1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] wbow 360 live vraagje

Discussie in 'Games' gestart door tito, 3 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,


    ik heb mij een xbox 360 gekocht met pes 6 en GOW. Mijn vraag is mss al gesteld ofzo. Maar wat heb ik nodig voor live te kunnen gaan?

    Ik heb een adsl abbonement en een usb modem. Moet ik dan alleen nog zo een live kaart kopen in de winkel?


    dank bij voorbaat
     
  2. Just Another Gamer

    Just Another Gamer ...

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet gwn je xbox met een internet stekker aansluite.. een kaartje kope.. een account aanmaken.. de/je gegevens invoeren.. en je kan beginnen.. maar er is vast wel ergens een thread waar het precies staat uitgelegd.. gewoon bij de zoekfunctie ff zoeke.. *)
     
  3. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Let er wel op dat je een breedband verbinding nodig hebt om goed van xbox live te kunnen genieten
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    denk maar niet dat het in 1 keer lukt Bij mij ontstaan er ALTIJD problemen
     
  5. tito

    tito Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    en kan je via usb op live? want er zijn er mij die zegge dat het via ethernet moet.
     
  6. gsforlife

    gsforlife Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet?

    Ik had een draadloos adapter gekocht voor xbox live. Ik zat binnen 2 minuten op xbox live, dus waarom zou het niet in 1 keer lukken? Ik denk dat het met een kabel ook niet zo heel moeilijk zal zijn.

    Ja je kan via usb op xbox live, dat is dat adapter die ik gekocht heb. Het is alleen wel duur, 80 euro
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2006
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zie de xbox live vragen thread
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina