1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst win je tig keer achter elkaar zo verlies je 3 x!
    Het spel zit maar raar in elkaar...
     
  2. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    HUh?
    Ligt toch aan jou voetbal lijkt mij ofniet? :)

    Ben eergisteren opnieuw begonnen met de Master League! Gewoon weg omdat ik dat al een tijdje niet had gedaan inverband het Online spelen en met Gow...
    Heerlijk weer om te doen :)!
    Straks gelijk in de Transfer periode weer een aantal toppertjes kopen...
     
  3. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, heb ik ook vaak inderdaad, dat ik veel en veel beter ben, die andere kan er dan niks van, maar die schiet er wel 3 in en ik bijv. maar 1 keer, dat is op zich al balen.
    Wel veel irritante gasten inderdaad, laatst stond ik met 2-1 voor, bleef hij dus vastzitten...zeg ik tegen die vent dat het 2-1 voor mij stond en dat hij hem uit moet doen, zegt hij niks...ik dacht nou ben ik er zat van en laat ik hem aanstaan, hele f*cking avond liet hij hem ook gewoon aanstaan..dacht f*ck it, laat hem de hele nacht aanstaan..kom ik 's ochtends beneden, heeft hij hem OOK nog aan staan..heb hem toen maar uitgedaan en hem een berichtje gestuurd..de eikel.
    En van die eikeltjes die zodra ze voorstaan gewoon de HELE 2e helft achterin rondtikken van links naar rechts, daar kun je dan weinig tegen doen..schijtbakken..kinderen zijn het. superirritant..maar goed..het blijft een leuk spel.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Maar wie kan er dan niets van? En als hij countervoetbal speelt, en die 3x goed uitvoert, snapt hij het spelletje juist heel goed.
     
  5. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister had ik ook echt een rare wedstrijd op live. Na 30 minuten verlenging stond het 6-5 voor de tegenstander. Hij scoort, ik scoor er achter na en dat ging zo de hele wedstrijd. Wat was dat me een wedstrijd zeg. Wel balen dat ik dan verlies na 5 doelpunten te scoren. Wat de spelers betreft vind ik ze niet overrated, adriano kan in het echt flink hard poeieren en best goed voetballen. Ronaldinho hoef ik niet over te beginnen want iedereen weet wat hij kan.

    Wie tegen mij wilt spelen voeg me toe :) kan ik mijn skills is testen tegen een xbw lid

    gamertag:
    gsser
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  6. bubu

    bubu Guest

    Deze game is echt super vet had em gistere in mijn brievenbus liggen.
    Maaaaaaar. Ik speelde eerst fifa 07 en als je dan een goal wil maken houdt je even de B knop ingedrukt, en dan sgiet je harder, maar als je dit bij pes doet schiet ik altijd over !!! (ja Normaal staat schieten op X maar dan heb ik al veranderd.) maar Waarom staat er een Balkje van hoe hard je schiet als je toch na 2 sec. al te hard schiet., je kan alleen snel op de b tikken om niet over te schieten, best irritant want ik ben gewend om b iets langer in te houden, en nu moet ik dus alleen b 1 sec (of nog niet eens) indrukken om te scoren, als ik tegen de computer speel dan speel ik altijd vele malen beter alleen het scoren lukt maar niet!
    bijv. 20 schoten Waarvan 5 op goal (omdat de andere 15 over gaan) en dan zit er maar 1 ofso.
    en dan valt de computer een keer aan via de zijkant en dan meteen voorzet ala kopballetje in de goal ! Of ze maken een goede counter, echt irritant is dat.. !
    kan iemand me uitleggen hoe ik kan scoren :confused: :p?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2006
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je alle ruimte heb en je drukt heel het balkje vol gaat ie niet over!
     
  8. bubu

    bubu Guest

    :confused: zeker??..
    hmm toch dalijk maar eens probere..,
    tja ik ben fifa 07 gewend daar kun je haast niet scoren buiten het 16 meter gebied alleen binnen het 16 meter gebied en dan sguin intikke. zal wel even moeten wennen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2006
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ook afhankelijk van hoe je met je passen uitkomt, of je je met je andere been niet in de weg loopt

    je moet de perfecte omstandigheden creeren, zo niet dan krijg je 2e ring ballen
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0

    factoren die meespelen bij schieten

    1 schiet met je goede been
    2 schiet alleen als de bal ook goed voor je ligt, dus niet te dichtbij niet yte verweg (dan gaat ie altijd over denk maar na als je zelf een bal schiet, leun je helemaal naar achter als de bal ver weg ligt poeier je hem zelf ook over)

    3 probeer niet geduwd te worden
    4 niet rennen is nog accurater
    5 geen raar trucje doen precies voordat je schiet
    6 uit de draai zijn ze nog veel lastiger evenals een buitenkantje of puntertje
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens, je gaat dan zelf toch denken: als dit maar niet zo\n wedstrijd word waar ik alle kansen krijg maar ze er niet in krijg, en de tegenstander een lullig goaltje maakt :eek: :):
     
  12. basovich

    basovich Guest

    is er weer een nieuwe update of is dat bij alle games?

    net speelde ik ff saints row: update
    splinter cell: update
    nu doe ik PES 6 erin en weer: update

    misschien nog een fix?:)




    en godverdomme wat een teringzooi!! heb weereens met een cheater te maken :confused:!!!
    sta net 2-0 voor in 25 minuut, drukt ie op start en kan ik dus na 0 niet meer verder!

    EDIT: maar hij is geleft:) game won!


    btw kan iemand spaans? hij stuurde mij dit:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 dec 2006
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de vorige 3 dagen 12 updates gehad, elke keer als ik er een spel in deed weer een update .... nu eindelijk opgehouden denk ik, maar er is niets veranderd :mad:
     
  14. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    se ha colgado tio y no te entiendo, betekent geloof ik dat het beeld is blijven hangen en dat hij je niet begrijpt. heb al 5 jaar spaans
     
  15. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    het is vastgelopen, maar ik begrijp het niet
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei het verkeerd. Ik vind het door die superspelers als adriano niet de zelfde vooruitgang als normale pes opvolgers. Dat bedoelde ik. Tis een prima spel ;)
     
  18. Behaard

    Behaard Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een update of een nieuwe versie waarin wel een edit-mode e.d. inzitten?
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dont count on it :)
     
  20. Mikey K

    Mikey K Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een maak alle topspelers niet zo tering veel te goed patch
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina