1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan weer op live tis hersteld!!!
     
  2. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ninto en tim voeg me ff toe
     
  3. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat recover gamertag down is? :confused:
     
  4. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu 2 48-hour trials uit en bij beiden zegt ie: this is not a valid redeem code of zoiets hoe kan dit?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    kan alleen met nieuwe accounts
     
  6. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat voor mij of voor die andere dude?
     
  7. Dragon Hunter

    Dragon Hunter Gaurdian of Honor

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje, ik heb nu geen foutmeldingen met NAT enzovoord.

    Dus kon ik al mijn gegevens invulleb....
    Moest je je email enzo invullen krijg ik opeens te zien dat ik te jong ben (16).
    Dus dat moeten me ouders het invullen.

    Maar ze moeten ook hun creditcard invullen, en dat hebben ze niet.
    En toch kreeg ik een papier bij de xbox 360 (toen ik hem kocht) dat ik een maand gratis xbox live heb.
    Zonder een creditcard te hebben.

    Wat moet ik nu doen?
     
  8. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet constant kiezen voor xbox live silver membership, dan krijg je aan het eind te zien dat je silver hebt + een maand gratis xbox live gold ;)
     
  9. Dragon Hunter

    Dragon Hunter Gaurdian of Honor

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ik moet nu gewoon de hotmail emailadres invullen van m'n ouders invullen en dan zie ik vanzelf wel wat ik moet kiezen?

    Want heb namelijk nog niks gezien over die silver en gold....
     
  10. Dragon Hunter

    Dragon Hunter Gaurdian of Honor

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt, ik zit nu op Xbox Live.
    bedankt!:) :9
     
  11. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb jarenlang een xbox gehad en deze onlangs verkocht wegens tijdgebrek. Nu heb ik inmiddels weer iets meer tijd en het begint toch weer te knagen. Ik heb nooit xbox live gehad, maar ik zit er nu serieus over te denken nu wel live te gaan op een (nog te kopen) xbox360.

    Nu hebben we thuis internet met de volgende verbinding van @home:
    Snelheid(kbit/s)
    Download: 1200
    Upload: 300

    Echter staat de pc niet op dezelfde verdieping als de xbox360 zal komen te staan (is ook geen optie).

    Ik heb nu, als totale leek op ict gebied, een aantal vragen die ik hopelijk hier beantwoord kan krijgen.

    1. Het lijkt me vrij ingewikkeld (ik heb de beschrijving even bekeken op pagina 1) om via een router etc te gaan werken, nadeel is dan ook dat de pc van dezelfde verbinding gebruik kan maken. Lijkt het moeilijker dan het is? of kan ik er beter niet aan beginnen? en is mijn internet verbinding wel snel genoeg?

    2. Als ik een nieuw internetabonnement afsluit alleen voor xbox live, is het dan gewoon stekker erin en gaan of moet ik dan ook weer allerlei handelingen verrichten? is bovenstaande verbindingssnelheid dan ook voldoende?

    3. Een nieuwe verbinding is natuurlijk weer erg prijzig (17.95 in de maand. Wat is het advies: toch via een router of gewoon een nieuw abonnement alleen voor xboxlive? Ik neem aan dat een draadloze router ook geld kost? Wat is de beste afweging?

    4. Daarnaast heb ik gelezen over een Wireless network adaptor. Is dit een router zo'n router en kan ik deze ook gewoon aansluiten op mijn pc en dan verbinding maken met xbox live, terwijl de pc op de eerste verdieping staat en de xbox 360 op zolder?

    Misschien zijn dit domme vragen in jullie ogen, maar ik heb zelf echt geen idee hoe het allemaal zit.

    Graag advies aan deze totale leek.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  12. Cabooter

    Cabooter Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?:'-(
     
  13. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    1: Volgens mij moet je gewoon een 4-poorts router o.i.d. gebruiken. Je doet dan 1 internetkabel in je router en die kan je dan opsplitsen in 4 andere internetkabels. Kan je er dus 2 poorten gebruiken voor je computer en je xbox. Verder geen gedoe.

    2: Je moet gewoon je internetkabel in je xbox doen en dan moet je een paar handelingen verichten, maar die worden gewoon stap voor stap uitgelegt als je een account aanmaakt op je 360.

    3: Daar heb ik geen verstand van, maar over het algemeen hoef je volgens mij geen superverbinding te hebben.

    4: Wireless network adaptor is een soort van usb dingetje die je in je xbox doet zodat je xbox draadloze signalen kan ontvangen, dan moet je wel een router hebben die een draadloos signaal kunt uitzenden. Je moet dan en de Wireless network adaptor kopen en ook een draadloze router kopen, wat dus een stuk duurdere oplossing is dan gewoon een normale router kopen en een kabeltje leggen.

    Als er iets niet klopt, verbeter me dan.
     
  14. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk kwa punt 3, dat je geen hele nieuwe verbinding hoeft aan te schaffen voor alleen Live. Je verbinding nu is prima. Ik denk dat een draadloze router van eenmalig €40-80 toch niet opweegt tegen €20 per maand, dan ben je na de 2-4e maand al even duur uit, en daarna meer.

    Als je router en je Xbox niet op dezelfde verdieping kunnen, zijn er 2 opties.
    [1] Je koopt een Wireless Network Adapter (zie antwoord op punt 4 post hierboven), een draadloze router (Mag ik de Linksys WAG354G aanraden? Is zo'n €80. Prijzig, maar een zeer goeie router. Gebruik hem nu al een lange tijd zonder problemen), en verder verbind je de computer met een draad aan de router. Dan is de setup dus:
    Code:
    Internet <-> Draadloze Router <-> PC
                            |
                    Xbox 360, via wireless
    Dat is het makkelijkst, minst gezeik, minst verbouwen.

    Dan is er..
    [2] Je koopt een router die geen wireless ondersteunt (goedkoper), en je trekt een draad door naar de andere verdieping naar de X360. Je gaat dan een hele lange LAN kabel nodig hebben.

    Succes ermee! :thumbs:

    Oh, en.. Een router is dus een apparaatje die internet ontvangt via een DSL/Kabel modem (bij sommige routers zit die ingebouwd, zoals de WAG354G, en hoef je alleen maar de internet kabel erin te proppen), en alle computers die aan de router verbonden zijn (OF via draad, OF via [802.11] wireless) internet doorgeeft als dat er is. Het verbindt ook alle computers die verbonden zijn via een netwerk, dat is het primaire doel.

    Hope I helped.
     
  15. DePreSsa

    DePreSsa Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ey Fardo, ik heb "weer" hetzelfde probleem, ik had een probleem met mijn internetverbinding/routerinstellingen.
    Dat als ik hem aansloot en ging spelen op xbox live / of de p.c dan viel mijn internet verbinding weg...

    Ik heb nu een andere router gekocht, in de UPC (ik heb chello/upc internet) winkel, en nu heb ik weer hetzelfde probleem, maar niet na 2 minuten maar na een half uur valt mijn verbinding weg, kan je me misschien helpen ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen, het is uiterst irritant

    bedankt

    p.s de router heet : Corega BAR SD
     
  16. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk persoon koopt dan ook in z'n "right mind" bij een UPC winkel een router? Sorry hoor, maar eigen schuld dikke bult.
     
  17. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de info tot dusver.

    Ik lees wel vaak dat er problemen zijn met instellingen van de router of de verbinding. Is het dan zo lastig om alles goed in te stellen?
     
  18. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor valt wel mee :) Meestal is het internet verbinding erin pluggen, in de control panel user & pass invullen en hoppakee! klaar.

    Hey maar iets heel anders, heeft iemand voor mij 48 uur XBL Gold redeem code? :X
     
  19. jimmeh

    jimmeh Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    eyh misschien domme vraag hoor maarjah,

    ik heb dus afgelopen donderdag 360 gehaald, en heb live geregistreerd etc dus ik heb nu silver, kan ik nu ook een maand gratis gold proberen ofzow ? want ik kan daar via mijn xbox niks over vinden ofzow |:-
     
  20. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf, heb je Gears of War? Als je me je 48 uur code geeft help ik je ! :p

    Just kidding *Kuchkaartistochwelkomkuch*. Als je nu gewoon een profile aanmaakt en dan Join Xbox Live doet, kan je Gold kiezen en dan staat er als het goed is eerst dat je moet betalen maar dan druk je het gewoon verder en dan staat er "You are allowed to have 1 month of free Gold" blabla. Succes.

    Edit Klopt het dat Account Recovery niet werkt van de oude Xboxen ? >__>
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina