraden. maar toen ging ik een beetje onderzoeken enzo en kwam ik eigenlijk toch tot ontdekking dat een heleboel goede x360 games op pc, en andersom komen. dus heb ik maar gekozen voor wii & xbox, omdat ik dan nie iedere 2/3 jaar hoef te upgraden en tenminste zeker weet dat ik de games op hoogste kwaliteit kan spele zonder dat ie gaat laggen...
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Crysis zal volgens mij (of ik moet het verkeerd gelezen hebben) ook gewoon onder DX9 gespeeld kunnen worden. De ontwikkelaar zou zijn eigen ramen ingooien door het spel alleen onder DX10 te laten draaien, aangezien de meeste mensen tegen die tijd nog niet zover zullen zijn met hun systeem. Volgens GameSpot is het verschil tussen Crysis onder respectievelijk DX9 en DX10 echter wel te vergelijken met het verschil tussen een Xbox en een X360 game 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  13. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij een DX10 kaart dan?8)
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kan je met xbox360 trouwens gewoon op internet browser? Ik heb ook gehoord dat de @home modem motorola problemen kan geven. Heb er namelijk ook een router tussen staan. Moet ik hierop de Xbox360 zonder problemen kunnen aansluiten?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nope, je kunt met de Xbox360 niet browsen.
     
  16. koolenboer

    koolenboer I'll be back

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus ook een xbox 360 aanschaffen (de core versie, ik hoef niet online enz.)

    Maar ik vraag me af of het apparaat een beetje brand veilig is.
    Ik lees dat de voeding nogal warm wordt.
    De voeding komt tussen andere kabelzooi te liggen achter de tv kast.
    Is dit een beetje safe ?

    En maken de 360's echt zo'n herrie als op dit filmpje?
    http://www.youtube.com/watch?v=R8bkm_jb5D8
     
  17. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Is zonde, zou echt de premium nemen. BIj de core heb je in ieder geval een memorystick nodig van 35 euro, dan kom je al op 335 euro uit. Voor een paar tientjes mee heb je dan een harddisk en een wireless controller (dat is echt geweldig)
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Gaat de wireless lang mee en duurt het opladen lang? Ben benieuwd of ze hem nog bij de mediamarkt hebben rond sinterklaas tijd.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is niet de bedoeling dat iedereen voor de vraag: wie kan mij overtuigen, een nieuw onderwerp gaat aanmaken. In principe kan niemand je overtuigen. Het is een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeur, het is iets wat je zelf moet beslissen. Het enige dat je kan overtuigen zijn de games, de features en de console zelf.
    Je zou eventueel beter in deze thread naar de pluspunten van de Xbox 360 kunnen vragen.

    Deze gaat daarom op slot, succes! :b:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina