[Gears of War] Co-op Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door shonosuke, 15 nov 2006.

  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaa! ik ga je toevoegen *)
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Je ontvangt punten voor het uitspelen van een lvl als dom, en voor het uitspelen van de hele storyline als dom :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies je krijgt juist meer achievements als vriend:9
     
  4. threatlockz

    threatlockz 1337

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om dadelijk mee te spelen? zit halverwege act 3 op hardcore. voeg me maar toe als je wil, kan de hulp gebruiken :)

    gamertag = threatlockz
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik niet ik heb hem al op Hardcore uitgespeeld als Dom maar niks, Nu Insane dus hopelijk krijg ik hem nu wel
     
  6. FreshX

    FreshX Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vrij nieuw met online gaming, en helemaal met het fenomeen 'co-op', maar tot nu toe bevalt het me allemaal prima. Ik vind het fantastisch om samen met een maat missies te halen, welke ik in m'n eentje misschien nooit had uitgespeeld omdat ik simpelweg het geduld niet heb.

    Ben een hele tijd actief geweest wat gamen betreft, en zelfs recensent geweest voor gsx.nl (nu insidegamer.nl), playzone.nl en freelance voor het Pauze-magazine, maar ben toen op een heel vreemde manier opeens meer een 'casual'-gamer geworden.

    Sinds ik mijn Xbox 360, met Gears of Wars heb denk ik dat ik langzaam maar zeker weer terug val in het oude, vertrouwde, hardcore-gamer profiel :p

    O ja, voeg me maar toe als je eens co-up wil spelen. Mijn gamertag is;

    Kevin Kreativ
     
  7. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij maar to als je vandaag wilt co up wilt spelen, mijn gamertag is: zosja1961
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand Act 4 of Raam op Insane wil spelen stuur me dan ff een friendrequist. Ik kan aanstande dinsdag vanaf 3 uur spleen.......
     
  9. Mithrandir

    Mithrandir Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Co-op splitscreen Gears of War

    Hallo mensen,
    Onlangs heb ik besloten om samen met een vriend het spel Gears of War te kopen. Aangezien ik geen xbox 360 heb en toch wilde profiteren van deze monstergame, had ik voorgesteld om samen met hem dat spel door middel van splitscreen te spelen. Het enige wat ik dan moest aanschaffen, was een xbox 360 controller. Nou, geen enkel probleem. Maar ik vroeg me eigenlijk wat af. Met splitscreen wordt het beeld in 2en gesplits. Dit kan verticaal, maar ook horizontaal. Nou vroeg ik mij af of ( aangezien ik begrepen had dat er bij veel spellen alleen horizontaal gesplitst kan worden ) GoW het mogelijk maakt om het beeld verticaal te splitsen. Want dat lijkt mij handiger, bovendien heb ik een breedbeeld thuis, ( 32 inch ), dus dan krijg je gewoon 2 x een 4 : 3 formaat, en dat llijkt mij minder afleidend, dan 2x een (klein) 16 : 9 formaat.

    Alvast much thx! :thumbs:
    Mithrandir
     
  10. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die vraag niet hier stellen maar in de Algemeen gebeuren
     
  11. threatlockz

    threatlockz 1337

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je op vertical splitsing veel te weinig gaat zien. spel speelt zich veel af in de breedte, flanken van de vijand etc. zijn maar een paar stukken waar je "omhoog" moet kijken.
    ik heb eigenlijk nergens een optie gezien om de splitscreen te veranderen in verticaal btw...

    heb m zonet uitgespeeld op hardcore. ga de insane houden voor later volgende week, ondertss eens proberen om online iets klaar te spelen want tot nu toe suck ik zwaar :)
     
  12. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    hey allemaal :D
    heb sinds vrijdag dit spel , en ben ook online te vinden onder de GT ''Leroy89''
    heb gister even voor het eerst online co-op gedaan, (wel zonder headset want was rond 1e en me ouders sliepen al) maar wil vandaag wel eff met iemand online co-oppen, met headset,, voeg me maar toe :)
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhhh. 'S nachts gamen ohhhh ik ga het zeggen :eek:



    maak maar grapje hoor :+
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    mag wel, maar ze horen die mensen gewoon door die koptelefoon praten :+
     
  15. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om vanavond rond 9 uur een potje gow te spelen?:) co-op
     
  16. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien iemand die nu zin heeft ? Vanaf Act 3 op hardcore ? Voeg me maar toe ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2006
  17. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om vandaag (tussen nu en 9 uur :p) nog effe RAAM te verslaan op Hardcore? Zonder headset, de microfoon is kapoet. Zo ja, voeg me GT maar toe. Ik laat m'n Box wel aan. Als ik zie dat ik een friend request krijg zal ik je wel inviten voor een game. (GT: SinofEnvy)
     
  18. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    aah kut man, me xbox gold is afgelopen (speelde de 48 uur gold), maarjah.. binnenkort als me salaris eris maar gold kopen dan :+
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist weer een online Co-op gedaan met een vriend van me! Was weer geslaagd. Damn, wat is deze game gaaf met z'n 2en! :cool:
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gister gekregen en gelijk even offline co-op gespeeld, maar wat is dit spel vet! Ik ben sinterklaas heel dankbaar dat ik dit spel heb gekregen \o/
     

Deel Deze Pagina