Xbox 360 HD DVD Player

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AgentSmith, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dollarprijs door de eurokoers delen.

    $ : 1,32 = €

    Ff een vraag, als ik de HD-DVD player koop, kan ik dan gewone DVD's geupscaled kijken? Kan ik dan ook kijken via mijn VGA kabel op mijn monitor.
    Mijn monitor ondersteund resoluties hoger als True-HD. Als ik een HD-DVD koop, wat zijn dan nu de resoluties waarmee ik ze dan kijk. 1920×1080 toch? Kan dit ook allemaal via VGA?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  2. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3

    over die monitor weet ik niet, maar hij scaled geen dvds up!
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je betaald bij RAF als ik vragen mag?

    En als je besteld bij amazon.com zit je met amerikaanse dvd en een verkeerde regio toch?
     
  4. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    mi:1 25, mi:2 35,-(2disc)

    hd-dvd is regio vrij
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    als het regio vrij is, is dat wel heel relaxt....!!
     
  6. Reem

    Reem Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hd-dvd's zijn (tot nu toe, of voor altijd?) regio vrij. Of er dan NL ondertiteling bij zit weet ik niet, denk het niet...niet dat ik dat hoef, maar sommige mensen willen dat perse.

    Hij scaled trouwens wel gewone dvd's up, maar alleen via de vga kabel en niet via de component.
     
  7. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    ok dat wist ik niet.
     
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit wel zeker? Want misschien is dit afhankelijk van wat ik koop namelijk. Zoek zoiezo een speler met een upscale functie alleen het werd dan allemaal zo kut omdat ik dan weer geen HDMI aansluitingen heb op mijn monitor. Als het op deze manier kan met VGA is dat natuurlijk fantastisch.

    Hoe speelt hij trouwens alles af, beetje goed. De Xbox360 zelf geeft bij het geringste krasje op de disc namelijk al foutmeldingen als `Attempting to read disc´.
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraag, als ik de HD-DVD player koop, kan ik dan gewone DVD's geupscaled kijken?

    Foutje, lees het verhaal hier onder maar :cool:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet waar... kwaliteit bij HD-DVD is precies hetzelfde (zo niet beter) dan als je m in de 360 tray stopt. Het wordt zelfs aangeraden om m in de HD-DVD speler te stoppen, zo ontlast je de drive in je 360 wat, die heeft het waarschijnlijk al druk zat met games ;)....
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het nu, speelt hij gewone DVD's nou wel geupscaled af of niet?
     
  12. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    nog even een vraagje, Kan de hd-dvd drive nou wel of niet dolby digital plus weergeven? Ik weet dat dolby digital true hd niet kan want daar heb je een hdmi kabel en een reciever die het aan kan nodig.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit.. De HD-DVD speler kost nog maar 133 euro in de VS :\. Echt gewoon te gaaf die dollar koers. Heb weleens waar nog geen HD-TV maar dit is gewoon een te goede aanbieding. Iedereen hier bij Amazone gekocht?
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je betaald toch nog invoerbetalasting? Zat hier namelijk ook over na te denken en met de huidige euro-dollar koers komt dat idd mooi uit!
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je pech hebt idd.. Maar koop regelmatig cds/boeken enz in de VS en pas 1 keer gepakt. Ik heb ff gekeken bij Gamestop en daar kost het 19,95$ om te verzenden. Dat scheelt toch mooi 50 dikke euros waarvoor je toch al gauw 3 HD-DVDs kan aanschaffen. Kga serieus hierover nadenken.. Maar eerst een HD-TV kopen8)
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat ze meestal pakketjes proberen te pakken, wat kleinere dingen die vaak in van die grote enveloppen zitten gaan zoiezo vaker door!
     
  17. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister maar eens een paar van de laatste Major Nelson podcasts b.v.:
    http://www.majornelson.com/archive/2006/08/06/Show-186-The-one-about-the-HD-DVD-player.aspx
    Geloof dat hier ook nog wat over gaat in de 1080p sectie:
    http://www.majornelson.com/archive/2006/10/15/Show-198-The-one-about-1080p-and-Family-Settings.aspx

    In ieder geval, ja de HD-DVD scaled dvd's up zolang je maar de VGA gebruikt.
    http://www.krunker.com/2006/11/12/xbox-360-hd-dvd-player-review/
    om het te bevestigen.

    Heeft iemand hem alweer ergens gezien in de verkoop in nederland/duitsland?
     
  18. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    je kan hem gewoon bestellen bij amazon.de hoor.
     
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    wat is de releasedate voor nederland voor die hd.dvd speler???
     
  20. WolfsNL

    WolfsNL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees de enthousiaste reacties hier en daar. Enigzins verrassend aangezien iedereen de PS3 zo duur vond door Blu-ray. Maar waarom wacht niemand hier totdat zeker is wanneer de winnaar van de formatwar bekend is? Dalijk zit je met allemaal HD-DVD's waar je niets mee kan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina